Skocz do zawartości

Model 3D: Joint WIP


BiggDanny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jest to moja pierwsza praca na tym forum, i zarazem pierwszy temat. Jestem bardzo początkującym, powiedziałbym, że wręcz raczkującym grafikiem, więc nie ma co porównywać moich prac, z innymi pracami zamieszczonymi na tym forum. Długo się wahałem, zanim zdecydowałem się zamieścić moją pracę na tym forum. Mam nadzieję, że spojrzycie na nią łaskawym wzrokiem, i podpowiecie, co trzeba w niej zmienić??? Prosze o krytykę, ale prosiłbym też o wzięcie pod uwagę tego, że bawie się w 3ds max'ie dopiero od 2 tygodni. Wszystkie wasze spostrzeżenia i rady wezmę pod uwagę. Najdłużej siedziałem nad tym dymkiem, i nadal widze w nim braki, ale na początku było dużo gorzej ;P

 

 

 

jointendee1.th.jpg

 

P.S. Ta polska flaga, stoi tam na życzenie mojego kuzyna z Niemiec, który to pokazywał kolegom (chłopak bardzo się szczyci tym, że jest Polakiem i nie dziwie mu się ;P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

o.o zacznij od tutoriali i podręczników. komentowanie co tu jest źle i jak to poprawic zajęło by za dużo czasu, mogę za to powiedziec co jest dobrze : objekty nie wiszą w powietrzu (i to jedyny dobry punkt tej pracy). Książki, tutoriale i pojęcia (np na szkle efekt fersnela by się przydal)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... niby to vray 1.50

z tego co mi wiadomo to nie ma jeszcze vray`a 1.50....jest niby ale to jest wersja fakie pod którą kryje sie vray 1.46.xx albo 1.47.xx juz nie pamiętam.

 

 

Co do pracy to b.słabo ale oczywiscie nie poddawaj sie przerabiaj tutki, testuj sobie renderki/oswietlenie/ textury i bedzie fajnie :]

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) mogę za to powiedziec co jest dobrze : objekty nie wiszą w powietrzu (i to jedyny dobry punkt tej pracy) (...)