Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak by ktoś nie kumał o co chodzi to chodzi o broń wydawaną formacji wchodzącej w skład marynarki US, Seals czyli M4 z pewnymi dodatkami.

Aby uciąć pytania i zażalenia ma ona ok. 7000 trójkatów, jednak jest to model ze wszystkim co każdy tygrysek by chciał (no może oprócz granatnika).

W żadnej z konfiguracji nie będzie wszystkich części na raz.

A oto zabaweczka bez tekstur, bo te się robią.

 

region1bo8.png

 

region2wv0.png

 

zapraszam do komentowania. :)

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o cholera.... - slicznie zrobione, naprawde fajnie

oczywiscie - p-count mocno pojechany ale jak szalec to szalec... :)

poka siatke - moze cos sie znajdzie...

 

ps. tak sobie mysle ze jednak moglbys troche triangli uciachac - np. w obiektywie lunety masz taki jeden dodatkowy, cieniutki pierscien...

 

no nic - wporzo jest :)

Napisano
  • Autor

generalnie moim celem jest zrobienie modeli do gry new-gen, która zdecydowanie odbiegałaby detalami. Oczywiście to do FPS'a.

Napisano
  • Autor

Mały scar'ik

ok. 6K

 

regionscarqb8.png

 

i m-14 (ok. 7.5K) z wstępnymi texturkami, takim szablonem można powiedzieć.

 

m14cy6.png

 

tym modelem grałem sobie w OFP przy dużej gęstości pola bitwy (czołgi, helikoptery i żołnierze) i był git. Do tego 1x2048.tga

 

m14closeos6.png

Napisano

Coś ostatnio forum się zbroi. Już kolejny model broni , bardzo fajnie wykonany. Czekam na textury. Pozdr.

Napisano

Bardzo ładne modele. Ile czasu zajmuje ci taki jeden model?

Ps: pokaż siateczki ;-)

Napisano
  • Autor

Jak przysiądę do modelowania to godzina może dwie. Oczywiście mnóstwo referencji.

Textury duzo więcej, bo tu jest mnóstwo testowania w renderach.

Napisano

Fajny modelling.

Osobiscie proponowalbym zwiekszyc polycount do 50 000 i wyzej dodac jeszcze wiecej detalu i turbo/mesh smootha i na walnac normala na bron o polycouncie 3-5ktri.

Napisano

nice one brother ;) ale polycount i rozmiary, ilosci tex jak na mnie ostro pojechane nawet jak na next geny, ale kawal dobrej roboty do portfolio ;)

Napisano
  • Autor

to wszystko XSI więc "no turbosmooth".

High poly tez brane pod uwagę.

Napisano

to zamiast turbosmooth, dwa razy w plusik na numerycznej ;) i ultimapper ;)

 

Modele bardzo ładne, wszystkie krzywizny aż oko pieszczą.

 

śliczne.

 

(i 7k mnie absolutnie nie razi ;))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności