Napisano 22 Wrzesień 200321 l witam wszystkich krytyków :) historia tego modelu jest bardzo długa... mam na mysli rozne dziwne rzeczy dziejace sie z plikiem lacznie z jego utrata i powrotem do bardzo wczesnej wersji... ostatecznie powstalo cos takiego, model uznaje za skonczony choc wiem ze jest tam jeszcze wiele bugow i pewnych rzeczy brakuje ale szczerze powiem ze mam go juz dosyc. wczoraj zrobilem materiały (jakies 3h) do niego i jestem srednio zadowolony jezeli macie jakies uwagi ewentualnie wskazowki chetnie przeczytam. ps srodka jeszcze nie ruszylem
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor i jeszcze jeden obrazek z wczoraj, inne podloze, oczywiscie jeszcze nie ostateczne... wszystko robione final renderem
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor a te obrazki sa wynikiem pracy nad zwyklym scanlinem (advanced lighting) maxa 5 niestety plik sie wyp.. przy otwarciu wiec musialem wyciagnac z niego geometrie i tak powstaly rendery z final rendera..
Napisano 22 Wrzesień 200321 l dobra robota:) gratuluje!! z rzeczy ktore bym poprawil to przednie swiatla pozdrawiam
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor dzieki za pozytywna ocene, ja im dluzej na niego patrze tym wiecej niedorobek widze, im wiecej widze tym wiecej poprawiam, im wiecej poprawiam tym wiecej sie na niego patrze.. i tak w kolko wiec stwierdzilem ze przy waszej pomocy chce w koncu zakonczyc prace nad nim, co do swiatel to faktycznie cos z nimi bylo nie tak i nie mialem koncepcji co z nimi zrobic.. teraz posiedze nad nimi dluzej zobaczymy co wyjdzie efekty wkrotce...
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor wiem wiem nie ma wycieraczek... w sumie to nie chcialem ich juz robic i ukryc to jakos na renderze ale ok jak wroce do chaty to zrobie jakies :D jutro jakis update nie wiem jeszcze co zrobie moze materialy w srodku... pozdrawiam
Napisano 22 Wrzesień 200321 l używałeś jakiejś mapy HDRI na ostatnim renderze ?? bo bardzo mi się podobają odbicia :) chociaż w sumie to wątpię, żeby to była mapa HDRI :| dałeś czarne otoczenie i białego plane\'a nad autem ?? z resztą sam mi lepiej powiedz bo za dużo kombinuję :D trzymaj się [piwo]
Napisano 22 Wrzesień 200321 l zaczepisty merc bardzo ladne odbicia (lakier i szyby), dopiesc go troche to bedzie wogole wymiatal [dresik] jak robiles reflektory przednie?
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Mi to wyglada (ze sie tak niesmialo wypowiem, bo model zapiera dech w piersiach) ze to szybka a za szybko troszke polygonow z teksturkami. Mam racje ? P.S. Ooo, widze ze \"bomber\" beaver zaczyna się udzielać. Już 4 :)
Napisano 22 Wrzesień 200321 l A ja mam pytanie jakie ustawinia ma to podloze bo wyglada .........BOMBASTYCZNIE !! !! !! Pozdrawiam
Napisano 22 Wrzesień 200321 l ten szyberdach jest przyciemniany czy mi sie tylko wydaje? jak tak to jak to sie robi? (swietnie wyszlo) [spox] P.S. monster - trzeba kiedys zaczac:)
Napisano 22 Wrzesień 200321 l nom pikny model, ale swoim zwyczajem pomarudzić troszkę muszę - kratka chłodnicy jest dla mnie nieprzekonywająca - taka płaska strasznie __________________________________________________________________ Miłość nigdy nie ustaje, jak proroctwa, które się skończą, albo dar języków, który zniknie, lub wiedza, której zabraknie... Tak więc trwają, wiara , nadzieja, miłość - te trzy; z nich zaś największa jest miłość. wszystko przemija, wszystko płynie, jedynie miłość trwa wiecznie. Jedynie miłość jest w stanie zapewnić człowiekowi szczęście.
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Autor po kolei.. loozack - nie ma tam zadnej mapy HDRI to jest scanline render z maxa 5 (+advanced lighting) z tego co pamietam ( bo tej sceny niestety nie moge otworzyc) to tlo jest ciemne (ale nie czarne) i nad samochodem jest box bialy, 100 self ilumination bialy, a material metalu jest to raytrace i w kanale reflection - jest fallof beaver - swiatla sa zrobione w 3d (tylko podstawowe ksztalty) plus textury, no i jest jeszcze klosz :) monster - bingo :) ale swiatla akurat mi sie nie podobaja cos przekombinowalem z texturami, szyberdach jest przyciemniany - zrobilem to dajac opacity w materiale raytrace nie na \"white\" tylko na jakis szary im ciemniejszy tym mniej przezroczyste... dawid - zgodze sie z toba kratka jest troche sztuczna... tego ostatniego renderu nie moge juz poprawic, z przyczyn technicznych :( w kazdym razie pracuje teraz nad wersja final renderowa (postanowilem sie go nauczyc :) na razie idzie topornie ale oby do przodu :) ) pionier - podloze - material final render adv. reflection na .. nie wiem kolor jakis tam szary, mapa na diffuse - jakis cement i na bump - plytki, oprocz tego dookola jest mapa HDRI... A oto nowy update, od wczoraj z braku czasu tylko srodek sie zmienil POZDRAWIAM...
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Autor i jeszcze z przodu, wqrza mnie to ze to wszystko jest takie niebieskie ale zajme sie tym pozniej.. w srodku jeszcze kilka rzeczy trzeba otexturowac i bedzie gotowy... prosze o pomoc ze swiatlami bo wczoraj zrobilem przymiarke i sie zdenerwowalem :) Nerka - jak mawiają chirurdzy
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Autor tez mi sie wydaje dziwny a w zasadzie ni edo przyjecia ale chcialem wam pokazac przod zebyscie wylapali jakies bledy lub gdybyscie mieli jakies uwagi... dzis zamierzam skonczyc srodek i moze zrobie wycieraczki jak zdaze... moze tez bieznik wymodeluje bo bump mapy przy GI wygladaja kiepsko (orzynajmniej na moim biezniku :) ) naprawde wam sie podoba \"podloze\" ??
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Originally posted by Quadysz naprawde wam sie podoba \"podloze\" ?? no na tym 1 renderq !! wyglada bosko !! :) idealni i perfekto :) :D dzieki ze powiedziales ustawienia materialu :) co prawda mam Brazila ale jakos dam rade :)
Napisano 25 Wrzesień 200321 l Autor kolejny update... render z przedwczoraj bo wczoraj przecenilem mozliwosci mojego kompa :) hehe pewnie jeszcze renderuje a najlepsze jest ti ze poza zmodelowanym nawiewem niczym sie ni e bedzie roznil :) (przesadzilem z AA ale jeszcze eksperymentuje...) znacie moze jakies optymalne ustawienia dla final rendera?? (stage -1)
Napisano 25 Wrzesień 200321 l Autor pomysl wstawienia go do jakiegos duzego hangaru chodzil za mna juz od dawna.. tak sobie go wyobrazam oczywiscie dojda jeszcze materialy i pewnie sciemnie troche.. co o tym myslicie?
Napisano 25 Wrzesień 200321 l Autor do efektu koncowego to jeszcze troche :) jeszcze przede mna swiatła czyli cos co tygrysy lubia najbardziej :D
Napisano 25 Wrzesień 200321 l scenka brdzo ladna tylko te swiatla zrob i wrzuc tam merca to bedzie wypas [dresik]
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Autor wczoraj wzialem sie za swiatla... jak sie wam podobaja? jak wy to robicie? bo u mnie sa tam jakies dziwne, ale mam zamier dokladniej przygotowac mape na refraction moze to pomoze... PS. szczerze powiem ze wczoraj w nocy malo brakowalo a rozp.. bym kompa po tym jak kolo polnocy max mi sie zamknal nie pytajac o nic :) co sie jeszcze okazalo - autoback ktory normalnie dziala co 10 min ostatni zapis mial sprzed dwoch godzin !! no ale co tam jakos to przezylem :D szkoda by bylo takiej fajnej myszki :D
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Autor i jeszcze jeden widoczek od tylu.. sorry za sample ale nie chcialo mi sie juz czekac...
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Autor hehe wstawilem merola do hangaru :) hehe no comments :D:P ps. za malo sampli i rh rays i jeszcze kilka innych rzeczy :)
Napisano 26 Wrzesień 200321 l coś czuję, że jak to skończysz to render powędruje do mnie na tapetę :D jeszcze dużo pracy cię czeka ale świetnie ci idzie [piwo]
Napisano 26 Wrzesień 200321 l przez to odbicie pod samochodem widać sufit :) skombinuj jakąś texturke podwozia
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Autor tak masz racje dzieki, wlasnie cos mi tam nie grało :) hmm w sumie na tych wczesniejszych tez widac jak widzicie cos jeszcze walcie smialo... konstruktywna krytyka mile widziana!! pozdrawiam
Napisano 26 Wrzesień 200321 l nowe reflektory sa rzeczywiscie lepsze, jedyne do czego moglbym sie przyczepic to material felg - nie sa zbyt \"odblaskowe\"?, tzn za bardzo odbijaja wszystko dookola P.S. ile sie ten ostatni render robil?
Napisano 29 Wrzesień 200321 l Autor nie ma updata i nie wiem kiedy bedzie nastepny, czas to jest cenna rzecz ktorej obecnie nie posiadam :( a tak niewiele zostało ale kogo to obchodzi :) pozdrawiam ps. swiatla jeszcze poprawilem eliminujac (chyba) ciemna plame w jednym miejscu wiekszego reflektora choc jeszcze nei robilem renderingu.. moze zapuszcze dzisiaj ale jak mowilem wczesniej - totalny brak czasu
Napisano 29 Wrzesień 200321 l jakto kogo to obchodzi ??!! mnie obchodzi !! :] mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę na zamieszczenie updata :) trzymaj się [piwo]
Napisano 29 Wrzesień 200321 l ja rowniez z niecierpliwoscia oczekuje updateow wiec twoj czas se nie zmarnuje :) a scenka bardzo ladna i warto czekac
Napisano 30 Wrzesień 200321 l Autor che che a juz tracilem wiare ze ktos to czyta :) dzieki za zainteresowanie, postaram sie cos wysmyczyc w tym tygodniu ale nie obiecuje...
Napisano 22 Październik 200321 l Autor greetings earth creatures! po latach, maly, doslownie malutki update, zmienilem troche material swiatel i felg, niestety ze wzgledu na brak czasu render nie jest zbyt wielki pomysl z wstawieniem merca do hali chyba upadnie :( jest to moj pierwszy model i jak go zaczynalem nie myslalem o ilosci polygonow :) wiec teraz 15 min przygotowywuje mi sam render (na hali :) ) nawet probny, wiec pewnie zrobie jeszcze ze dwie proby, jak nie wyjdzie - trudno nastepnym razem bedzie lepiej, a odchudzac modelu to juz naprawde mi sie nie chce :) za dlugo nad nim siedze (moze nie sumarycznie ale od momentu kiedy go zaczalem minelo juz bardzo duzo czasu :( ) tak wiec prawdopodobnie za kilka obrazkow koniec, moze pokusze sie o wstawienie go w jakies zdjecie nei wiem nie specjalnie chce go tak zostawic a tez nie mam czasu na nic wiecej :( pozdrawiam wszystkich zainteresowanych :)
Napisano 22 Październik 200321 l bryczka super, tylko mam zastrzezenia co do lakieru, to jeszcze nie to, no i tylnie swiatla sa czerwoniaste a nie rozowe w mechu. Aha i szybki w standarcie sa lekko przyciemniane
Napisano 22 Październik 200321 l Autor taa te swiatla to jest textura a zeby uzyskac odpowiedni kolor torche po(prze)kombinowalem (do ciemniejszej sceny bylo ok) no w kazdym razie byl to kompromis... swiatla i szybki bez problemu zmienie problem jest taki ze nie wiem jeszcze jak go pokazac :) no w kazdym razie lakier faktycznie wyszedl dziwnie na tym renderze ale to raczej juz kwestia otoczenia (przynajmniej mam taka nadzieje :) ) zwroce na to uwage pozdrawiam ps. dzieki...
Napisano 22 Październik 200321 l Autor z tymi szybkami chodzilo o to czy pokazywac go na bialym tle czy cemnym, no moze jeszcze sie uda z ta hala (jeszcze sie łudze :) )
Napisano 22 Październik 200321 l muszę przyznać, że na tym drugim renderze wygląda prawie jak prawdziwy :) dobry ten Final Render :) co do lakieru nie mam zastrzeżeń, nie lubię jak się świeci jak psu jajka, ten twój jest akurat :) tak trzymaj [piwo]
Napisano 22 Październik 200321 l Autor a ja nie wiem czy taki dobry :) mnie czasem wqrza ale innych nie znam wiec bronie swego i mowie ze jest the best :) greets ps. widzialem prace zrobione w v-rayu czy brasilu i wydawaly mi sie tak samo dobre, wydaje sie ze te wszystkie GI enginy to jedno i to samo tylko podane na innym talerzu... ciekaw jestem co pokaze MentalRAY w maxie 6
Napisano 22 Październik 200321 l Autor z tymi pracami v-ray i brasil oczywiscie nie porownywalem ich do swojej :) hihi :D
Napisano 26 Październik 200321 l Autor oki postaram sie zrenderowac wiekszy, przed chwila widzialem prace Batou - mustanga hehe z czym ja tu do ludzi :) qrna hale se wymyslilem hehe nic to tak jak mowilem brak czasu i checi na dalsze prace nad mesiem renderka dzis zapuszcze sam jestem ciekaw co wyjdzie zawsze byl renderowany w ciemnym tle....
Napisano 26 Październik 200321 l Drugi render jest bardzo dobry. Jeśli chodzi o hale to uważam, że jest to bardzo dobry pomysł. Nieraz widziałem naprawdę świetne zdjęcia z katalogów samochodowych robione w hali. Pozostaje jedynie ładnie ustawić kamerkę i światło a efekt będzie na pewno powalający. Powodzenia i nie poddawaj się tak szybko. [soczek] PS. Dlaczego na drugim od końca renderze, Twój mercedes ma zamiast kół dwa ogromne walce :] ;).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto