Bacry Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 Podłoże zrobiłeś przez displac\'a Vrayowego? A co do ludzkiej twarzy, to czemu Gotham uważasz, że Vrayem się nie da? Trzeba dać tylko niewielki reflection z dużym rozmyciem. Połączyć wszystko w mapkach fallof i chyba by ładnie wyszło.
uncle Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 bracy: tak, to jest displace vraya, ziemie chyba wywale i zrobie od nowa - tj bruk poza tym poprawilem liscie, i sory za niebieskie kable, wypadek przy pracy:D
soshka.cg Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 Świetna robota. :D Czy nie wydaje Ci się że w oknach za balustradą balkonową widać tak jak by niebo tzn tak jak by za nimi nic się nie znajdowało. Rozumiem, że miały w nich się odbijać ściany w tym wypadku kawałek dachu, jednak efekt jest trochę jak było by to okno na ulicę po drugiej stronie. Może się myle ale takie było moje pierwsze wrażenie. Pozdrawiam
uncle Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 poprawilem te bugi zeby tak nie razilo w oczy:
uncle Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Napisano 30 Wrzesień 2003 niestety chyba nie dokoncze tej sceny bo z niewiadomych mi powodow przy probie jakiejkowliek edycji scena tj max sie poprostu sypie, nie pomagaja zadne marge downy, save selected itp, poprsotu chyba mam sprzet za slaby - podobno im mniej ramu tym gorzej ze stabilnoscia, wiec nie wiem, byc moze przejde sie do znajomego i na jego kompie skoncze ta prace chociaz ne wiem czy mi poswieci pare h na prace ;( ne wiem co zrobic;\\\\
leander Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 Scena jest niesamowita, więc jeśli masz pomysł jak ją wykończyć to lepiej zrobić to teraz. Powodzenia!
Myszek Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 to moze zamiast isc do kolegi na kilka godzic idz na jedna czy dwie i podziel ta scene na kilka mniejszych elementow, i w kazdym poprawiaj bugi z osobna. p.s. scenka super !!
uncle Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Napisano 30 Wrzesień 2003 tak, ale oswietlenie musze robic na calosci ;) cala scena byla robiona w kawalkach przeciez;D, moj komp to rzech;D
Quadysz Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 to moze ustaw wiecej pamieci wirtualnej, ja mialem podobny problem ale wynikal z czegos innego - mialem walnieta kosc pamieci w kazdym razie mi udalo sie zmergowac wszystko do nowego pliku :) co do sceny - rosliny sa za malo przestrzenne, tak jak by ktos je sprasowal do sciany:) poza tym odpadniety tynk nadal jest zbyt okragly ale pewnie i tak juz tego nie bedziesz zmienial wiec wiecej razy tego nie wypomne :) reszta rewelacja, naprawde jestem impressed pozdrawiam z tymi roslinami to moze po prostu lisce sa ustawione w jednym kierunku i takie zludzenie :]
uncle Napisano 1 Październik 2003 Autor Napisano 1 Październik 2003 hmm co do roslinek, bluszcz naprawde wygloda jak przyprasowany do sciany, a ze scena nic nie pomaga, virtuala mam dynamicznie przydzielanego, teraz ma jakis 1gb ;\\ a istneieja jakies powazne bledy jesli chodzi o ilsoc krawedzi jednego faca? bo u mnie niektore maja sporo krawedzi, poprostu tak wycinalem [ ale bez boleana ] ze niektore fajsy maja po 20-25 krawdzi :d
Quadysz Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 z tymi krawedziami to cholera wie, nie potrafie ci pomoc tak na odleglosc ( z bliska tez nie wiem czy bym mogl, wiem ze u mnie czasem tez sie tak dzieje), zalezy jak robiles i z czego winikaja te bledy, co do sceny to u mnie w chacie zawiesza sie (tzn wylacza sie bez pytania :) najlepszy sposob jaki mozna sobie wyobrazic ) jak wlaczam wyswietlanie bitmap w wievporcie, jezeli mam widok ustawiony na smooth and highlights to w ogole sie nie wlacza :( takze aby tego uniknac pracowalem na siatkach lub bez wyswietlania textur :) hehe strasznie uciazliwie sie dopasowywuje :) nie wiem czy ci to pomoze, mam nadzieje ze tak, dzis robie reinstall windowsa moze u mnie to pomoze jezeli nie to pewnie bede musial kupic sobie lepsze pamieci (ale baaardzo prawdopodobne jest to ze to final mi kaszani maxa ) w kazdym razie jezeli masz dynamicznie przydzielana wirtualna, hmm a jakiego windowsa uzywasz? pozdrowienia ps. w2k rulez :) baj de │ej jak mialem ustawiona mniejsza pamec wirtualna i max ja ze tak powiem wyczerpal to max mi sie po prostu wy│▒cza│, syste nie zd▒┐y│ mu zwiŕkszyŠ ale nie wiem czy u ciebie ma to jakies znaczenie
trzy budziki Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 Dawno tego nie oglądałem więc powiem Woowww! Nawet jeżeli nie pokonasz sprzęto-systemu to i tak jest SUPER! Z racji wykształcenia powiem tylko, że nie widziałem tak dziwnych odcinków rynien jak tam u góry. Pozdrawiam i jestem pod wrażeniem::)
Pionier Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 EXTRA PRACKA !! MI SIE PODOBA NAWET BARDZO :) NAWET REALNA :) [spox]
ARCTIC Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 myÂle ze jest jush fuul wypasik... ale sprobuj dorzucic jeszcze jakiegos \"szaraka\" na balkonie..
Marcin_ps Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 uncle co mi tu pierniczysz ze masz kompa do dupy jak widze ze 15 minut czekasz na efekty ...
Marcin_ps Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 mam to samo prawie no i przyznaje narzekam czasem
MJ Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 pracka super , ale mam drobne zastrzerzenia do: - bluszczu - rynny ...reszta extra. Czolem.
uncle Napisano 1 Październik 2003 Autor Napisano 1 Październik 2003 niestety nic wiecej nie dam rady pooprawic, zapraszam do galerii ;\\
Bacry Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 A z innymi scenami nie ma problemu? Mia│em problem podobny, tylko u mnie siŕ zawiesza│ dopiero po wskazaniu obiektu. Musia│e wiŕc szybko skasowaŠ ostatni do│o┐ony modyfikator i wtedy zaczŕ│o chodzi. Innym problemem by│ np FFD. Na│o┐y│em go na kilka obiektˇw jednoczeÂnie a potem kilka z nich ukry│em. Efekt by│ taki, ┐e nie liczy│ animacji tyko pierwsz▒ klatkŕ potem siŕ zawiesza│. Ale je┐eli u ciebie odrazu siŕ wysypuje to mo┐e nie byŠ maxa tylko systemu b▒Š hardwar\'u.
Quadysz Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 Bacry, wczoraj zrobilem reinstall systemu i nie pomoglo :( takze przypuszczam ze to moga byc pamieci (noname :( ) lub max nie do konca wspolpracuje z nowym final renderem ale szczerze mowiac to wczesniej bylo ok :) wiec chyba jednak pamiec :( co zrobic, chyba sa jeszcze na gwarancji... aa a z innymi scenami ostatnio zrobilo sie podobnie, jak ne ekranie ma sie pojawic obiekt z wyswietlana mapa to sie kaszani co ciekawe nie dotyczy to wszystkich obiektow... UNCLE - super praca, i tyle Pozdrawiam
uncle Napisano 2 Październik 2003 Autor Napisano 2 Październik 2003 hmm statystyki sceny wyglodaja mniej wiecej tak: ok 100 obiektow jakeis 140 tys poly textury lacznie maja 10mb w jpgach najwieksza jest 2500x1000 - podloga , reszta ma ponizej 1000 albo w jego granicach wszystkie obiekty sa przekonwertowane w stosie na editable mesh w scenie jest jedno swiatlo, i dwie kamery, jedna sklonowana z drugiej, kilka obiektow jest tez sklonowanych ale to raczej nie ma wiekszego wplywmu, kazdy obiekt ma wlaczone show texture in viewport hmm no nie wiem co jeszcze... moj sprzet to d900 @ 192mb ramu + gf2ti przerobiony na softquadro, wszystko dziala raczej stabilinie wnioskujac po dzialaniu chociazby quake3, zerszta wczoraj walnalem maye 5.0 i tez dziala stabilnie, a co do innych scen to max sie nie sypie, wiec nie wiem moze robie jakis blad przy tworzeniu sceny i dlatego sie kaszani, moze jednak max nie oblsuguje zaduzo wielkrawedzistych poly?:D
Bacry Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 A przy wczytywaniu pojedynczych obiektˇw do sceny za ka┐dym razem robi siŕ zwis? Czy tylko przy niektˇrych? Mo┐e to przez SP do W2K, tego co kaszani pliki maxa.
RK Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 Co do bluszczu- tam gdzie roÂliny to i wilgoŠ- mo┐e trochŕ zaciekˇw i przebarwien na Âcianie i pod│o┐u dooko│a ? W sumie to pierdo│a i nie zmieni wiele ale zawsze mo┐e pomˇc. Žwietna praca- nic dodaŠ nic uj▒Š.
Quadysz Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 wiesz co zwiesza sie juz jak ma wyswietlic podglad sceny gdy wybieram plik do zmergowania, moze to i service pack, wczoraj zapodalem czwartego, ale faktycznie gdziesz czytalem ze sp cos tam robil z maxowymi plikami, dotychczas mialem SP3 i bylo ok generalnie wszystko sie wczyta, tylko gdy daje podglad smooth and highlights, wtedy po prostu sie wylacza, wszystko krecie sie wokol tego podgladu, bo jak wybieram sobie sceny gdzie zapisalem z widokiem z gory to jest ok, do momentu jak nie wlacze feralnego smooth and highlights
Bacry Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 To chyba wina sterowników karty. Jeżeli takie siupy robi przy określonym rodzaju wyświetlania (albo OpenGL albo Direct) A jeżeli chodzi o SP4. To pisali o tym, że kaszani pliki maxa. Nie da się ich otworzyć pod innymi systemami, a czasami nawet na tym samym. Ale nie wiem czy akurat o to chodzi:D
Gość Indorek Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 Sorki nie jestem w temacie, ale czytałem dwa powyższe posty i chciałem tylko napisać że już pojawił sie plik \"naprawiający\" albo może odnowiony SP4 który chodzi niby poprawnie i nie utrudnia życia Max\'owi - chyba był ten plik do ściągnięcia jakiś miesiąc temu nawet u Adka - albo wszytko mi się \"pomerdało\" Pozdrawiam Ps. Ta kamienica jest super, szkoda że też chciałem zrobić podobny projket, teraz muszę myśleć nad czymś innym ale cóź, napewno wiele się mogę nauczyć od Ciebie :)
Quadysz Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 dzieki pokombinuje... pozdrawiam ps to chyba nie sp4 bo go wczesniej nie mialem :( mam dopiero dwa dni wiec zobacze co i jak z tymi plikami *.max
uncle Napisano 2 Październik 2003 Autor Napisano 2 Październik 2003 mam sp3 ;( - teraz robie juz nowy projekcik, interior i wszystk ochodzi dobrze, nie rozumiem maxa;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się