ryu7 Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 To moja pierwsza pracka na forum dlatego witam wszystkich! Tak jak nazwa wskazuje prezentuje tutaj jedną z nafajniejszych snajperek jakie znam. Modelik ma 1063 face'ów i skubałem go przez pół dnia. Zdaje sobie sprawe że bez teksturki to dopiero połowa drogi ale z racji tego że jeszcze nigdy na poważnie nie teksturowałem najpierw chciałbym poznać wasze zdanie na temat samego modelu. Jak uznacie że warto i jak jakimś cudem będe jeszcze miał czas to postaram się go skończyć. Miłego oceniania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 Witam na forum. Ba.. Witam w game art ;) IMO modelling to 1/3 a nie 1/2 drogi ( modelling, UVW i texta) ale niech Ci bedzie :D A wiec. Karabin calkiem spoko. W modellingu prawie nie ma sie do czego przyczepic oprocz kilku miejsc w ktorych smialo moglbys zjesc pare tri. Ale z czasem sadze ze do tego dojdziesz. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 Całkiem ładna Sovieckaja Vintowka Dragunova czy jakoś tak. ;) Ciekaw jestem textur. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2006 sпаsибо Zawsze zapominam ile czasu zajmuje mapowanie hehe. Będzie ciężko ale skoro dostałem "zielone światło" to teksturki spróbuje zrobić. A co do triangli to wiem że tu i ówdzie można by kilka wywalić ale zostawiłem to sobie na później bo leń ze mnie :) Dzięki za dobre słowo na początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2006 Czas na update. Zanim wziąłem sie za mapowanie postanowiłem troszeczke odchudzić model teraz ma 926 tri. Myśle że w razie czego kilka vertexów dałoby się jeszcze wyrzucić. W miare możliwości kontynuuje prace i jak narazie jestem optymistycznie nastawiony chociaż już napotkałem problemy. Wiecie może co z tym zrobić? Lepiej żeby tekstura była rozciągnięta czy żeby poligony były osobno na siatce, a może zmapować to całkiem inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 model bardzo fajny ale co do mapowania to kurde za dokladny jestes, przez co tracisz czas nie potrzebnie. nie musi kazdy prostokat byc kwadratem zawsze bo to zalezy od tego jak namalujesz teksture a pozatym takie rozciagniecie jakie Ty tam masz to i tak nie bedzie widoczne to co zmapowales powinno Ci zając niecałe 2minuty: zaznaczasz facy, robisz mapowanie left/right, zaznaczasz te górne facy od tego co przedchwilo zmapowales, mapujesz jes top/bottom weldujesz ze wczesniejszym rozciagasz gdzie niegdzie jesli trzeba i mapujesz dalej... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 Sorry ledyr, ale jakbym texturatorowi oddał model z porozciąganą ufałką, to by było delikatnie ujmując nie na miejscu. W niektórych wypadkach fakt, jakieś rozciągnięcia są nieuniknione, ale nie należy pracować na odwal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 Sorry ledyr, ale jakbym texturatorowi oddał model z porozciąganą ufałką, to by było delikatnie ujmując nie na miejscu. W niektórych wypadkach fakt, jakieś rozciągnięcia są nieuniknione, ale nie należy pracować na odwal. jakimi texturatorami? :) mialem na mysli opcje w maxowym unwrap UVW w okienku z opcjami >maping>normal mapping>top/bottom itp. a co do porozciaganej ufałki to chodziło mi o to zeby ryu7 nie przejmował sie tak(patrz, ze zaznaczył kółęczkiem)przeciagnieciami na 1 pixel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 Bardziej mi chodziło o tę część Twoje wypowiedzi: ale co do mapowania to kurde za dokladny jestes, przez co tracisz czas nie potrzebnie. nie musi kazdy prostokat byc kwadratem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 no własnie a dalej napisałem "bo to zalezy od tego jak namalujesz teksture" czy nie jest tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 Owszem, tak napisałeś, ale nie jest to regułą, bo w trakcie malowania textury różne rzeczy mogą 'wyjść'. Lepiej nie zostawiać rozciągniętych ufałek do zamalowania na później, tylko od razu zrobić je porządnie (i szybko ;)), może to zaoszczęścić późniejszych nerwów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2006 Spokojnie panowie :) Wygląda na to że brak doświadczenia znowu dał mi sie we znaki :( sorry ale raczej poprzestane na modelu . Próbowałem teksturować i doszedłem do wniosku że z takim skillem to wstyd byłoby screeny umieszczać. Ech... aktualnie wyzwanie mnie przerosło. Ale skoro model jest waszym zdaniem ok to i tak sie ciesze. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Sierpień 2006 Share Napisano 20 Sierpień 2006 ryu7 - nie wstyd, każdy z nas kiedyś zaczynał, pracuj, ćwicz, a skill z czasem sam będzie wzrastać. A prace postuj, zawsze czegoś nowego się mozna dowiedzieć/nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 texturatorowi- komuś kto namaluje tex do Twojego modelu, pracujesz z kimś i oddajesz mu model z nideokładną UV'ką, skąd on ma wiedzieć gdzie co i jak? ;] więc warto ćwiczyć dociągając wszystko na ostatni guzik a co do modelu etc zgadzam się z empeckiem, choć trzeba przyznać, że wyciosałeś go przejżyście i schludnie pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Aaa, sorry na zamieszanie - ja modeluję i mapuję, textury robi ktoś inny, jakbym mu dał spapraną ufałkę to bym po łbie dostał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 trzeba przyznać, że wyciosałeś go przejżyście i schludnie Wielki pedant ze mnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P!onek Napisano 1 Wrzesień 2006 Share Napisano 1 Wrzesień 2006 Heey :) Fajny karabinek :) Jakim programem robiłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 1 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2006 Ano Max siódemką P!onek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 1 Wrzesień 2006 Share Napisano 1 Wrzesień 2006 A może jakiś update ? Oczywiście nie poganim :P. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 1 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2006 slayer2004 : update mówisz? Planowałem tylko poćwiczyć modelowanie, sorry ale niestety dobrze teksturować nie potrafie. Chociaż jeżeli ktoś chce go dokończyć to chętnie przekaże model w dobre ręce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SirAnen Napisano 4 Wrzesień 2006 Share Napisano 4 Wrzesień 2006 Jezeli chcesz to daj mi , w moim podpisie masz dowod ze robilem bron i chetnie ci oteksturje model:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się