Napisano 31 Lipiec 200618 l Witam wszystkich, jest to moja pierwsza praca na tym forum, i zarazem pierwszy temat. Jestem bardzo początkującym, powiedziałbym, że wręcz raczkującym grafikiem, więc nie ma co porównywać moich prac, z innymi pracami zamieszczonymi na tym forum. Długo się wahałem, zanim zdecydowałem się zamieścić moją pracę na tym forum. Mam nadzieję, że spojrzycie na nią łaskawym wzrokiem, i podpowiecie, co trzeba w niej zmienić??? Prosze o krytykę, ale prosiłbym też o wzięcie pod uwagę tego, że bawie się w 3ds max'ie dopiero od 2 tygodni. Wszystkie wasze spostrzeżenia i rady wezmę pod uwagę. Najdłużej siedziałem nad tym dymkiem, i nadal widze w nim braki, ale na początku było dużo gorzej ;P P.S. Ta polska flaga, stoi tam na życzenie mojego kuzyna z Niemiec, który to pokazywał kolegom (chłopak bardzo się szczyci tym, że jest Polakiem i nie dziwie mu się ;P)
Napisano 31 Lipiec 200618 l o.o zacznij od tutoriali i podręczników. komentowanie co tu jest źle i jak to poprawic zajęło by za dużo czasu, mogę za to powiedziec co jest dobrze : objekty nie wiszą w powietrzu (i to jedyny dobry punkt tej pracy). Książki, tutoriale i pojęcia (np na szkle efekt fersnela by się przydal)
Napisano 31 Lipiec 200618 l hmm... niby to vray 1.50 z tego co mi wiadomo to nie ma jeszcze vray`a 1.50....jest niby ale to jest wersja fakie pod którą kryje sie vray 1.46.xx albo 1.47.xx juz nie pamiętam. Co do pracy to b.słabo ale oczywiscie nie poddawaj sie przerabiaj tutki, testuj sobie renderki/oswietlenie/ textury i bedzie fajnie :] pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor (...) mogę za to powiedziec co jest dobrze : objekty nie wiszą w powietrzu (i to jedyny dobry punkt tej pracy) (...) Szkoda, że to jedyny dobry punkt tej pracy. Przerobiłem wiele tutków i wiele się z nich nauczyłem, ale teraz chciałem zrobić coś bez tutoriala. I tak nie jest źle, chociaż coś nie jest źle ;P Zamieściłem tą pracę, żeby się nauczyć czegoś, od ludzi, którzy wiedzą wiecej odemnie. Praca jest denna tylko dlatego, że nie mam doświadczenia, i nie znam jescze tak 3ds max'a. hmm... niby to vray 1.50 a swietnie to ci to nie wyszlo;) A i dobry Vray nie pomoże w niektórych sytuacjach ;P Co do pracy to b.słabo ale oczywiscie nie poddawaj sie przerabiaj tutki, testuj sobie renderki/oswietlenie/ textury i bedzie fajnie :] pozdrawiam Wielkie dzięki za wiarę :) To będe się dalej uczył, a jak zrobię jakąś lepszą pracę, to może tu wróce i przedstawie ją ;P
Napisano 31 Lipiec 200618 l Wróc wróc, ja broń boże nie zniechęcam ! Po prostu pokaż prace gdzie będzie złe np 3 z 5 elementów dobrej pracy to wtedy będzie coś można powiedziec :D.
Napisano 31 Lipiec 200618 l Jak na 2 dni to nie jest źle , lecz daruj sobie narazie materiały i zajmij sie modelingiem . Co do pracki to .... 1. Po co szkło na tym od flagi .... ? 2. Te skręty mało skręciaste i dziwny materiał. 3. hmmm co to jest za blat ..? bo na drewno nie wygląda. 4. Szkło na popielniczce dziwne bardziej pod plastik. 5. Dym 6. render i światło Nie zniechęcaj sie i pozdrawiam trenuj dzień w dzień a osiągniesz efekty. Edit : i hmm ten napis na rendeze robileś sam .? jak tak to nie potrzebnie wejdz w ustawienia V-raya w zakładke renderer i w system zaznacz Frame Stamp.
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor Będe próbował, dzięki za liste na pewno się przyda, a ten napis, to właśnie z rendera, Vray sam go robi, bo ustawiłem.
Napisano 31 Lipiec 200618 l A pod jakim względem śmieszny?? Chciałem powiedzieć że we wcześniejszych versjach był ładniejszy .....
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor Tego to akurat nie wiem, ale wiem, że w tej też jest inny, ale ja ustawiłem go pod siebie, dlatego może tak się różni od innych.
Napisano 31 Lipiec 200618 l słabo - materiały, światło, dym ale cóż zawsze kiedyś jest początek - powodzenia i cierpliwości
Napisano 31 Lipiec 200618 l nie jest zle, ja do tej pory nie umiem dymu tworzyć, w tym Cie podziwiam :D
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor nie jest zle, ja do tej pory nie umiem dymu tworzyć, w tym Cie podziwiam :D Dzięki. Szczerze, to właśnie nad dymem najwięcej czasu spądziłem, ale daleko mu do ideału. (niestety)
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor Oto co udało mi się narazie jeszcze zdziałać. Proszę, aby ktoś mi powiedział, czy udało mi się zrobić jakąś rzecz, z listy mileS'a. Bo chce wiedzieć, co mam z głowy, a do czego się przyłożyć. Zmodyfikowałem wszystkie poruszone rzeczy w powyższej liście (czyli całą pracę ;P), nie zdąrzyłem tylko tknąć samych skrętów, ale nadrobie to.
Napisano 1 Sierpień 200618 l ja to Ci radze wziąść sie za coś nowego bo męcząc jedną prace do upadłego nauczysz się mniej niż jak zabierzesz sie za coś nowego
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor Masz racje, trzeba będzie ten projekt odłożyć (może kiedyś do niego powróce, może napewno), ten projekt poprostu przerasta moje możliwości na tym etapie nauki. Brakuje mi poprostu doświadczenia i nie mam pomysłu co i jak dalej tu zmieniać. Tak więc projekt można uznać za "zawieszony".
Napisano 1 Sierpień 200618 l jezeli to vray to sprobuj wyciągnąc chociaz cos z renderów, przynajmniej tam nie trzeba modelowac a i prezentacja modelu bedzie lepsza, poczytaj o oswietlaniu scen w vrayu jego shaderach, cieniach i GI.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto