Gedeon Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Czyżby jakieś aluzje do Final Fantasy 7?? Bomba modelik...
Leleń Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 masowoo, polaczenie dmc + ff7 :) pracuj dalej czekam na upy, powodzonka, pzdr.
Leru Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Waginus -> pozytywnie wyglądający model :) widzę, że na ostatni render nie chciało Ci się już za bardzo czekać ;) wrzucaj rendery scanlinowe z trzema światłami albo nawet i screeny z viewporta (tylko, żeby było widać model dobrze :) ). Zaoszczędzisz czasu, a my i tak będziemy widzieć dobrze model :)
Szenszi Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 polecam ornatrix plugin albo poprostu maxa najnowszego tam jest opcja czesania włosów :p heheh łatwo sie robi :)
Waginus Napisano 18 Wrzesień 2006 Autor Napisano 18 Wrzesień 2006 Dzięki za comentsy! Scenę mam zamiar ukończyć bez względu na wszystko:cool:. O renderki się nie martwcie - pokazuję wam to co chcę wam pokazać:p. PS - zmiana planów co do sceny - człowieka byka nie będzie. Będzie gilgamesh stał nad miastem na jakimś budynku i git, z resztą... obczajta screena i samą grę :P
Waginus Napisano 20 Wrzesień 2006 Autor Napisano 20 Wrzesień 2006 Sexy jacket added:) Włosy z ornatixa nie wyszły - plugin spox ale były kłopoty z cieniem i gi. Spróbuję shagiem a jak nic to nie da to dam texturki ręcznie(zawsze działa:))
ferni Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 obolnie postac jest zaje......, ale texturki cos slabiutko ------- no chyba ze to nie koniec.
satanicus1991 Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 ale fajna postac! jakby tidus murzyn+dante z dmc! morowo! strasznie mi sie podobaja metalowe elemetny
siyokh Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 yyy... a ubiór... to plugin? czy jak? [jestem zielony, a taka informacja by mi się przydała] :P
rowr Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 co do wlosow daj hair&fur i w zakladce environment and effect zmien hairs na geometry wtedy ci sie z GI wyrenderuje i ogolnie fajniej wyglada :)
satanicus1991 Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 yyy... a ubiór... to plugin? czy jak? [jestem zielony, a taka informacja by mi się przydała] :P jaki plugin? co masz na mysli?:cool:
siyokh Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 hmmm... bo zastanawia mnie czy płaszcz modeluje się, a następnie zakłada na postać ręcznie? czy np jest jakiś plugin który w większym stopniu to upraszcza? Na pierwszy rzut myśli, wydaje mi się że wymodelowanie fałd, nałożenie na sylwetkę [czyli przesuwanie każdego vertexu?] mi osobiście zajęłoby conajmniej dwa lata :P :P :P [podejżewam że raczej nie ma czegoś takiego, ale: kto pyta, nie błądzi :) ]
rowr Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 heh nooo czesto sie modeluje recznie ale faktycznie mocno pomaga simcloth albo cloth z reaktora...chociaz glowna bryle i tak trzeba zrobic :]
satanicus1991 Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 a jak masz ciuchy przylegające do postaci płasko to ja robie tak: zaznaczam poly na postaci do których ma przylegać ubranie, kopiuję o innego obiektu, modyfikator sheel i voila :P ale to troche "oldskulowe" XD
mazer Napisano 3 Styczeń 2007 Napisano 3 Styczeń 2007 te wszystkie komentarze sa po to, zeby model-postac byla finalnie jak najlepsza, prawda? wiec... po za tym, ze temat jest super, to te dlonie w rekawiczkach mi jakos nie pasuja, cienkie palce i jakies nienaturalne, ogolnie chyba za male te dlonie
Rekomendowane odpowiedzi