Napisano 4 Sierpień 200618 l Hej. Witam po miesiecznej przerwie, ktora spedzilem bedac w angli i szkolac moj jezyk :P Po powrocie wygrzebalem jakis tutek o interior i vray i postanowilem go wykorzystac. w polowie jednak byl bezuzyteczny bo facet ktory go pisal widocznie zapomnial o "kilku waznych szczegolach" a ja zostalem z samymi modelami i sam zrobilem textury i oswietlenie. jedno direct light + 3 Vray light. Jestem bardzo ciekawy waszych opini bo wedlug mnie powoli ide do przodu...
Napisano 4 Sierpień 200618 l Po prawej faktycznie jest spalone, ale mam nadzieję, że to poprawisz :) Ogólnie to do niczego nie mogę się przyczepić. PS skąd wytrzasnołeś tak beznadziejną lampę?? :P
Napisano 4 Sierpień 200618 l 12 h ? na czym ty to renderowałeś ? na 386 . .? :) Ładna pracka ... Spalone :) 1 v-ray by wystarczył na okna po co więcej ? do tego direct przez okno zmień envira (środowisko) sorka bug :) i to wszystko ... chyba :P tutek
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor 12 h wiem wstyd az :PP mam 3,0 ghz P IV i 6600 Gt :D:D za duuuzo wiem :PP ale to dopiero poczatki zaba z ustawieniami ;) ten tutek ktory podales to nie ten z ktorego ja korzystalem chociaz ten tez juz przerabialem :) aha i wazne pytanie.. Co to jest EIVOR ?? pracka wyrenderowana w VRay i max 8 :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l nooo dwanascie godzin to duzo za duzo.. 5 godzin to juz jest duzo, ofkoz zalezy jaka rozdzialka i jakie silniki renderujace ale spokojnie mozna tak v-raya ustawic zeby przy dobrej jakosci nie trwało to wieki :) pozdrawiam i zycze powodzenia, zajrzyj do light contestu http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885&page=72&highlight=light
Napisano 4 Sierpień 200618 l Przede wszstkim przepalone. Smieszne, szerokie krzesła :) Wiem ze to tut ale czasami warto odbiec od tutka i np. zrobić swoje krzesła. Sproboj dać exponetial w color mappingu. Zmien widok za oknem. Firanki są na zewnatrz !
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor dzieki wszystkim za komenty proszeo nastepne im wiecej tym lepiej wszystko poprawie po powrocie z niemiec czyli mniej wiecej za tydzien :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l krzesła to chyba dębowe, mocne. Ustaw światła tak jak w tutku (przynajmniej ich położenie). I włącz Environment w ustawieniach rendera, bo w szafkach ciemno jak w ....
Napisano 4 Sierpień 200618 l Ujęcie sceny i mapowanie na tym regale do kitu :) Za oknem mogłeś dać jakiś widoczek aby tak czarno tam nie było. Firanki za oknem są? Renderowało siętak długo, a jakość wcale nie powala... :/
Napisano 5 Sierpień 200618 l Za oknem daj jak jakiś widoczek i to jak najszybciej. Nigdy wcześniej nie widziałem by w bardzo ciemną noc biło takie światło z za okien:D
Napisano 5 Sierpień 200618 l nie wiem czemu ale bardzo dziwnie to w/g mnie wygląda, może to przez ten czarny kolor w oknach ale wygląda jakby było to przy sztucznym oświetleniu, mimo to przy oknie straszne przepalenie jakby ktoś walił tam halogenami a po lewej dziwnie ciemno. Jednym słowem oświetlenie troche skopane.
Napisano 7 Sierpień 200618 l A może sprawdź czy światła vray'a mają włączone invisible, skoro masz jeszcze jednego Direct Light'a.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto