Napisano 2 Wrzesień 200618 l ladne modele, rzeczywiscie do wizualizacji nadaja sie idealnie, ladnie sie wpasowuja w scene,a gierka super, autko zachowuje sie jakby pedzilo ponad 100km/h i te poslizgi :D, mam nadzieje ze gierka bedzie sie rozwijac
Napisano 4 Wrzesień 200618 l scottero --> Troche mi sie wydaje ze te samochody to nie na wasz projekt :) Ja tam chece normlanego, czarnego GOLF'a III :) co to jest dla cieebie 1h czasu ;)
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Szczrze mówiąc to tir mi sie najbardziej podoba z Twoich samochodów ;). Dobra robota.
Napisano 20 Lipiec 200915 l Autor witam, wątek stary ale wciąż aktualny:) po dluugiej przerwie nieobecnosci kolejne auto LP mojego wykonania (wcale nie najlepszego ;) ) LowPoly - Fiat 500 Abarth ok. 1790 fajsów
Napisano 20 Lipiec 200915 l Zapodaj jeszcze texturki! Bardzo dużo zmarnowałeś tam trisów zwłaszcza na masce i dachu , dużo nie potrzebnych linii tym bardziej że autko na modelu nie posiada wielu detali. Chyba mapowanie na przednich światłach się trochę rozjechało a to przez pewnie wiele linii które idą do jednego vertexa! Poza tym daje radę i wygląda dość fajnie! Edytowane 20 Lipiec 200915 l przez Davegraph
Napisano 20 Lipiec 200915 l Szacun stary! A ten tir to wygląda jak high poly po nałożeniu tekstury. Naprawdę mistrzowska robota!
Napisano 21 Lipiec 200915 l No no całkiem spoko siatka wydaje się być ok, tylko trochę nie rozumiem czemu ten edge loop przy osi symetrii nie jest bardziej rozsunięty albo czemu usunąłeś poly z wewnętrznej strony koła? dlaczego w tirze wymodelowałeś te schodki a kabina jest maksymalnie uproszczona? Największe uwagi mam do textur jednak jeszcze proszę sprecyzuj w czym testujesz/ pod jakim kontem robisz te autka? rozumiem że nie będą na pierwszym planie i nikt nie zwróci uwagi na brak normalmap czy cubemap na szybach, będą jakoś prosto oświetlone itp. Jeżeli jednak te autka mają być na pierwszym planie to szyba powinna być przezroczysta nic nie może odbijać(na texturze 0o) a wnętrze powinno być proste i nawet kompletnie czarne (jak już nie masz budżetu na textury) ale chociaż żeby było widać jego zarys. Nadużywasz głębokiej czerni np opony wcale nie wyglądają jak opnony/guma tylko jak czarna masa 512x256 (chyba się nie obrazisz ;p ) i od razu polecam ci robienie HP wypalanie normalmap przy bardziej skomplikowanych kształtach, a textury koloru rób sam z prostych textur blachy brudu itp. No i jeszcze pokaż same texturki ;]. Uff mam nadzieję że wyrażam się konstruktywnie XD nie chciał bym cię zniechęcić bo widzę że masz zamiłowanie do tego ;] mam nadzieję że porady uwagi pomogą, działaj dalej :)
Napisano 21 Lipiec 200915 l Autor auta lowpoly robie do wizek :) wiem, że nie są mega super ale generalnie są przydatne czasem na pierwszy, częściej na drugi plan je montuję....klienci się nie skarżą:), poza tym mało faceów mają, wiec jak cały parking zapełnię to nie wymięka komputer. np: http://www.gucias.republika.pl/domek/z1xpro3text.jpg i taki tam nie wiadomo może się kiedyś przyda...... http://www.gucias.republika.pl/trakcio.jpg http://www.gucias.republika.pl/trakciosiata.jpg
Napisano 21 Lipiec 200915 l Spoko! Z daleka w ogóle nie widać, że to low poly. Tekstury odwalają kawał dobrej roboty. Szacuneczek :)
Napisano 21 Lipiec 200915 l Gucias chyba mnie źle zrozumiałeś ;] nie mówię że twoje prace są złe tylko że dużo ich tego typu zrobiłeś i chyba warto iść krok na przód? pod bardziej next genowy gameart?
Napisano 22 Lipiec 200915 l Autor no w sumie racja, chciałbym mieć trochę lepszej jakości te auta z szybami odblaskowymi, i jakims wnetrzem , bardziej realistyczne ale....nie mam czasu przerabiać poprzednich modeli ,a jak muszę nowy model zrobić bo taka potrzeba występuje czasem, to najcześciej czasu nie mam na zabawę i zamiast zrobić coś super jak nigdy to i tak z pośpiechu wyjdzie mi tak jak zawsze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto