Skocz do zawartości

Modele 3D: Zestaw Car'sów Lowpoly


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ladne modele, rzeczywiscie do wizualizacji nadaja sie idealnie, ladnie sie wpasowuja w scene,a gierka super, autko zachowuje sie jakby pedzilo ponad 100km/h i te poslizgi :D, mam nadzieje ze gierka bedzie sie rozwijac

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

scottero --> Troche mi sie wydaje ze te samochody to nie na wasz projekt :)

Ja tam chece normlanego, czarnego GOLF'a III :)

co to jest dla cieebie 1h czasu ;)

Napisano

witam, wątek stary ale wciąż aktualny:) po dluugiej przerwie nieobecnosci kolejne auto LP mojego wykonania

(wcale nie najlepszego ;) )

 

LowPoly - Fiat 500 Abarth

ok. 1790 fajsów

 

index.php?action=dlattach;topic=3472.0;attach=8299;image

 

index.php?action=dlattach;topic=3472.0;attach=8297;image

 

index.php?action=dlattach;topic=3472.0;attach=8295;image

 

index.php?action=dlattach;topic=3472.0;attach=8293;image

Napisano (edytowane)

Zapodaj jeszcze texturki!

Bardzo dużo zmarnowałeś tam trisów zwłaszcza na masce i dachu , dużo nie potrzebnych linii tym bardziej

że autko na modelu nie posiada wielu detali.

Chyba mapowanie na przednich światłach się trochę rozjechało a to przez pewnie wiele linii które idą do jednego vertexa!

 

Poza tym daje radę i wygląda dość fajnie!

Edytowane przez Davegraph
Napisano

No no całkiem spoko siatka wydaje się być ok, tylko trochę nie rozumiem czemu ten edge loop przy osi symetrii nie jest bardziej rozsunięty albo czemu usunąłeś poly z wewnętrznej strony koła? dlaczego w tirze wymodelowałeś te schodki a kabina jest maksymalnie uproszczona?

 

Największe uwagi mam do textur jednak jeszcze proszę sprecyzuj w czym testujesz/ pod jakim kontem robisz te autka? rozumiem że nie będą na pierwszym planie i nikt nie zwróci uwagi na brak normalmap czy cubemap na szybach, będą jakoś prosto oświetlone itp.

Jeżeli jednak te autka mają być na pierwszym planie to szyba powinna być przezroczysta nic nie może odbijać(na texturze 0o) a wnętrze powinno być proste i nawet kompletnie czarne (jak już nie masz budżetu na textury) ale chociaż żeby było widać jego zarys. Nadużywasz głębokiej czerni np opony wcale nie wyglądają jak opnony/guma tylko jak czarna masa

pfinal.jpg 512x256 (chyba się nie obrazisz ;p )

i od razu polecam ci robienie HP wypalanie normalmap przy bardziej skomplikowanych kształtach, a textury koloru rób sam z prostych textur blachy brudu itp.

No i jeszcze pokaż same texturki ;].

Uff mam nadzieję że wyrażam się konstruktywnie XD nie chciał bym cię zniechęcić bo widzę że masz zamiłowanie do tego ;] mam nadzieję że porady uwagi pomogą, działaj dalej :)

Napisano

auta lowpoly robie do wizek :)

wiem, że nie są mega super ale generalnie są przydatne

czasem na pierwszy, częściej na drugi plan je montuję....klienci się nie skarżą:), poza tym mało faceów mają, wiec jak cały parking zapełnię to nie wymięka komputer.

 

np:

http://www.gucias.republika.pl/domek/z1xpro3text.jpg

 

i taki tam nie wiadomo może się kiedyś przyda......

http://www.gucias.republika.pl/trakcio.jpg

http://www.gucias.republika.pl/trakciosiata.jpg

Napisano

Gucias chyba mnie źle zrozumiałeś ;] nie mówię że twoje prace są złe tylko że dużo ich tego typu zrobiłeś i chyba warto iść krok na przód? pod bardziej next genowy gameart?

Napisano

no w sumie racja, chciałbym mieć trochę lepszej jakości te auta z szybami odblaskowymi, i jakims wnetrzem , bardziej realistyczne ale....nie mam czasu przerabiać poprzednich modeli ,a jak muszę nowy model zrobić bo taka potrzeba występuje czasem, to najcześciej czasu nie mam na zabawę i zamiast zrobić coś super jak nigdy to i tak z pośpiechu wyjdzie mi tak jak zawsze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności