Napisano 3 Sierpień 200618 l "A gdy następnym razem będziesz pociągał za spust synu. Zmów modlitwe do Niego. Bo tylko On może jej wysłuchać" To taka dość "świeża" legęda. ale nie bardziej niż Silent Hill :). Święty to postać z komiksu Kaznodzieja. W sumie patron morderców jest aniołem śmierci, a raczej jego następcą. Za życia zabijał bez litości każdego kto stanął na jego drodze. Próbę zmiany swego losu przypłacił utratą najbliższej rodziny i własnej duszy. Po śmierci wypedzony z piekła: "Sam szatan nie mógł znieść mrozu panującego w sercu Świętego...". Śpi gdzieś pod górami Teksasu w swoim dawnym grobie czekając na wezwanie Boga, który czasem ma dla niego jakąś "drobną robotę".
Napisano 5 Sierpień 200618 l bluefer -> ciekawa historia ;) Witam w Bitwie, powodzenia życzę! Przedstaw chłód ;)
Napisano 5 Sierpień 200618 l Przypomina mi Rolanda Rewolweroca z powiesci Mroczna Wieza S.King'a :) Jak szukasz inspiracji to jest fajny image http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=386209
Napisano 5 Sierpień 200618 l oooo...brawo dla tego pana :D Robisz jedną z moich ulubionych postacii :) Powodzenia. P.S Jeśli brakowałoby Ci refek to moge zrobić skany (ale pewno sam masz komiks ;) )
Napisano 5 Sierpień 200618 l komiks jest świetny. temat ma duuuuuży potencjał. oby wszystko utrzymało klimat. powodzenia
Napisano 5 Sierpień 200618 l Dziękuje wszyskim za słowa motywacji. Mam pierwszy zarys głowy: Teraz tylko ja postarze myślę że w Zbrush'u. PS: SirAnen: Rolanda znam doskonale. Z tym że Święty to torchę inny typ. Roland np. potrzebował naboi pasy na amunicje Świętego są puste za to bębęniki w Coltach Wakerach zawsze pełne i zawsze strzelają w sumie 13 razy :)
Napisano 5 Sierpień 200618 l Sorry ale czysbys sie wzorowal na agencie 47 :) ?? Jeszcze tylko kod kreksowy i lecimy z produkcja :)
Napisano 5 Sierpień 200618 l Ale w komiksie taką właśnie ma szczęke a co do hitmana to on bedzie miał włosy, a poza tym jeszcze parę blizn i dużo zmarszczek (jak to koleś pomiędzy 45 a 50 rokiem życia) .
Napisano 5 Sierpień 200618 l nosek popraw - bo na razie ma taki tradycxyjny - w komiksie ma bardziej "na sępa". :) pozdr giorgione
Napisano 6 Sierpień 200618 l OK. Kolejny update. Tym razem trochę z Zbrusha. Postarzyłem go, poprawiłem nos i dodałem część zmarszczek. Resztę załatwię już teksturą.
Napisano 6 Sierpień 200618 l imo nie postarzyles go tylko dodales mu ciapek na calej twarzy :) Twarz wczesniejsza jest spoko, popraw nosek w dol , patrz na ta refke jak modelujesz :) po 2gie zbrusha uzywaj do uzyskania fajnych ksztaltow itp a nie do ciapkania bombelkow ;D
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Witam wszystkich. Przez jakiś czas nie było mnie na forum, ale wcale nie próżnowałem w tym czasie. Oto postępy w modelu mojego "świętego":
Napisano 6 Wrzesień 200618 l co do twarzy: powinien miec bardziej zmarszczony nos. tak jakby żywił pogardę do wszystkiego co go otacza. mina tak samo: usta w dół i zwężone oczy. poza tym tors jest akby trochę za krótki (może to wina ustawienia kamery) buty mam nadzieję pójdą do poprawki? ogólnie to fajna by była ta scena z "Wojny w słońcu" kiedy naprzeciw niego tkwią gotowe do boju czołgi a on po prostu stoi i czeka... "A kiedy pociągniesz za spust bądź pewien, że będzie przy tobie..." ;) Pozdrawiam
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Broda za kwadratowa, porównując z refka którą wrzuciłeś, powinna mieć bardziej trójkątny kształt i być bardziej obła.
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Tak, broda bardzo kwadratowa. Poza tym niewidac zadnych innych poważniejszych błędów. pozdro :)
Napisano 6 Wrzesień 200618 l tweety => Myślałem raczej o takiej tradycyjnej scenie. Tak jak na obrazach przedstawiających innych świętych. Każy szczegół otoczenia cos znaczy i tak dalej. Ale z drógiej strony Twój pomysł jest bardzo kuszący. brumugun i tomeus => Może i racje ale referkami się tak średnio sugeruje, a to z powodu rozbieżności w wyglądzie twarzy w różnych kadrach komiksu.
Napisano 6 Wrzesień 200618 l technicznie może i nie rewelacja, ale poza w jakiej stoi i jak na mnie patrzy (takie wrażenie mam) jest rewelacyjna ! podoba mi sie :)
Napisano 15 Wrzesień 200618 l Witam, trochę pracowałem nad tym modelm - znowu :). Tym, razem twarz i włosy jeszcze bardzo wstępnie.
Napisano 15 Wrzesień 200618 l Fajne fajne:) Mogę wiedzieć jak zrobiłeś włosy? bo nie widzę dobrze - to poly?
Napisano 25 Październik 200618 l kolejna fajniutka postac... asz szkoda waszej pracy ludzie nie poddawajcie sie!!
Napisano 26 Październik 200618 l Fajny gostek. Źle że wszystkie zmarszczki mają taką samą grubość. Przez to wygląda sztucznie.
Napisano 29 Październik 200618 l Ciekawa praca. Ale skrawek płaszcza zasłaniający jego prawą stopę wygląda strasznie nienaturalnie. Materiał paska nie pasuje do reszty. Tekstura płaszcza i jeansów wygląda jak noise. Czekamy na resztę! Powodzonka, to już ostatnie chwile do nominacji!
Napisano 29 Październik 200618 l Troszkę krytyki: Oświetlenie trochę szwankuje... jest zdecydowanie zajasne moim zdaniem. Pozatym tekstura dżinsu, pasa i materiału płaszcza ma trochę za widoczną gramaturę. Enviroment bym wymienił, ale to tylko moja subiektywna opinia. Ja bym tu widział pustynny błękit lub zachód słońca. A teraz trochę pochwał na osłodzenie życia: Model wyszedł świenie. Kompozycja fajna, oddaje klimat postaci i komiksu. Jak jeszcze chwilkę nad tym posiedzisz szykuje się solidna pracka. Pozdrawiam
Napisano 29 Październik 200618 l materiały by trzeba jakoś przybrudzić i urozmaicić, na koszuli zdaje się nie ma materiału wogle. jakieś zaschnięte plamy krwi może? niebo zbyt regularne, wstaw tam coś co bardziej przypomina chmury. dolny rąbek płaszcza powinien mieć kąt prosty. model świetny, i twarz bardzo udana.
Napisano 30 Październik 200618 l poszedłeś dalej ale chyba troszkę nie w tą stronę co trzeba :* tekstura spodni jest (wybacz) brzydka, tak samo jak paska. postać ma straszne oczy, ale nie w pozytywnym znaczeniu :( jakby miał wytrzeszcz. co on ma z brwiami? dawaj dalej!
Napisano 2 Listopad 200618 l Cześć! Jestem wiernym fanem kaznodzieji. Model bardzo dobry ale proponuje dodać drugi rewolwer :) Czytałeś "Dawne dzieje: Święty od Morderców" ? Tam była taka fajna scena kiedy on wchodzi do piekła a za nim idą dusze jego ofiar :) Taka drobna sugestia :P
Napisano 2 Listopad 200618 l Gorigon: Drógi rewolwer jest w kaburze. Komiks czytałem oczywiście. A jezeli chodzi o scenę planuje przedstawić go w chwili kiedy wyrusza do swojej pracy - zaraz po tym jak opuścił łoze w jaskini.
Napisano 2 Listopad 200618 l Nie wiedziałem że jest w kaburze :) Może być siekawe czekam na końcowy efekt :D
Napisano 9 Listopad 200618 l Witam cały czas kombinuje z oświetleniem i sztafażem. To jeszcze nie to, ale wrzucam żeby nie było że się obijam :)
Napisano 9 Listopad 200618 l postać za ciemna, a to z tyłu wygląda trochę jak spadające auta. jak już dajesz światło od tyłu, to rozjaśnij brzegi postaci, i doświetl żeby choć trochę było widać detale.
Napisano 10 Listopad 200618 l te obłoczki, to co to ma być? oczy mu się świecą, ale może tak ma być, nie wiem, komiksu nie czytałem ;[ [edit] w sumie postać bez tekstur i otoczenia była strasznie klimatyczna. pomyśl może nad nowymi teksturami i bardziej hmm... pasywnym otoczeniem.
Napisano 11 Listopad 200618 l Przyznam szczerze że średnio. Ja jednak zrobił bym scene jak jedzie na koniu a za nim idą dusze które zabił :P. Ale to moje zdanie. To z tyłu raczej średnio pasuje. Pracuj a napewno będzie super pracka ! Pozdrawiam Gorigon.
Napisano 15 Listopad 200618 l No i wygląda na to że skończyłem. Wiele się w tej bitwie nauczyłem i dziękuje wszystkim za komentarze. i duża wersja http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d9d8a53d2de5e53e.html soft: 3ds max 8 Photoshop cs2 Capture NX Do textur wykorzystywałem fotografie
Napisano 16 Listopad 200618 l hej! całkiem fajne :D na twoim miejscu popracowałbym tylko nad tymi latającymi "umarlakami" i mgłą przy stopach. a postać jest bardzo fajna!
Napisano 16 Listopad 200618 l jak na mnie dalej o wiele za ciemne, brakuje jakichś kontrastów świetlnych.
Napisano 16 Listopad 200618 l Macie rację. Rozjaśniłem to trochę. Ok. Teraz to już definitywny koniec. duża wersja: http://images1.fotosik.pl/259/21699b0b0a202648.jpg
Napisano 17 Listopad 200618 l nie żeby było że ja ciągle narzekam, ale dalej niebardzo... spróbuj podwyższyć intensity bocznych świateł (np. lewe zrób 4 razy takie mocne jak teraz, a prawe 2 razy)
Napisano 17 Listopad 200618 l żałuję ale nie podoba mi się ta scena... nie czuć klimatu z Preacher'a.
Napisano 17 Listopad 200618 l Sama postać fajna :-) te lewitujące zwłoki bym wyrzuciła... lepiej by wyglądały u jego stóp.
Napisano 17 Listopad 200618 l A może oświetlenie od spodu? Albo znad kapelusza - tak żeby cień sięgał połowy twarzy;)