Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Jak by ktoś nie kumał o co chodzi to chodzi o broń wydawaną formacji wchodzącej w skład marynarki US, Seals czyli M4 z pewnymi dodatkami. Aby uciąć pytania i zażalenia ma ona ok. 7000 trójkatów, jednak jest to model ze wszystkim co każdy tygrysek by chciał (no może oprócz granatnika). W żadnej z konfiguracji nie będzie wszystkich części na raz. A oto zabaweczka bez tekstur, bo te się robią. zapraszam do komentowania. :)
ftorek Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 o cholera.... - slicznie zrobione, naprawde fajnie oczywiscie - p-count mocno pojechany ale jak szalec to szalec... :) poka siatke - moze cos sie znajdzie... ps. tak sobie mysle ze jednak moglbys troche triangli uciachac - np. w obiektywie lunety masz taki jeden dodatkowy, cieniutki pierscien... no nic - wporzo jest :)
Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 generalnie moim celem jest zrobienie modeli do gry new-gen, która zdecydowanie odbiegałaby detalami. Oczywiście to do FPS'a.
Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 Mały scar'ik ok. 6K i m-14 (ok. 7.5K) z wstępnymi texturkami, takim szablonem można powiedzieć. tym modelem grałem sobie w OFP przy dużej gęstości pola bitwy (czołgi, helikoptery i żołnierze) i był git. Do tego 1x2048.tga
slayer2004 Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Coś ostatnio forum się zbroi. Już kolejny model broni , bardzo fajnie wykonany. Czekam na textury. Pozdr.
PAINbringer Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Modele i ich prezentacja super. Niecierpliwie czekam na kanał koloru
zonk Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Bardzo ładne modele. Ile czasu zajmuje ci taki jeden model? Ps: pokaż siateczki ;-)
Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 Jak przysiądę do modelowania to godzina może dwie. Oczywiście mnóstwo referencji. Textury duzo więcej, bo tu jest mnóstwo testowania w renderach.
Por@szek Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Fajny modelling. Osobiscie proponowalbym zwiekszyc polycount do 50 000 i wyzej dodac jeszcze wiecej detalu i turbo/mesh smootha i na walnac normala na bron o polycouncie 3-5ktri.
madman1987 Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 nice one brother ;) ale polycount i rozmiary, ilosci tex jak na mnie ostro pojechane nawet jak na next geny, ale kawal dobrej roboty do portfolio ;)
Gordy Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 to wszystko XSI więc "no turbosmooth". High poly tez brane pod uwagę.
_michal Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 to zamiast turbosmooth, dwa razy w plusik na numerycznej ;) i ultimapper ;) Modele bardzo ładne, wszystkie krzywizny aż oko pieszczą. śliczne. (i 7k mnie absolutnie nie razi ;))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się