Skocz do zawartości

Postać 3D: deep space in my eyes -update


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie taka kompozycja do portretu, szczególnie że nie ma w zasadzie nic ciekawego na drugim planie. A i tak postać nieco za bardzo na lewo jest. W pionie trzeba było ustawić. Shader skóry do wymiany. Oświetlenie też do poprawy - model ma mało detali więc lepiej byłoby wyciągnąć sam kształt dobrym kontrastem. Tło bardzo nieciekawe. Troche kolorów i zmian jasności na skórze też by nie zaszkodziło. Model ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komentarze

za szybko chcialem skonczyc ;)

 

tla raczej nie bede dorabial z tego wzgledu ze to w zasadzie mial byc test Zbrusha..model i textury powstaly w jeden dzien - przez kolejne 2 dni poprawialem jakies drobne bledy i ustawialem render oraz jako taką mimike twarzy

 

narazie jak widac zrobilem swego rodzaju "klamre" zeby sie nieco kompozycja domknela...myslalem zeby cos tam domalowac ale moj skill 2d jest na takim poziomie ze musialbyl siedziec zbyt dlugo..a mi sie nie chce :)

 

jednak mimo niedoskonalosci, mysle ze nie mam sie czego wstydzic :) czirs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności