Skocz do zawartości

Rescue


sith_LORD

Rekomendowane odpowiedzi

kilka artów.. powstają na bierzaco w czasie storyboardowania pewnego scenariusza.. co do techniki to wygląda to tak.. napis to pf+ afterburn, same obrazki to ps z podkładami z modeli z maxa.. dosc dawno nic nie wystawiałem od dosc dawna wiekszosc rzeczy które robie to commerciale i niestety mam związane ręce z wystawianiem tych pracek na forum.. to niekomercyjny projekt wiec mam szanse uslyszec wasze opinie.. czekam na komentarze..

 

http://www.pxfactory.pl/rescue/art/rescue.jpg

http://www.pxfactory.pl/rescue/art/rescueboy.jpg

http://www.pxfactory.pl/rescue/art/rescueman%20.jpg

 

update:

przez weekend postanowilem odpocząc od kompa.. i w ruch poszedł ołówek i kredeczki akwarelowe.. na koniec ps dla podciągniecia całości po zeskanowaniu..

 

Pan dostał moje rysy więc nie żartowac sobie;)

 

http://www.pxfactory.pl/rescue/art/man.jpg

 

pozdrawiam

sith

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Całkiem, całkiem dzieciak mi się podoba, natomiast facet prawie wcale (zamazane lewe oko, układ mięśni za mało napięty imo, i to zbyt silne zaznaczenie rany, ogólnie jednak bardzo nijakie).

 

ttaaddeekk->Ten motyw wypalania już jest bardzo stary, przecież nawet w doom3 potworki się tak spalały, albo w constantine, też podobnie, diablo itd.

 

Możliwe jednak że uda się z tego stworzyć jakąś nową jakość.

Trza popracować

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hi.///

slayer2004: niestety.. na razie nie chce zbytnio opisywać calośći.. dodam tylko ze akcja rozgrywa się w postnuklearnej rzeczywistości zasypanej sniegiem..

scenariusz jest juz skonczony.. teraz jestem na etapie storyboardu jak tylko skoncze biore sie za animatic i dalej..

 

ttaaddeekk: nie robie nic dla siebie? po pierwsze komercyjne prace staram się traktować jak najbardziej jak "swoje" i dopracowywac w każdym szczególe, a po drugie jednak komercyjna praca przynosi do domu chlebuś .. mam to szczęscie że projekty które tam realizuje sprawiają mi dużą frajdę i dzięki temu nie narzekam.. co do tego projektu zbieralem sie do niego od kilku lat.. w takiej bądz innej formie .. no i wkońcu się zabrałem..

 

Leru:napis jest animowany, wkrótce postawię jakąś stronę z większą ilością info o projekcie i pewnie tam się znajdzie animowana zajawka..

 

DarCon:dzięki stary.. ano wkońcu trzeba//

 

DaveBorck: no cóż to narazie zajawkowe arty, pewnie można by je dopracowywać ale na tym etapie mi wystarczają//

co do samego efektu spalania.. hmm ciężko mi powiedzieć żebym umyślnie kierował się konkretnym filmem.. przykładów można by mnożyć bez liku. constantine, blade,doom i inne// ale to że coś już się pojawiło każe nam juz tego nie używać?ameryki nie odkrywam ale mam nadzieję ze bedzie to przyjemnie pasowało do całości historii.//

 

dzieki za commentsy.. pozdrawiam

sith

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ttaaddeekk: nie robie nic dla siebie? po pierwsze komercyjne prace staram się traktować jak najbardziej jak "swoje" i dopracowywac w każdym szczególe, a po drugie jednak komercyjna praca przynosi do domu chlebuś .. mam to szczęscie że projekty które tam realizuje sprawiają mi dużą frajdę i dzięki temu nie narzekam.. co do tego projektu zbieralem sie do niego od kilku lat.. w takiej bądz innej formie .. no i wkońcu się zabrałem..

 

to duuze szczescie ze masz wolna reke w tworzeniu grafik i milo ze wkoncu kogos takiego poznalemXD bo im wiecej mam cos robic za kase to bardziej cenie projekty ktore robilem dla frajdy i do nich takich wracam

mozesz zdradzic gdzie pracojesz i co glownie robisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracuję jako freelancer jednocześnie studiując na studiach dziennych ASP w gdańsku, freelancerstwo to dla mnie jedyna opcja na czas studiów.. mam stałych klientów, dobry układ który pielęgnuję i dzięki temu mogę dostawać zlecenia które sprawiają i przyjemność.. pracuję głównie jako modelarz 3d..oczywiscie +teksturki, ale zdaza sie tez compositing, concept artu troszke.. ogólnie bardzo mi z tym dobrze.. Tobie ttaaddeekk też życze szczęścia żebyś odnalazł dobry układ w pracy..

 

przez weekend postanowilem odpocząc od kompa.. i w ruch poszedł ołówek i kredeczki akwarelowe.. na koniec ps dla podciągniecia całości po zeskanowaniu..

 

Pan dostał moje rysy więc nie żartowac sobie;)

pozdrawiam

 

http://www.pxfactory.pl/rescue/art/man.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie. Ostatnia pracka trzyma klimat poprzednich a jednocześnie ciekawsza kreska powoduje, że moje oko zatrzymało sie na niej naprawdę dłuuugo.

 

Co do motywu wypalania to mam wrażenie, że powstało tu małe nieporozumienie. Chodziło mi o komentarz ttaaddka, że ten efekt zerżnięty jest z gry Prince of persia. Ja zaś twierdzę, że nawet ze starych i już nie raz wykorzystywanych motywów można stworzyć coś orginalnego. I nie sądzę, że wzorowałeś się na czymś konkretnym, bo niczego takiego tu nie zauważyłem.

 

Mnie się podoba wszystko oprócz tego jednego kolesia, ale to już uzasadniałem wcześniej.

 

A poza tym jest bardzo okej, szczególnie, że to są tylko arty.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

facjate nadrukowalem sobie lekko zanim usiadlem do tego z kredkami,..zależalo mi zeby dostal moją twarz i tak sobie pomoglem..ale tak jak powiedzialem jako podklad wiec potem poszarrzowalem i pozmienialem..potem ołówke , kredeczki i na koncu po skanie ps.. reszta bardziej z obserwacji niz z glowy.. ale jako podklad pod kredki tylko twarz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności