patry Napisano 5 Sierpień 2006 Share Napisano 5 Sierpień 2006 Witam, ma pytanie, jka mniej więcej powinna wyglądać początkowa siatka głowy w zbrushu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 5 Sierpień 2006 Share Napisano 5 Sierpień 2006 lepiej zrób głowę w 3d studio :P w z brushu tym bardziej ci nie wyjdzie. a siatkę może mieć jak sfera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 5 Sierpień 2006 Share Napisano 5 Sierpień 2006 Na przykład tak :) Najlepiej siatkę początkową przygotować w innym programie. Więcej detali (nos,usta,uszy) na siatce początkowej to mnie baboli na siatce zagęszczonej. Jesli modelujesz z brył dostępnych w Zbrush to nie korzystaj z zsphere, mogą powstać błędy . Zrób quadballa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2006 Nie no Master, tka się pytałem, bo jak skończę głowę którą teraz robię(napewno skończę) to zarobie drugą paint deformingiem i nei wiedziałem jak ma wyglądać początkowa siatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 5 Sierpień 2006 Share Napisano 5 Sierpień 2006 jak ci glowa w maxie nie idzie to w zbrushu bedzie duzy klopot... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 5 Sierpień 2006 Share Napisano 5 Sierpień 2006 Sfera to moim zdaniem najgorszy pomysł na primitiva, z którego ma powstać głowa. Najlepszy jest box. Może być też zagęszczony tak jak zeet napisał. Jeśli zaczynasz robić bryłe w maxie, to tak samo - nie zaczynaj od sfery, chyba że naprawdę wiesz, co robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi