]v[ax Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Witam to moje pierwsze autko, więc prosz bądzcie łaskawi ;-) Sprzęt:A64 s939, 512ram, gf4mx Czas renderingu: ok. 27min 3d max 8, brazil r/s 1.2.58
patry Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Więc tak: 1) Popraw temat wątku :) 2) Białe szyby?? 3) Czemu takie małe lusterko?? 4) Ogólnie 7/10
AGmakonts Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 słabiutkie światło coś no i shadery tez nie trzymają poziomu, modelu nie ocenia bo mało widac bez siatki ale nie jest pięknie, poszukaj w googlach o renderach studyjnych
dariusz Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 tam jest chyba dziesięć silników V8, a kierowca zamiast drogi widzi kompresory pod maską:)
Beatou Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 o czizas szybcy chyba sie wściekli :D Tak jak koledzy mówią. Popracuj nad tym jeszcze.. ale jak na pierwszy wozik to psoko :D nie chiałbyś mojego pierwszego widzieć hehe
7demon Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Jak dla mnie to wszytko jest do poprawy, model , materialy, oswietlenie. Bylo najpierw dac prace do WIPa, tam bys mogl jeszcze wiele poprawic z tego modelu, wiem ze to twoj pierszy model ale za wczesnie go tutaj dales.
RobaL Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Hmm gdyby nie to ze cos ci sie z maska stalo to bylo by calkiem zarabiscie;] A jak na pierwszy model auto to nie jest zle :D Witamy w swiecie automaniaków .... Pozdro !
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 No to teraz ja :> Render sie mi nie podoba chociaz widze ze chciales dobrze i tutaj plusik maly... Lakier czarny jest dobryy do ukrycia bledow - gratuluje za przebieglosc ;P Fele najbardziej wpadaja w oko 8) Jak zobaczylem "lusterko" to myslalem ze z fotela wyskocze... ;P Maska bleee i ogolnie troche bryla samochodu nieproporcjonalna - ale jak wiadomo printy sa rozne ;) hihihi ;) Ogolnie jak na pierwszy model to luzik bywalo gorzej na tym forum... Ale nie martw sie - jak ja sie uczylem to tez takie modele robilem :D Troche popracujesz, podszkolisz sie, nabierzesz doswiadczenia a bedziesz robil cool autka :)
g:j:r Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Ta maska jest chyba specjalnie tak zrobiona. Moim zdaniem spoko, poprawic materialy i zrobic wloty w tej zarabistej masce i bedzie fajniste auto na bazie mustanga! I to nie jest lusterko ..:: Wiktor ::.. tylko kamera. Jo:)
pecet Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 jak zobaczyłem ten render to jedyne co mi przyszło na myśl to "o fak" :p maska mu spuchła! prezentacja to totalna porażka, sam model ma obrzydliwy "tuning" i w dodatku jest krzywy, ten nowy mustang to w ogóle mi się nie podoba a w Twojej wersji jeszcze bardziej :/ ...ale to pierwsze autko więc spoko, ale lepiej jak byś zrobił oryginał, a potem ewentualnie sie bawił w tuningowanie ...lusterka hehehe a i masz źle nazwany wątek, zmień nazwę zanim zczai sie jakiś mod :]
Ardeni Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 To pozwólcie ze i ja się wypowiem chociaż nic nowego chyba nie napisze: -Poka siatke -Zrób coś z tym lusterkiem...buahahaha / sorki, ale nie mogłem się powstrzymać -Ogólnie poka model w szarych materiałach to poszukamy krzywych miejsc -Co do nazwy wątku to zmień na przykład na "pojazd3d: mustang z małym... lusterkiem" czy jakoś tak (pojazd 3d musi być). I zanim zaczniesz renderować lakier popatrz na tutki albo popytaj tutejszych zabijaków samochodowych. pzdr.
Leru Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 ]v[ax -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
damusTo Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Ja nie bede krytykował, rasowy amerykaniec, z ogromnym silnikem na który miło popatrzeć w trakcie jazy gdy zaczyna pracować na wyzszych obrotach, 5 pasmowe autostrady nawet do WC'ta więc co na drodze mało nas mało obchodzi lol i to mie sie podoba... ...a powaznie to musisz sporo popracowac nad siatką dopiero później pogadamy o shaderach i światłach. Na forum jest sporo materiałów na mułku znajdziesz udostępnione domowej produkcji tutki w sprawie modelowania mysle ze to sporo pomoze. No i witamy na pokładzie. pozdro.
Master Kiełbaster Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Staraj się kończyć edge lopy wcześniej bo jak puścisz 2 obok siebie po zderzaku to się robi kant. Możesz tesz spróbować zagęścić okolice...
Ardeni Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Yhy, miejscami masz za gęstą siatke na przykład na przednim nadkolu
Skaarj Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 No to więc teraz ja. Model do kitu, po co sie tyle męczyłeś nad tą maską?I czy to byl efekt zamierzony? Ja niewiem czy ty to w perspective modelowałeś czy jak bo cos mi sie nie wydaje żebys uzywal blueprintów(polecam, to ulatwai zycie). A co do tych 10 v8 to mozesz mi 1 dac
]v[ax Napisano 20 Wrzesień 2006 Autor Napisano 20 Wrzesień 2006 Tego modelu już nie będe kończył bo pozostały ponim tylko rendery. Przez przypadek skasowałem pliki. I tak nieudany był ;P. teraz pracuje nad nissanem 350z
Nawrot12 Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 Ramiona felgi jakoś "dziwnie" połączone z obręczą, ale może tak ma być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się