Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Praca ma przedstawiać Robin Hooda w młodości, nie będzie skąplikowana: twarz i może rączka Robina

[ATTACH]37930[/ATTACH]

Mam nadzieję że mieszczę sie w temacie.

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Miśko -> no właśnie nie mieści się chyba to w temacie. Postaraj się o przedstawienie atrybutów, dzięki którym od razu rozpoznamy, że jest to Robin. Wtedy napewno będzie dobrze :)

Witam i powodzenia życzę!

Napisano

Master Kiełbaster - Rajtuzów niezmieszcze w kadrze

fikołek - Dzięki

 

mniejwięcej taki będzie kadr:

c3107d05fad6908c.jpg

 

Narazie poprawiłem nosek

[ATTACH]37483[/ATTACH]

Napisano

Ty to najpierw "Cisza przed burza" skoncz:D a ta glowka to fajna ale nie jest skonczona;d shader paskudny bleeee pracuj, pracuj bo znajac twoje pomysly moze byc fajnie, ale moze pomysl o rozbudowie sceny.

Powodzenia

Napisano

Maqs - jedna drugiemu nie przeszkadza:D, a jak zaczne scene rozbudowywać, to jak zwykle wszystko popsuje.

 

Więc doszedł kapelusik:

[ATTACH]37535[/ATTACH]

Napisano

mi niepasuje jakośwyraz twarzy :/ ale kapelusik jest super :) Twarz mi sie kojaży jakoś z takim wrednym bobasem który jest na obrazkach w necie :p moze jednak go troche postarzyć lepszy efekt by był :P

Napisano

Czy mi się wydaje czy kadr jest taki wąski bo to co widać to jest wszystko co wymodelowałeś i dziecko nie ma nawet drugiej rączki/ciała etc.?

Napisano

wrzucaj ta wersje z kolorkami (Edit), bo duzo ciekawsza. ah, glowke daj na osobna renderlayer, jesli ci to wyjdzie i polacz w GIMPie - wtedy wiekszy Soft ci kapelusza nie zniszczy

Napisano

Dla mnie taki kadr jest na maksa inwazyjny, ten kierunek strzały jakoś zniecheca do ogladania, cały czas mam wrazenie ze pokazujesz po prostu detal, tymczasem jest to juz gotowy kadr :O Czy to zle czy dobrze ja nie wnikam, ale ja tego nie kupuje:/ sorki. Moim skromnym zdaniem jezeli chcesz sie trzymać takiej kompozycji to 95% uwagi powinna przyciagać, "superbajeranckoutrzymanawklimacie" wymodelowana i "namaxapiekniebezjakichkolwiekzniekrztałceń" otesturowana bużka bohatera, a ze w takich kadrach najwazniejsze sa oczy więc jakieś "spokooko" byłoby baardzo wskazane. Tam az sie prosi o detal w stylu "megaminimalnych" zmarszczek, baa nawet jakieś pory czy cuś ;) Hm, czekej czekej...w młodości powiadasz robin? No to "giluchazasmarkanego" jakiegoś 8D Wiesz, nie liczac powierzchniowo facjata to u Ciebie 80% kopmpozycji, bo tło pewnie i tak bedzie rozmyyte. Pozdrawiam

Napisano

JmTm00 - giluch... dobry pomysł, co do detalu... to sie widać zapędziłem, bo niewidze tu innego wyjścia jak iście w zdecydowanie nie realistyczne kimaty.

Napisano
Czy mi się wydaje czy kadr jest taki wąski bo to co widać to jest wszystko co wymodelowałeś i dziecko nie ma nawet drugiej rączki/ciała etc.?

Chodziło mi tu o reszte ciała nogi, tors cokolwiek...

Co do prezentacji to nie wyglada to za ciekawie sprobuj moze chociaz nie ucinac mu tej glowy.

Napisano

hehe teraz rozumiem dlaczego taki kadr dajesz :P a co do ostatecznej wersji kadru...no cóz...jest tam pewien bardzo brzydki burak...ale jak juz sie uparłeś tak mocno...pokaz jakies texturki :] Pzdr

Napisano

Deler - thx, wiedz że jesteś jednym z nielicznych którym on się podoba:D

 

A tu wersja z małymi korektami, w dalszym ciągu nie wiem co dać na tło.

 

dcd2fc68ec87927b.jpg

Napisano

Skoro morda prawie na caly kadr, to przydalby sie jakis pozadny material skinshader czy cus. Wyprobuj ta nowa metode na fake sss w blenderze.

Powodzenia

Napisano

bo to pewnie karwasz a nie rekaw. Kadr mi sie podoba, tylko faktycznie skoro twarz ma byc na cala scene to przydaloby sie ja jakos senspwnie oteksturowac.

Napisano

ten robin ci wyszedl strasznie kurduplasty, ale to chyba dobrze, bo to mlody robin :* czlkiem fajna praca, ale moim zdaniem walniecie twarzy na caly render jest raczej kiepskim pomyslem. chociaz wszystko zalezy od tego, o dasz w tle... moze cos co doda renderowi tempa, nie wiem, jakis maly gnojek z nozem ;) ?

Jedziesz, jedziesz!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności