Skocz do zawartości

Pojazd 3D: tjalk


Badyl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

w porcie trzeba by zrobic zwiniete zagle.. nie raczej zostanie jak jest ;)

 

wiadomo, ze statek, lodka czy co tam jeszcze jak plynie po wodzie to zostawia slad za soba, przy dziobie rozbija fale, powstaje pina itd. mysle, ze przy odrobinie szczescia uda mi sie to dorobic w fotoszopie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z kacprem. Woda nie taka. Nie jedna wode widzialem i powiem tyle ze twoja jest poprostu za bulwiasta. Moze zrob mniejsze te fale bo widze ze trudno ci ja ustawic w takich pagorkach.

Przyczepie sie tez do zagla, otoz grot dziwnie sie uklada na dole. Rozumiem ze jest tam ten wanto podbny odciag masztu i sie na nim kladzie zagiel. ale na dole przy samym bomie nagle przestaje sie wybrzuszac.

Po za tym sadzac po tej malej fladze to lodka plynie pelniakiem. Popusc troche tym zaglom, na tak wybranych to sie pod wiatr plywa.

 

Pomimo tego co napisalem to bardzo mi sie podoba. Swietny model!!

 

Pozdrawiam:)]

 

EDIT

Dorobilem material obrazkowy:)

[ATTACH]37337[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woda - jest za jasna, woda morska jest raczej granatowa lub ciemnozielona, zwłaszcza jeśli jest taka wzburzona, za mało drobnych fal a te duże zbyt przypadkowe (noise modifier?), no i statek powinien odziaływać na wodę, tzn. fale po bokach i za statkiem w "V", ewentualnie trochę pianki.

czy statek nie za bardzo się zanurza? ale nie znam się.

 

statek bardzo ładny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za posty/

nad woda pracuje i uje.. :)

 

jesli chodzi o zagle to glowny (ten najwiekszy) faktycznie chyba jeszcze raz zreaktoruje, ale najpierw skoncze wode. ten kliwer z przodu (trojkatny), ktory Ukash zaznaczyles ze ma byc prosty nie ma zadnej liny na ktora bylby wciagany - punktami przypiecia za rogi. ehh im dluzej sie babram z tym modelem tym bardziej jestem nim zmaeczony:)

co do falek i rozbryzgow Aniu, to jak juz pisalem chyba dorobie je w postprodukcji ;)

 

acoWynato?

t31iz4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ona nie jest dobra _ - _ . Zobacz sobie post vorka w minibitwie - mniej wiecej tak powinna wyglądac:

 

http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=418695&postcount=233

 

tylko w kolorze granatowym z biała pianą na wierzchu. jakbyś w enviro vorka wrzucił swój okręt to byłby cód , miód i orzeszki :)

 

vorek użył dreamscape, moze i ty powinieneś ;)

 

co do samej wody :

ja stosuję się do zasady diffuse + specularity = 100% , gloss 0, lumi 0, reflect od 15-50% w zależności od wzburzenia wody (im bardziej wzburzona tym mniejszy reflect)

 

do tego gradienty na slope i bump dla koloru i pare kolorów zależnych od dystansu od kamery.... powalcz, woda to jeden z najturniejszych materiałów do uzyskania jesli chodzi o realizm ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panie... wszystko piknie tylko :] Tak, woda do wymiany. Proponuje zainteresowac sie dreamscapem. Jak dla mnie to jest on najlepsza rzecza do wody takiej jakiej potrzebujesz. Nawet piane mozesz tam sobie zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jako ze statki to wlasnie to co tygryski lubia najbardzij, wiec posiadajac troch ewiedzy na ten temat powiem to i owo, po pierwsze materialy sa ble, lub bardzo ble, to one glownie buduja nastruj wannowy, brud, brud i jesczze trco\he brudu, brudek jest dobry mniam mniam , baardzo dobry, zagle tez, jakies plany niejednolitosc, po drugie kadr, narobiles sie pokladu i nawet go niewidac, zmien kadr na jakis bardzij dynamiczny, co do samej wody bo widze ze masz spore klopoty, to tego tematu dokonca nieopanowalem, ja zazwyczaj robie szklo 2 warstwowe 1 warstwa box zadymionym szklem i na lustro wode planarke z tym samy szklemtylko ze musi byc mapa difuse z zdieciem wody, pozatym ps'a w dlon i trezba zrobic ladne rozbryzgi, pozdrawiam :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noooo, Panie Badyl widze ze lajba zaczyna ozywac i probuje wydostac sie z wiaderka: ], znacznie lepiej, odrazu nabrala koloru, jesczze troche bym pojechal z brudkiem, delikatnie nie za duzo, ale jest naprawde znacznie lepiej. bardzo podoba mi sie kolorystyka ze jest taka wypłowiałą, czekam na dalsze upy: ]

Edytowane przez KoMic
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym kliwrze, w rogu falowym (tym gornym) jest bloczek wiec napewno dal sie mocniej naciagnac, ale to tylko kwestie teoretyczne.

Napewno to duzo nie poprawi wiec jak nie masz sily to sie w to juz nie baw. Swiat sie nie zawali przecie :P Lodz sama w sobie jest sliczna, nabiera charakteru z tymi nowymi texturami! Pracuj nad woda.

 

To tyle z mojej strony. na temat wody duzo nie powiem bo nie znam sie na tej materii w 3D. Zmierzasz w dobrym kierunku, wiec 3mam fciuki:)

(fciuki = kciuki. Tak mowilem gdy bylem maly) :P:P:P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :)

otoczenie sie zrobilo (w tym miejscu specjalne podziekowanie dla ant-3d za tutki). musialem przesiasc sie z ukochanego brazila na v-raya - brazil cos nie chcial wspolpracowac z dreamscape..

no ale to co to jest:

t35ky9.th.jpg

teraz jeszcze tylko wpasowac stateczek i wio ::) trzeba bedzie teraz dynamic objects obczaic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec.. potrafie zrobic akcje w ktorej kadlub reaguje na wode, majta sie i kiwa... sek w tym, ze nie mam pojecia jak zmusic obiekt do przesuwania sie po powierzchni. gdy tylko dotyka wody zaraz traci caly rozped i kiwa sie O,0

help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, teraz jest duzo lepiej. Tylko jakis kilwater by sie przydał.

 

 

No właśnie. Gdzie jest kilwater ?? A te żagle to wyglądają jakby były źle wybrane. No i musi tam słabo wiać że te żagle tak słabo "nadmuchane". No i z tak wybranym grotem to Ty nawet bajdewindem nie popłyniesz. Przestaw bom trochę na lewą burte i będzie spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Gdzie jest kilwater ?? A te żagle to wyglądają jakby były źle wybrane. No i musi tam słabo wiać że te żagle tak słabo "nadmuchane". No i z tak wybranym grotem to Ty nawet bajdewindem nie popłyniesz. Przestaw bom trochę na lewą burte i będzie spoko.

 

z tymi zaglami to wiem, nie jestem zeglarzem, tylko pasjonatem szkutnictwa, wiec.. :) nastepny bedzie mial zwiniete o!

co do wymiarow obrazka to tamten wyzej byl pomniejszony :) ten tutaj to jest ostateczna wersja wymiarowa (czyt. taki duzy bedzie final). no i obrazek juz po wizycie w photoshop, myszka az czerwona :D

jesli nikt nie zglosi obiekcji to wrzucam do gotowych (majgad!! :o pierwsza pracka, ktora moze skoncze :D:D:D)

tjalk1ve5.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności