Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie jest zle, choc model jest troche krzywy, masz tez kilka bledow. Musisz uzywac chamfera z mniejsza wartoscia, bo ten samochod ma sporo takich ostrych lini, a nie lagodnych tak jak u ciebie

Napisano

ja też sie kiedyś zacząłem bawić w takie szczegóły, a potem komp mi zaczął umierać, radził bym sobie darować szczegóły na zacisku, starczy że to będzie kolcek o w miare podobnym kształcie, tych detali i tak nie będzie widać.

Napisano

no wiem, ale tak jak sie cały czas robi karoserie to zaczyna sie to w końcu nudzić, więc pomyślałem że zrobie coś innego, a żeby nie zaczynać nowego projektu to poprostu zacząłem szczególiki robić :)

 

tak wogóle to trzeba sie w detal bawić bo diabeł śpi w szeczóle :P

a tak nawiasem mówiąc w scence mojego pokoju było 900tys. trójkątów i jakoś sobie dawałem rade. Wątpie żeby przy samochodzie, nawet ze szczegółowymi zaciskami połowa tego była :>

Napisano

no to sie grubo mylisz. nawet nie tak super dokladny model moze miec duzo wiecej niz 900tys. trójkątów. I czasami warto oszczedzac na detalach, chyba ze masz zamiar robic rendery na konkretne miejsca, czesci.

Napisano

nie wiem no może i myle, ale chce mieć poprostu cały samochód skończony bo w poprzednich zawsze mi czegoś brakowało, ten chce mieć całkowicie kompletny i niech ma nawet i 2mln trójkątów, byle by ładnie wyglądał z każdej strony. I tak staram sie wszystko ładnie rozkładać na warstwy i sobie ukrywam to i tamto jak coś robie więc problemów z zamulaniem komputera raczej nie przewiduje.

Napisano

Szczerze przyznam że nawet bardzo nie udana. A sam model fajny ;)

Napisano

a jak najlepiej robić lakier tak wogóle?

Shellack i mieszać podkład i lakier tam, czy są lepsze sposoby do uzyskania efektu lakieru?

Napisano

Lakier to temat rzeka... tak ogolnie to nie znalazlem dobrego tutka na ten temat :/ Wszystko to poszukiwania metoda prob i bledow... Wtedy sie czlowiek czegos nauczy, poobserwuje i wyciagniew wnioski... A pozniej juz jakos leci ;) Poprobuj jeszcze a jak juz klekniesz z braku sil to Ci najwyzej cos zprezentuje ;)

Napisano

no wiem, jeszcze to dopracuje i jakieś hdri dobiore fajne, kurcze tak wogóle męcze sie z lampami i troche mi nie wychodzą, tzn. są ciemne w środku a jak patrze po zdjęciach to one sie tam świecą jak psu jajka, tzn no nawet jak zrobie coś w stylu lustra to i tak jest tam ciemno :/

Napisano

Hmmm... Ja powiem jedno... Po co robic lakier dodajac falloffa skoro bedziesz dawal hdri... W sumie ja nie mam dodanego fallofa i efekt jest zadowalajacy a rendering idzie szybciutko :) HDRI jest pod tym wzgledem specyficzne :) A fallofa daje jak robie oswietlenie studyjne bo wtedy sie przydaje :> Ale i tak sie mi Twoj lakierek podoba :) Metallic cos tak jakby w modzie ... :)

Napisano

hehehe, bo wywaliłem wcześniej dla hdri, a później zmieniłem oświetlenie i zapomniałem spowrotem dodać fallofa :P

Napisano

co do lamp: pewnie są ciemne dlatego bo otoczenie jest ciemne, to jak lusterko może się świecić jeśli nic wokół się nie świeci :p, zrób białe studio to i lampy będą ładne, ewentualnie taj jakieś jasne hdri, albo w wyrenderuj same lampy w jasnym otoczeniu i potem skomponuj w ps

 

model bardzo ładny, ale te odbicia na lakierze blee :/

Napisano

przód:

http://img246.imageshack.us/img246/2639/18zr0.jpg

tył:

http://img97.imageshack.us/img97/6338/19kd7.jpg

 

mówcie czy wszystko dobrze, jak tak to wycinam dziurke na wydech, robie wycieraczki, i klapke na paliwo, prowizoryczny środek i jakiś render ciekawy mam w zamiarze, tylko nie bardzo mam pomysł na jakąś sensowną scenke

chciałem go wlepić w jakieś zdjęcie gdzie jechał by po drodze, ale jakoś kulawo mi to wychodzi :D

Nie bawiłem się jeszcze w cząsteczki ale myślałem nad zrobieniem piaszczystej drogi i kurzu za samochodem, coś w tym stylu... Sam nie wiem :|

Napisano

model niyby dobry ale ale jeszcze w niektórych miejscach zły:p

-na środku maski nie masz ostrego kanta

-tam między maską a nadkolem, jak masz ten rowek, to na nadkolu powinien być jeszcze chamfer tak 1 - 2 cm od rowka, bo u Ciebie jest rowek i od razu do dołu, a w oryginale jest jeszcze taka płaszczyzna jak idzie maska i dopiero do dołu

- cała górny bok jest zbyt płaski, a szyby powinny iść bardziej do wewnątrz

- zastanawia mnie jeszcze lina maski, chyba u ciebie jest zbyt spadzisto

 

ambitny pomysł na scenkę, też takie mam zawsze jak kończe jakiś model, ale żadko kiedy coś mi z tego wychodzi, także życzę hmm samozaparcia :p

Napisano

w sumie nie zauważyłem tego ostrego kanta przez środek maski bo on nie idzie przez całą maskę tylko od połowy, mniej więcej wszystko co mówisz skoryguje bo faktycznie jak porównuje z referkami to wszystko ładnie wyłapałeś za co Ci dziękuje, tylko jednego nie wiem

-tam między maską a nadkolem, jak masz ten rowek, to na nadkolu powinien być jeszcze chamfer tak 1 - 2 cm od rowka, bo u Ciebie jest rowek i od razu do dołu, a w oryginale jest jeszcze taka płaszczyzna jak idzie maska i dopiero do dołu

byłbym wdzięczny jakbyś mi zaznaczył o co chodzi bo nie kumam :)

Napisano

sam bym się chyba nie zrozumiał, następnym razem musze czytać co napisałem :)

 

edit: teraz jeszcze widze że to przetłoczenia na masce są trochę inne, daj tam na górnej krawęci chamfer o mniejszej warości, a na dolnej wcale albo o bardzo dużej wartości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności