Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Mercedes 600CL - ten najdrozszy...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam wszystkich krytyków :)

historia tego modelu jest bardzo długa...

mam na mysli rozne dziwne rzeczy dziejace sie z plikiem lacznie z jego utrata i powrotem do bardzo wczesnej wersji... ostatecznie powstalo cos takiego, model uznaje za skonczony choc wiem ze jest tam jeszcze wiele bugow i pewnych rzeczy brakuje ale szczerze powiem ze mam go juz dosyc. wczoraj zrobilem materiały (jakies 3h) do niego i jestem srednio zadowolony jezeli macie jakies uwagi ewentualnie wskazowki chetnie przeczytam. ps srodka jeszcze nie ruszylem

 

 

  • Odpowiedzi 147
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a te obrazki sa wynikiem pracy nad zwyklym scanlinem (advanced lighting) maxa 5 niestety plik sie wyp.. przy otwarciu wiec musialem wyciagnac z niego geometrie i tak powstaly rendery z final rendera..

Napisano

dzieki za pozytywna ocene, ja im dluzej na niego patrze tym wiecej niedorobek widze, im wiecej widze tym wiecej poprawiam, im wiecej poprawiam tym wiecej sie na niego patrze.. i tak w kolko wiec stwierdzilem ze przy waszej pomocy chce w koncu zakonczyc prace nad nim, co do swiatel to faktycznie cos z nimi bylo nie tak i nie mialem koncepcji co z nimi zrobic.. teraz posiedze nad nimi dluzej zobaczymy co wyjdzie efekty wkrotce...

Napisano

wiem wiem nie ma wycieraczek... w sumie to nie chcialem ich juz robic i ukryc to jakos na renderze ale ok jak wroce do chaty to zrobie jakies :D jutro jakis update nie wiem jeszcze co zrobie moze materialy w srodku... pozdrawiam

Napisano

używałeś jakiejś mapy HDRI na ostatnim renderze ?? bo bardzo mi się podobają odbicia :) chociaż w sumie to wątpię, żeby to była mapa HDRI :| dałeś czarne otoczenie i białego plane\'a nad autem ?? z resztą sam mi lepiej powiedz bo za dużo kombinuję :D trzymaj się [piwo]

Napisano

Mi to wyglada (ze sie tak niesmialo wypowiem, bo model zapiera dech w piersiach) ze to szybka a za szybko troszke polygonow z teksturkami.

Mam racje ?

 

P.S. Ooo, widze ze \"bomber\" beaver zaczyna się udzielać. Już 4 :)

Napisano

ten szyberdach jest przyciemniany czy mi sie tylko wydaje? jak tak to jak to sie robi? (swietnie wyszlo) [spox]

 

P.S. monster - trzeba kiedys zaczac:)

Napisano

nom pikny model, ale swoim zwyczajem pomarudzić troszkę muszę - kratka chłodnicy jest dla mnie nieprzekonywająca - taka płaska strasznie

 

 

__________________________________________________________________

Miłość nigdy nie ustaje,

jak proroctwa, które się skończą,

albo dar języków, który zniknie,

lub wiedza, której zabraknie...

 

Tak więc trwają, wiara , nadzieja, miłość

- te trzy;

z nich zaś największa jest miłość.

 

wszystko przemija, wszystko płynie, jedynie miłość trwa wiecznie.

Jedynie miłość jest w stanie zapewnić człowiekowi szczęście.

Napisano

po kolei..

loozack - nie ma tam zadnej mapy HDRI to jest scanline render z maxa 5 (+advanced lighting) z tego co pamietam ( bo tej sceny niestety nie moge otworzyc) to tlo jest ciemne (ale nie czarne) i nad samochodem jest box bialy, 100 self ilumination bialy, a material metalu jest to raytrace i w kanale reflection - jest fallof

beaver - swiatla sa zrobione w 3d (tylko podstawowe ksztalty) plus textury, no i jest jeszcze klosz :) monster - bingo :) ale swiatla akurat mi sie nie podobaja cos przekombinowalem z texturami, szyberdach jest przyciemniany - zrobilem to dajac opacity w materiale raytrace nie na \"white\" tylko na jakis szary im ciemniejszy tym mniej przezroczyste...

dawid - zgodze sie z toba kratka jest troche sztuczna...

tego ostatniego renderu nie moge juz poprawic, z przyczyn technicznych :( w kazdym razie pracuje teraz nad wersja final renderowa (postanowilem sie go nauczyc :) na razie idzie topornie ale oby do przodu :) )

pionier - podloze - material final render adv. reflection na .. nie wiem kolor jakis tam szary, mapa na diffuse - jakis cement i na bump - plytki, oprocz tego dookola jest mapa HDRI...

 

A oto nowy update, od wczoraj z braku czasu tylko srodek sie zmienil

 

POZDRAWIAM...

Napisano

i jeszcze z przodu, wqrza mnie to ze to wszystko jest takie niebieskie ale zajme sie tym pozniej.. w srodku jeszcze kilka rzeczy trzeba otexturowac i bedzie gotowy...

 

prosze o pomoc ze swiatlami bo wczoraj zrobilem przymiarke i sie zdenerwowalem :)

 

Nerka - jak mawiają chirurdzy

Napisano

tez mi sie wydaje dziwny a w zasadzie ni edo przyjecia ale chcialem wam pokazac przod zebyscie wylapali jakies bledy lub gdybyscie mieli jakies uwagi... dzis zamierzam skonczyc srodek i moze zrobie wycieraczki jak zdaze... moze tez bieznik wymodeluje bo bump mapy przy GI wygladaja kiepsko (orzynajmniej na moim biezniku :) )

naprawde wam sie podoba \"podloze\" ??

Napisano
Originally posted by Quadysz

naprawde wam sie podoba \"podloze\" ??

 

no na tym 1 renderq !! wyglada bosko !! :) idealni i perfekto :) :D

dzieki ze powiedziales ustawienia materialu :) co prawda mam Brazila ale jakos dam rade :)

 

Napisano

kolejny update... render z przedwczoraj bo wczoraj przecenilem mozliwosci mojego kompa :) hehe pewnie jeszcze renderuje a najlepsze jest ti ze poza zmodelowanym nawiewem niczym sie ni e bedzie roznil :) (przesadzilem z AA ale jeszcze eksperymentuje...)

znacie moze jakies optymalne ustawienia dla final rendera?? (stage -1)

Napisano

pomysl wstawienia go do jakiegos duzego hangaru chodzil za mna juz od dawna.. tak sobie go wyobrazam oczywiscie dojda jeszcze materialy i pewnie sciemnie troche.. co o tym myslicie?

Napisano

wczoraj wzialem sie za swiatla... jak sie wam podobaja? jak wy to robicie? bo u mnie sa tam jakies dziwne, ale mam zamier dokladniej przygotowac mape na refraction moze to pomoze...

 

PS.

szczerze powiem ze wczoraj w nocy malo brakowalo a rozp.. bym kompa po tym jak kolo polnocy max mi sie zamknal nie pytajac o nic :) co sie jeszcze okazalo - autoback ktory normalnie dziala co 10 min ostatni zapis mial sprzed dwoch godzin !! no ale co tam jakos to przezylem :D szkoda by bylo takiej fajnej myszki :D

Napisano

tak masz racje dzieki, wlasnie cos mi tam nie grało :) hmm w sumie na tych wczesniejszych tez widac jak widzicie cos jeszcze walcie smialo...

 

konstruktywna krytyka mile widziana!!

 

pozdrawiam

Napisano

nowe reflektory sa rzeczywiscie lepsze, jedyne do czego moglbym sie przyczepic to material felg - nie sa zbyt \"odblaskowe\"?, tzn za bardzo odbijaja wszystko dookola

 

P.S. ile sie ten ostatni render robil?

Napisano

nie ma updata i nie wiem kiedy bedzie nastepny, czas to jest cenna rzecz ktorej obecnie nie posiadam :( a tak niewiele zostało

ale kogo to obchodzi :)

 

pozdrawiam

 

 

ps. swiatla jeszcze poprawilem eliminujac (chyba) ciemna plame w jednym miejscu wiekszego reflektora choc jeszcze nei robilem renderingu.. moze zapuszcze dzisiaj ale jak mowilem wczesniej - totalny brak czasu

Napisano

greetings earth creatures!

 

po latach, maly, doslownie malutki update, zmienilem troche material swiatel i felg, niestety ze wzgledu na brak czasu render nie jest zbyt wielki

pomysl z wstawieniem merca do hali chyba upadnie :( jest to moj pierwszy model i jak go zaczynalem nie myslalem o ilosci polygonow :) wiec teraz 15 min przygotowywuje mi sam render (na hali :) ) nawet probny, wiec pewnie zrobie jeszcze ze dwie proby, jak nie wyjdzie - trudno nastepnym razem bedzie lepiej, a odchudzac modelu to juz naprawde mi sie nie chce :) za dlugo nad nim siedze (moze nie sumarycznie ale od momentu kiedy go zaczalem minelo juz bardzo duzo czasu :( ) tak wiec prawdopodobnie za kilka obrazkow koniec, moze pokusze sie o wstawienie go w jakies zdjecie nei wiem nie specjalnie chce go tak zostawic a tez nie mam czasu na nic wiecej :(

pozdrawiam wszystkich zainteresowanych :)

Napisano

bryczka super, tylko mam zastrzezenia co do lakieru, to jeszcze nie to, no i tylnie swiatla sa czerwoniaste a nie rozowe w mechu. Aha i szybki w standarcie sa lekko przyciemniane

Napisano

taa te swiatla to jest textura a zeby uzyskac odpowiedni kolor torche po(prze)kombinowalem (do ciemniejszej sceny bylo ok) no w kazdym razie byl to kompromis... swiatla i szybki bez problemu zmienie problem jest taki ze nie wiem jeszcze jak go pokazac :) no w kazdym razie lakier faktycznie wyszedl dziwnie na tym renderze ale to raczej juz kwestia otoczenia (przynajmniej mam taka nadzieje :) ) zwroce na to uwage

pozdrawiam

ps. dzieki...

Napisano

muszę przyznać, że na tym drugim renderze wygląda prawie jak prawdziwy :) dobry ten Final Render :) co do lakieru nie mam zastrzeżeń, nie lubię jak się świeci jak psu jajka, ten twój jest akurat :) tak trzymaj [piwo]

Napisano

a ja nie wiem czy taki dobry :) mnie czasem wqrza ale innych nie znam wiec bronie swego i mowie ze jest the best :)

greets

ps. widzialem prace zrobione w v-rayu czy brasilu i wydawaly mi sie tak samo dobre, wydaje sie ze te wszystkie GI enginy to jedno i to samo tylko podane na innym talerzu... ciekaw jestem co pokaze MentalRAY w maxie 6

Napisano

oki postaram sie zrenderowac wiekszy, przed chwila widzialem prace Batou - mustanga hehe z czym ja tu do ludzi :) qrna hale se wymyslilem hehe

nic to tak jak mowilem brak czasu i checi na dalsze prace nad mesiem renderka dzis zapuszcze sam jestem ciekaw co wyjdzie zawsze byl renderowany w ciemnym tle....

Napisano

Drugi render jest bardzo dobry. Jeśli chodzi o hale to uważam, że jest to bardzo dobry pomysł. Nieraz widziałem naprawdę świetne zdjęcia z katalogów samochodowych robione w hali. Pozostaje jedynie ładnie ustawić kamerkę i światło a efekt będzie na pewno powalający.

Powodzenia i nie poddawaj się tak szybko.

[soczek]

 

PS. Dlaczego na drugim od końca renderze, Twój mercedes ma zamiast kół dwa ogromne walce :] ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności