Quadysz Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 witam wszystkich krytyków :) historia tego modelu jest bardzo długa... mam na mysli rozne dziwne rzeczy dziejace sie z plikiem lacznie z jego utrata i powrotem do bardzo wczesnej wersji... ostatecznie powstalo cos takiego, model uznaje za skonczony choc wiem ze jest tam jeszcze wiele bugow i pewnych rzeczy brakuje ale szczerze powiem ze mam go juz dosyc. wczoraj zrobilem materiały (jakies 3h) do niego i jestem srednio zadowolony jezeli macie jakies uwagi ewentualnie wskazowki chetnie przeczytam. ps srodka jeszcze nie ruszylem
Quadysz Napisano 22 Wrzesień 2003 Autor Napisano 22 Wrzesień 2003 i jeszcze jeden obrazek z wczoraj, inne podloze, oczywiscie jeszcze nie ostateczne... wszystko robione final renderem
Quadysz Napisano 22 Wrzesień 2003 Autor Napisano 22 Wrzesień 2003 a te obrazki sa wynikiem pracy nad zwyklym scanlinem (advanced lighting) maxa 5 niestety plik sie wyp.. przy otwarciu wiec musialem wyciagnac z niego geometrie i tak powstaly rendery z final rendera..
Kondor Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 dobra robota:) gratuluje!! z rzeczy ktore bym poprawil to przednie swiatla pozdrawiam
Quadysz Napisano 22 Wrzesień 2003 Autor Napisano 22 Wrzesień 2003 dzieki za pozytywna ocene, ja im dluzej na niego patrze tym wiecej niedorobek widze, im wiecej widze tym wiecej poprawiam, im wiecej poprawiam tym wiecej sie na niego patrze.. i tak w kolko wiec stwierdzilem ze przy waszej pomocy chce w koncu zakonczyc prace nad nim, co do swiatel to faktycznie cos z nimi bylo nie tak i nie mialem koncepcji co z nimi zrobic.. teraz posiedze nad nimi dluzej zobaczymy co wyjdzie efekty wkrotce...
Quadysz Napisano 22 Wrzesień 2003 Autor Napisano 22 Wrzesień 2003 wiem wiem nie ma wycieraczek... w sumie to nie chcialem ich juz robic i ukryc to jakos na renderze ale ok jak wroce do chaty to zrobie jakies :D jutro jakis update nie wiem jeszcze co zrobie moze materialy w srodku... pozdrawiam
Loozack Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 używałeś jakiejś mapy HDRI na ostatnim renderze ?? bo bardzo mi się podobają odbicia :) chociaż w sumie to wątpię, żeby to była mapa HDRI :| dałeś czarne otoczenie i białego plane\'a nad autem ?? z resztą sam mi lepiej powiedz bo za dużo kombinuję :D trzymaj się [piwo]
beaver Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 zaczepisty merc bardzo ladne odbicia (lakier i szyby), dopiesc go troche to bedzie wogole wymiatal [dresik] jak robiles reflektory przednie?
Monster Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 Mi to wyglada (ze sie tak niesmialo wypowiem, bo model zapiera dech w piersiach) ze to szybka a za szybko troszke polygonow z teksturkami. Mam racje ? P.S. Ooo, widze ze \"bomber\" beaver zaczyna się udzielać. Już 4 :)
Pionier Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 A ja mam pytanie jakie ustawinia ma to podloze bo wyglada .........BOMBASTYCZNIE !! !! !! Pozdrawiam
beaver Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 ten szyberdach jest przyciemniany czy mi sie tylko wydaje? jak tak to jak to sie robi? (swietnie wyszlo) [spox] P.S. monster - trzeba kiedys zaczac:)
dawid Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 nom pikny model, ale swoim zwyczajem pomarudzić troszkę muszę - kratka chłodnicy jest dla mnie nieprzekonywająca - taka płaska strasznie __________________________________________________________________ Miłość nigdy nie ustaje, jak proroctwa, które się skończą, albo dar języków, który zniknie, lub wiedza, której zabraknie... Tak więc trwają, wiara , nadzieja, miłość - te trzy; z nich zaś największa jest miłość. wszystko przemija, wszystko płynie, jedynie miłość trwa wiecznie. Jedynie miłość jest w stanie zapewnić człowiekowi szczęście.
Quadysz Napisano 23 Wrzesień 2003 Autor Napisano 23 Wrzesień 2003 po kolei.. loozack - nie ma tam zadnej mapy HDRI to jest scanline render z maxa 5 (+advanced lighting) z tego co pamietam ( bo tej sceny niestety nie moge otworzyc) to tlo jest ciemne (ale nie czarne) i nad samochodem jest box bialy, 100 self ilumination bialy, a material metalu jest to raytrace i w kanale reflection - jest fallof beaver - swiatla sa zrobione w 3d (tylko podstawowe ksztalty) plus textury, no i jest jeszcze klosz :) monster - bingo :) ale swiatla akurat mi sie nie podobaja cos przekombinowalem z texturami, szyberdach jest przyciemniany - zrobilem to dajac opacity w materiale raytrace nie na \"white\" tylko na jakis szary im ciemniejszy tym mniej przezroczyste... dawid - zgodze sie z toba kratka jest troche sztuczna... tego ostatniego renderu nie moge juz poprawic, z przyczyn technicznych :( w kazdym razie pracuje teraz nad wersja final renderowa (postanowilem sie go nauczyc :) na razie idzie topornie ale oby do przodu :) ) pionier - podloze - material final render adv. reflection na .. nie wiem kolor jakis tam szary, mapa na diffuse - jakis cement i na bump - plytki, oprocz tego dookola jest mapa HDRI... A oto nowy update, od wczoraj z braku czasu tylko srodek sie zmienil POZDRAWIAM...
Quadysz Napisano 23 Wrzesień 2003 Autor Napisano 23 Wrzesień 2003 i jeszcze z przodu, wqrza mnie to ze to wszystko jest takie niebieskie ale zajme sie tym pozniej.. w srodku jeszcze kilka rzeczy trzeba otexturowac i bedzie gotowy... prosze o pomoc ze swiatlami bo wczoraj zrobilem przymiarke i sie zdenerwowalem :) Nerka - jak mawiają chirurdzy
Pionier Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 ten 2 render jakos dziwnie wyglada ale to podloze na 1 to :o
Quadysz Napisano 23 Wrzesień 2003 Autor Napisano 23 Wrzesień 2003 tez mi sie wydaje dziwny a w zasadzie ni edo przyjecia ale chcialem wam pokazac przod zebyscie wylapali jakies bledy lub gdybyscie mieli jakies uwagi... dzis zamierzam skonczyc srodek i moze zrobie wycieraczki jak zdaze... moze tez bieznik wymodeluje bo bump mapy przy GI wygladaja kiepsko (orzynajmniej na moim biezniku :) ) naprawde wam sie podoba \"podloze\" ??
Pionier Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Originally posted by Quadysz naprawde wam sie podoba \"podloze\" ?? no na tym 1 renderq !! wyglada bosko !! :) idealni i perfekto :) :D dzieki ze powiedziales ustawienia materialu :) co prawda mam Brazila ale jakos dam rade :)
Quadysz Napisano 25 Wrzesień 2003 Autor Napisano 25 Wrzesień 2003 kolejny update... render z przedwczoraj bo wczoraj przecenilem mozliwosci mojego kompa :) hehe pewnie jeszcze renderuje a najlepsze jest ti ze poza zmodelowanym nawiewem niczym sie ni e bedzie roznil :) (przesadzilem z AA ale jeszcze eksperymentuje...) znacie moze jakies optymalne ustawienia dla final rendera?? (stage -1)
Quadysz Napisano 25 Wrzesień 2003 Autor Napisano 25 Wrzesień 2003 pomysl wstawienia go do jakiegos duzego hangaru chodzil za mna juz od dawna.. tak sobie go wyobrazam oczywiscie dojda jeszcze materialy i pewnie sciemnie troche.. co o tym myslicie?
Loozack Napisano 25 Wrzesień 2003 Napisano 25 Wrzesień 2003 pomysł super :D czekam teraz na efekt końcowy :) [piwo]
Quadysz Napisano 25 Wrzesień 2003 Autor Napisano 25 Wrzesień 2003 do efektu koncowego to jeszcze troche :) jeszcze przede mna swiatła czyli cos co tygrysy lubia najbardziej :D
beaver Napisano 25 Wrzesień 2003 Napisano 25 Wrzesień 2003 scenka brdzo ladna tylko te swiatla zrob i wrzuc tam merca to bedzie wypas [dresik]
Quadysz Napisano 26 Wrzesień 2003 Autor Napisano 26 Wrzesień 2003 wczoraj wzialem sie za swiatla... jak sie wam podobaja? jak wy to robicie? bo u mnie sa tam jakies dziwne, ale mam zamier dokladniej przygotowac mape na refraction moze to pomoze... PS. szczerze powiem ze wczoraj w nocy malo brakowalo a rozp.. bym kompa po tym jak kolo polnocy max mi sie zamknal nie pytajac o nic :) co sie jeszcze okazalo - autoback ktory normalnie dziala co 10 min ostatni zapis mial sprzed dwoch godzin !! no ale co tam jakos to przezylem :D szkoda by bylo takiej fajnej myszki :D
Quadysz Napisano 26 Wrzesień 2003 Autor Napisano 26 Wrzesień 2003 i jeszcze jeden widoczek od tylu.. sorry za sample ale nie chcialo mi sie juz czekac...
Quadysz Napisano 26 Wrzesień 2003 Autor Napisano 26 Wrzesień 2003 hehe wstawilem merola do hangaru :) hehe no comments :D:P ps. za malo sampli i rh rays i jeszcze kilka innych rzeczy :)
Loozack Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 coś czuję, że jak to skończysz to render powędruje do mnie na tapetę :D jeszcze dużo pracy cię czeka ale świetnie ci idzie [piwo]
sikham Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 przez to odbicie pod samochodem widać sufit :) skombinuj jakąś texturke podwozia
Quadysz Napisano 26 Wrzesień 2003 Autor Napisano 26 Wrzesień 2003 tak masz racje dzieki, wlasnie cos mi tam nie grało :) hmm w sumie na tych wczesniejszych tez widac jak widzicie cos jeszcze walcie smialo... konstruktywna krytyka mile widziana!! pozdrawiam
Kuciel Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 lol jestem pod wrazeniem bryczka naprawde wysmienita:)
beaver Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 nowe reflektory sa rzeczywiscie lepsze, jedyne do czego moglbym sie przyczepic to material felg - nie sa zbyt \"odblaskowe\"?, tzn za bardzo odbijaja wszystko dookola P.S. ile sie ten ostatni render robil?
Quadysz Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Napisano 29 Wrzesień 2003 nie ma updata i nie wiem kiedy bedzie nastepny, czas to jest cenna rzecz ktorej obecnie nie posiadam :( a tak niewiele zostało ale kogo to obchodzi :) pozdrawiam ps. swiatla jeszcze poprawilem eliminujac (chyba) ciemna plame w jednym miejscu wiekszego reflektora choc jeszcze nei robilem renderingu.. moze zapuszcze dzisiaj ale jak mowilem wczesniej - totalny brak czasu
Loozack Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 jakto kogo to obchodzi ??!! mnie obchodzi !! :] mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę na zamieszczenie updata :) trzymaj się [piwo]
beaver Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 ja rowniez z niecierpliwoscia oczekuje updateow wiec twoj czas se nie zmarnuje :) a scenka bardzo ladna i warto czekac
Quadysz Napisano 30 Wrzesień 2003 Autor Napisano 30 Wrzesień 2003 che che a juz tracilem wiare ze ktos to czyta :) dzieki za zainteresowanie, postaram sie cos wysmyczyc w tym tygodniu ale nie obiecuje...
Quadysz Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 greetings earth creatures! po latach, maly, doslownie malutki update, zmienilem troche material swiatel i felg, niestety ze wzgledu na brak czasu render nie jest zbyt wielki pomysl z wstawieniem merca do hali chyba upadnie :( jest to moj pierwszy model i jak go zaczynalem nie myslalem o ilosci polygonow :) wiec teraz 15 min przygotowywuje mi sam render (na hali :) ) nawet probny, wiec pewnie zrobie jeszcze ze dwie proby, jak nie wyjdzie - trudno nastepnym razem bedzie lepiej, a odchudzac modelu to juz naprawde mi sie nie chce :) za dlugo nad nim siedze (moze nie sumarycznie ale od momentu kiedy go zaczalem minelo juz bardzo duzo czasu :( ) tak wiec prawdopodobnie za kilka obrazkow koniec, moze pokusze sie o wstawienie go w jakies zdjecie nei wiem nie specjalnie chce go tak zostawic a tez nie mam czasu na nic wiecej :( pozdrawiam wszystkich zainteresowanych :)
Quadysz Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 i jeszcze jeden... hehe niewiele sie zmieniło co?
klower Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 bryczka super, tylko mam zastrzezenia co do lakieru, to jeszcze nie to, no i tylnie swiatla sa czerwoniaste a nie rozowe w mechu. Aha i szybki w standarcie sa lekko przyciemniane
Quadysz Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 taa te swiatla to jest textura a zeby uzyskac odpowiedni kolor torche po(prze)kombinowalem (do ciemniejszej sceny bylo ok) no w kazdym razie byl to kompromis... swiatla i szybki bez problemu zmienie problem jest taki ze nie wiem jeszcze jak go pokazac :) no w kazdym razie lakier faktycznie wyszedl dziwnie na tym renderze ale to raczej juz kwestia otoczenia (przynajmniej mam taka nadzieje :) ) zwroce na to uwage pozdrawiam ps. dzieki...
Quadysz Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 z tymi szybkami chodzilo o to czy pokazywac go na bialym tle czy cemnym, no moze jeszcze sie uda z ta hala (jeszcze sie łudze :) )
Loozack Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 muszę przyznać, że na tym drugim renderze wygląda prawie jak prawdziwy :) dobry ten Final Render :) co do lakieru nie mam zastrzeżeń, nie lubię jak się świeci jak psu jajka, ten twój jest akurat :) tak trzymaj [piwo]
Quadysz Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 a ja nie wiem czy taki dobry :) mnie czasem wqrza ale innych nie znam wiec bronie swego i mowie ze jest the best :) greets ps. widzialem prace zrobione w v-rayu czy brasilu i wydawaly mi sie tak samo dobre, wydaje sie ze te wszystkie GI enginy to jedno i to samo tylko podane na innym talerzu... ciekaw jestem co pokaze MentalRAY w maxie 6
Quadysz Napisano 22 Październik 2003 Autor Napisano 22 Październik 2003 z tymi pracami v-ray i brasil oczywiscie nie porownywalem ich do swojej :) hihi :D
Pionier Napisano 25 Październik 2003 Napisano 25 Październik 2003 ten 2 render mi sie bardzo podoba, mozesz dac wiekszy ??
Quadysz Napisano 26 Październik 2003 Autor Napisano 26 Październik 2003 oki postaram sie zrenderowac wiekszy, przed chwila widzialem prace Batou - mustanga hehe z czym ja tu do ludzi :) qrna hale se wymyslilem hehe nic to tak jak mowilem brak czasu i checi na dalsze prace nad mesiem renderka dzis zapuszcze sam jestem ciekaw co wyjdzie zawsze byl renderowany w ciemnym tle....
Batou Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 Drugi render jest bardzo dobry. Jeśli chodzi o hale to uważam, że jest to bardzo dobry pomysł. Nieraz widziałem naprawdę świetne zdjęcia z katalogów samochodowych robione w hali. Pozostaje jedynie ładnie ustawić kamerkę i światło a efekt będzie na pewno powalający. Powodzenia i nie poddawaj się tak szybko. [soczek] PS. Dlaczego na drugim od końca renderze, Twój mercedes ma zamiast kół dwa ogromne walce :] ;).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się