Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 Jak by ktoś nie kumał o co chodzi to chodzi o broń wydawaną formacji wchodzącej w skład marynarki US, Seals czyli M4 z pewnymi dodatkami. Aby uciąć pytania i zażalenia ma ona ok. 7000 trójkatów, jednak jest to model ze wszystkim co każdy tygrysek by chciał (no może oprócz granatnika). W żadnej z konfiguracji nie będzie wszystkich części na raz. A oto zabaweczka bez tekstur, bo te się robią. zapraszam do komentowania. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 o cholera.... - slicznie zrobione, naprawde fajnie oczywiscie - p-count mocno pojechany ale jak szalec to szalec... :) poka siatke - moze cos sie znajdzie... ps. tak sobie mysle ze jednak moglbys troche triangli uciachac - np. w obiektywie lunety masz taki jeden dodatkowy, cieniutki pierscien... no nic - wporzo jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2006 generalnie moim celem jest zrobienie modeli do gry new-gen, która zdecydowanie odbiegałaby detalami. Oczywiście to do FPS'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2006 Mały scar'ik ok. 6K i m-14 (ok. 7.5K) z wstępnymi texturkami, takim szablonem można powiedzieć. tym modelem grałem sobie w OFP przy dużej gęstości pola bitwy (czołgi, helikoptery i żołnierze) i był git. Do tego 1x2048.tga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 Coś ostatnio forum się zbroi. Już kolejny model broni , bardzo fajnie wykonany. Czekam na textury. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 Modele i ich prezentacja super. Niecierpliwie czekam na kanał koloru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zonk Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 Bardzo ładne modele. Ile czasu zajmuje ci taki jeden model? Ps: pokaż siateczki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2006 Jak przysiądę do modelowania to godzina może dwie. Oczywiście mnóstwo referencji. Textury duzo więcej, bo tu jest mnóstwo testowania w renderach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 Fajny modelling. Osobiscie proponowalbym zwiekszyc polycount do 50 000 i wyzej dodac jeszcze wiecej detalu i turbo/mesh smootha i na walnac normala na bron o polycouncie 3-5ktri. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 nice one brother ;) ale polycount i rozmiary, ilosci tex jak na mnie ostro pojechane nawet jak na next geny, ale kawal dobrej roboty do portfolio ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2006 to wszystko XSI więc "no turbosmooth". High poly tez brane pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 to zamiast turbosmooth, dwa razy w plusik na numerycznej ;) i ultimapper ;) Modele bardzo ładne, wszystkie krzywizny aż oko pieszczą. śliczne. (i 7k mnie absolutnie nie razi ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się