Napisano 12 Sierpień 200618 l Witam, podczas zabawy mającej na celu oswojenie się z zbrushem wyszło mi coś, czego efekt zamieściłem poniżej. Widze ze coś jest z tym modelem nie wporządku, nie moge jednak stwierdzic co konkretnie jest źle. Dodam tylko że jest to pierwsza głowa zrobiona przezemnie:P Pozdro [/url]
Napisano 12 Sierpień 200618 l co oprucz z brush urzywasz ?? 3ds max ?? a i pokaż siatke , nie przejmuj się pierwsze głowy tak wychodzą dróga będzie 100 x lepsza :) , ucho jest chyba za bardzo oddalone od oczu presuń je troche.
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor Właściwie to tylko zbrusha używałem, bo mialem się go tylko uczyć, a skończyło sie na tym że zrobiłem modeł:) modelowanie zaczołem od sphere. Zaraz wrzuce siatke:)
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor Aha, dzięki za rade - faktycznie jest źle. Mam nadzieje że faktycznie następnym razem lepiej mi pójdzie ( bo następnym razem mam zamier model zrobić w maya, a detale w zbrushu).
Napisano 12 Sierpień 200618 l ow shistzy (nowe słowo angielski + niemiecki czyt . [szycii]) tak powinna wyglądać : http://206.145.80.239/zbc/attachment.php?attachmentid=25334 ale nie wim jak jest w z brushu ale ta siatka co widziałem to według mnie tragedia.
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor Siatka taka dziwna bo zbrushu jest troszke inaczej niz w innych programach 3d. Ale jak juz wspomnialem - model zadna rewelacja:P Bedzie lepiej jak model zrobie w innym programie 3d, a dopracuje go w zbrushu. Pozdro.
Napisano 12 Sierpień 200618 l Masz trochę złe proporcje twarzy. Zainwestuj w lustro (ale takie real time) i zrób autoportret.
Napisano 12 Sierpień 200618 l niom lepiej "lol po ki grzyb pokazywac siatke z zbrusha?" nie znam się na z brush tak jak powiedziałem wcześniej
Napisano 12 Sierpień 200618 l nom proporcje nie teges ;) popraw mu dzurki od nosa(nozdrza) zlikwiduj ta niby brode bo psuje efekt :) zrob mu brode hehe tzw krztalt brody to od ustami ;) i oczy zrob ;) i pamietaj ze broda jes na tej samej wypuklosci co luk brwiowy :)(mniejwiecej) pozdro
Napisano 12 Sierpień 200618 l Nie wchodź tak szybko w detal, pooglądaj trochę referek i już na niskich poziomach podziału staraj się uzyskać ogólną formę i kształt. Dopiero jak będziesz pewien że na małym podziale główka wygląda tak jak wyglądać powinna (chodzi mi tu o propocje, formę jako całość) wchodzisz na wyższy poziom i większy detal. Staraj się na całej głowie pracować równomiernie, na danym podziale mieć tyle samo szczegółów w każdym miejscu. Pamiętaj o referkach, to bardzo ważne. Pozdrawiam
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor Faktycznie chyba zrobiłem za duży nos, za małe usta, i za małe oczy... Postaram sie jeszcze coś z tym zrobić... Vorek -> od następnej pracy zastosuje się do Twoich uwag. Dzieki wszystkim za rady i uwagi! Pozdro
Napisano 12 Sierpień 200618 l Tę głowę zaczynałeś od sphere, łatwiej jest jak sobie low poly zrobisz z dobrą topologią, a potem detal w zb.
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor Jak juz wczesniej napisalem - zrobie tak nastepnym razem, bo wcale nie mialem zamiaru robic glowy - po prostu tak wyszlo bo uczylem sie programu:P teraz chce to wykonczyc, zeby mialo rece i nogi, bo skoro juz zaczolem - to skoncze:)
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor Usunołem zarost, dorobiłem brode, zmieniłem troche kształt twarzy, popracowałem nad ustami. Nie wiem czy jest sens dalej pracować nad tym modelem bo po pierwsze: myslałem ze sie zabije o ściane przy robieniu oczu i powiek - nie dałem rady tego zrobić (swoją drogą z ustami też nie było łatwo, a i tak mi ładnie nie wyszły). Po drugie - bez tabletu robienie takiego modelu od podstaw w zbrushu chyba nie wruży obiecujących efektów. Następnej głowy nie będe już robił w zbrushu - tam ją tylko wykończe. Dzieki za wszystkie komentarze. Pozdro!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto