Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor material wody jest taki sam jak poprzednio wiec nie wiem o co chodzi ;0 na kazdym statku musi byc dowodca. musza byc tez majtkowie, coby dowodca mial kim pomiatac. majtki w drodze ;)
Napisano 15 Sierpień 200618 l Z wodą właśnie najtrudnej zrobic tak, zeby statek wygladal na niej jak we wlasciwym miejscu (czytaj na swoim miejscu)... Twoja scenka mi sie niepodoba. Modele super, pomysł super, ale render do poprawienia jeszcze :D
Napisano 16 Sierpień 200618 l Autor w porcie trzeba by zrobic zwiniete zagle.. nie raczej zostanie jak jest ;) wiadomo, ze statek, lodka czy co tam jeszcze jak plynie po wodzie to zostawia slad za soba, przy dziobie rozbija fale, powstaje pina itd. mysle, ze przy odrobinie szczescia uda mi sie to dorobic w fotoszopie
Napisano 16 Sierpień 200618 l Woda nie. Popracuj nad nią bo warto. Przy statku który jest świetny, ta woda wygląda na robotę kogoś kto wodę widział tylko jak sie rodził xD (no offence).
Napisano 16 Sierpień 200618 l bardzo ładny model ładny detal :) czekam, aż zrobisz wode bo jak narazie ta nie może zostać
Napisano 16 Sierpień 200618 l Zgadzam sie z kacprem. Woda nie taka. Nie jedna wode widzialem i powiem tyle ze twoja jest poprostu za bulwiasta. Moze zrob mniejsze te fale bo widze ze trudno ci ja ustawic w takich pagorkach. Przyczepie sie tez do zagla, otoz grot dziwnie sie uklada na dole. Rozumiem ze jest tam ten wanto podbny odciag masztu i sie na nim kladzie zagiel. ale na dole przy samym bomie nagle przestaje sie wybrzuszac. Po za tym sadzac po tej malej fladze to lodka plynie pelniakiem. Popusc troche tym zaglom, na tak wybranych to sie pod wiatr plywa. Pomimo tego co napisalem to bardzo mi sie podoba. Swietny model!! Pozdrawiam:)] EDIT Dorobilem material obrazkowy:) [ATTACH]37337[/ATTACH]
Napisano 16 Sierpień 200618 l woda - jest za jasna, woda morska jest raczej granatowa lub ciemnozielona, zwłaszcza jeśli jest taka wzburzona, za mało drobnych fal a te duże zbyt przypadkowe (noise modifier?), no i statek powinien odziaływać na wodę, tzn. fale po bokach i za statkiem w "V", ewentualnie trochę pianki. czy statek nie za bardzo się zanurza? ale nie znam się. statek bardzo ładny.
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor dzieki za posty/ nad woda pracuje i uje.. :) jesli chodzi o zagle to glowny (ten najwiekszy) faktycznie chyba jeszcze raz zreaktoruje, ale najpierw skoncze wode. ten kliwer z przodu (trojkatny), ktory Ukash zaznaczyles ze ma byc prosty nie ma zadnej liny na ktora bylby wciagany - punktami przypiecia za rogi. ehh im dluzej sie babram z tym modelem tym bardziej jestem nim zmaeczony:) co do falek i rozbryzgow Aniu, to jak juz pisalem chyba dorobie je w postprodukcji ;) acoWynato?
Napisano 17 Sierpień 200618 l No wszystko jest pikne tylko ta woda... :/ Ale "grunt to myc zeby"... yyyy... grunt to wytrwalosc w dazeniu do celu :D ;P
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor ja pierpapier ..:: Wiktor ::.. co w tej wodzie jeszcze jest nie tak? moze wreszcie jakis konkret..... kusi mnie zeby ja taka zostawic, bo mi sie podoba. i tak chyba zrobie
Napisano 17 Sierpień 200618 l ona nie jest dobra _ - _ . Zobacz sobie post vorka w minibitwie - mniej wiecej tak powinna wyglądac: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=418695&postcount=233 tylko w kolorze granatowym z biała pianą na wierzchu. jakbyś w enviro vorka wrzucił swój okręt to byłby cód , miód i orzeszki :) vorek użył dreamscape, moze i ty powinieneś ;) co do samej wody : ja stosuję się do zasady diffuse + specularity = 100% , gloss 0, lumi 0, reflect od 15-50% w zależności od wzburzenia wody (im bardziej wzburzona tym mniejszy reflect) do tego gradienty na slope i bump dla koloru i pare kolorów zależnych od dystansu od kamery.... powalcz, woda to jeden z najturniejszych materiałów do uzyskania jesli chodzi o realizm ....
Napisano 17 Sierpień 200618 l Obawiam sie KacperSpala dal ci powod do myslenia nad ta woda :/ Twoja wyglada jak material ktory powiewa na wietrze... Stateczek jest full real ale ta twoja woda wszystko psuje :( Jak co to zostawisz ta co zrobiles ale ja zacheca do dalszych prob...
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor sorki za poprzedni post, troche mnie ponioslo :) wode robie pluginem natshaders, poki co to jest max na ten moment: tak sobie mysle, ze na horyzoncie dodam zarys odleglego ladu, o tak/
Napisano 18 Sierpień 200618 l No panie... wszystko piknie tylko :] Tak, woda do wymiany. Proponuje zainteresowac sie dreamscapem. Jak dla mnie to jest on najlepsza rzecza do wody takiej jakiej potrzebujesz. Nawet piane mozesz tam sobie zrobic.
Napisano 18 Sierpień 200618 l ta woda już ciut lepsza, ale zapominasz o zlewaniu się horysontu (można to załatwic fogiem). Ciut lepsza woda nadal oznacza, że jest do wymiany, ale w dobrym kierunku zmierza.
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor jak juz uda mi sie kupic dreamscape'a to pomysle nad ta woda dalej. poki co dokoncze zaloge zrobie mewe albo innego albatrosa i skaly po prawej stronie epepep, tak bedzie :) dzieki! :)
Napisano 18 Sierpień 200618 l witam, jako ze statki to wlasnie to co tygryski lubia najbardzij, wiec posiadajac troch ewiedzy na ten temat powiem to i owo, po pierwsze materialy sa ble, lub bardzo ble, to one glownie buduja nastruj wannowy, brud, brud i jesczze trco\he brudu, brudek jest dobry mniam mniam , baardzo dobry, zagle tez, jakies plany niejednolitosc, po drugie kadr, narobiles sie pokladu i nawet go niewidac, zmien kadr na jakis bardzij dynamiczny, co do samej wody bo widze ze masz spore klopoty, to tego tematu dokonca nieopanowalem, ja zazwyczaj robie szklo 2 warstwowe 1 warstwa box zadymionym szklem i na lustro wode planarke z tym samy szklemtylko ze musi byc mapa difuse z zdieciem wody, pozatym ps'a w dlon i trezba zrobic ladne rozbryzgi, pozdrawiam :]
Napisano 18 Sierpień 200618 l KoMIc: no to zes mu dowalil... ;P Ale przynajmniej wie teraz co i jak :D
Napisano 19 Sierpień 200618 l Autor az chce sie zyc ;p nadal 'kupuje' dreamscape, wiec woda precz - stateczek po wizycie w salonie pieknosci z nowym makijazem.;) na czlonkow zalogi nie patrzcie dopiero sie nimi zajme! ]:>
Napisano 21 Sierpień 200618 l noooo, Panie Badyl widze ze lajba zaczyna ozywac i probuje wydostac sie z wiaderka: ], znacznie lepiej, odrazu nabrala koloru, jesczze troche bym pojechal z brudkiem, delikatnie nie za duzo, ale jest naprawde znacznie lepiej. bardzo podoba mi sie kolorystyka ze jest taka wypłowiałą, czekam na dalsze upy: ] Edytowane 4 Styczeń 201015 l przez KoMic
Napisano 21 Sierpień 200618 l Na tym kliwrze, w rogu falowym (tym gornym) jest bloczek wiec napewno dal sie mocniej naciagnac, ale to tylko kwestie teoretyczne. Napewno to duzo nie poprawi wiec jak nie masz sily to sie w to juz nie baw. Swiat sie nie zawali przecie :P Lodz sama w sobie jest sliczna, nabiera charakteru z tymi nowymi texturami! Pracuj nad woda. To tyle z mojej strony. na temat wody duzo nie powiem bo nie znam sie na tej materii w 3D. Zmierzasz w dobrym kierunku, wiec 3mam fciuki:) (fciuki = kciuki. Tak mowilem gdy bylem maly) :P:P:P Pozdrawiam
Napisano 24 Sierpień 200618 l Autor dzieki :) otoczenie sie zrobilo (w tym miejscu specjalne podziekowanie dla ant-3d za tutki). musialem przesiasc sie z ukochanego brazila na v-raya - brazil cos nie chcial wspolpracowac z dreamscape.. no ale to co to jest: teraz jeszcze tylko wpasowac stateczek i wio ::) trzeba bedzie teraz dynamic objects obczaic..
Napisano 25 Sierpień 200618 l model świetny,texturki miłe dla oka, ostatnia woda super; mam prośbę mógł bym prosić o linki na tutki które dostałeś od ant-3d, jeśli mógł byś wyślij mi na @ [email protected] lub tutaj linki zamieść z góry dziękuję i czekam na ciąg dalszy pracki
Napisano 25 Sierpień 200618 l Autor no wiec.. potrafie zrobic akcje w ktorej kadlub reaguje na wode, majta sie i kiwa... sek w tym, ze nie mam pojecia jak zmusic obiekt do przesuwania sie po powierzchni. gdy tylko dotyka wody zaraz traci caly rozped i kiwa sie O,0 help
Napisano 26 Sierpień 200618 l Autor zapomnialem wlaczyc piany przy miejscu styku kadluba z woda... czas renderingu - 1h 34min chyba wymienie tekstury na obu zaglach trojkatnych, jakos nie pasuja do reszty.. pozdro ep!
Napisano 26 Sierpień 200618 l Z czystym sumieniem mowie ze sie mi PO-DO-BA :D Jak widac oplacalo sie krzyczec przedtem na Ciebie z powodu brzydkiej wody ;P bo teraz jest sssuper! :>
Napisano 26 Sierpień 200618 l Ladnie jak na starych flamandzkich plotnach :) Tak sie sklada ze 200m od miejsca mojego zamieszkania. Cumuje replika kogi z Bremy. Moze jak mi sie znudza samoloty.....
Napisano 27 Sierpień 200618 l No, teraz jest duzo lepiej. Tylko jakis kilwater by sie przydał. No właśnie. Gdzie jest kilwater ?? A te żagle to wyglądają jakby były źle wybrane. No i musi tam słabo wiać że te żagle tak słabo "nadmuchane". No i z tak wybranym grotem to Ty nawet bajdewindem nie popłyniesz. Przestaw bom trochę na lewą burte i będzie spoko.
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor No właśnie. Gdzie jest kilwater ?? A te żagle to wyglądają jakby były źle wybrane. No i musi tam słabo wiać że te żagle tak słabo "nadmuchane". No i z tak wybranym grotem to Ty nawet bajdewindem nie popłyniesz. Przestaw bom trochę na lewą burte i będzie spoko. z tymi zaglami to wiem, nie jestem zeglarzem, tylko pasjonatem szkutnictwa, wiec.. :) nastepny bedzie mial zwiniete o! co do wymiarow obrazka to tamten wyzej byl pomniejszony :) ten tutaj to jest ostateczna wersja wymiarowa (czyt. taki duzy bedzie final). no i obrazek juz po wizycie w photoshop, myszka az czerwona :D jesli nikt nie zglosi obiekcji to wrzucam do gotowych (majgad!! :o pierwsza pracka, ktora moze skoncze :D:D:D)
Napisano 27 Sierpień 200618 l Nie no teraz MALINA :D tylko mam wrazenie ze kolorki na statku troszke wyblakly... Ale ogolnie sssssuper!!!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto