Skocz do zawartości

2'nd Pack of free V-Ray shaders by Voyager


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po ostatnich niepowodzeniach z shaderami. Postanowiłem pokazać sobie, że potrafie zrobić porządny materiał. Z tej zabawy wyszła mi całkiem fajna paczka. Bierzcie i używajcie tego wszyscy. 4 free ;)

Robione pod V-Ray 1.47.02. 100% proceduralki (oprócz mapy HDRI). IOR takie jak w prawdziwych materiałach.

Nie ma tego wiele, ale jest to dobra podstawa do stworzenia swojej wersji shadera.

 

 

Zestaw zawiera:

[ATTACH]37712[/ATTACH] [ATTACH]37741[/ATTACH]

[center][b][color=Wheat]Simple_Skin[/color] | [color=Silver]Clear_Glass[/color] | [color=Silver]Scratched_Glass[/color]   ||  [color=Silver][color=Sienna]Rusted[/color]_Metal[/color] | [color=PaleTurquoise]Simple_Water[/color] | [color=DimGray]Old_Metal[/color]
 [color=Gray]Blurry_Aluminum[/color]   |   [color=PaleTurquoise]Velvet[/color]   ||  [color=White][color=LightBlue]?Frosted[/color]_Snow?[/color][/b][b]  |  [color=Pink]Wall[/color][/b][b]
[color=RoyalBlue]Clear_Blue_Steel[/color] | [color=Red]Carpaint[/color]  | [color=PaleGreen]Plastic[/color]   ||  [color=Plum]Porcelain    [/color][/b][b]|    [color=DarkRed]La[color=Black]va  [/color][/color][/b][b]|  [color=SlateGray]Inox[/color][/b][/center]

[ATTACH]37713[/ATTACH]

 

Paczka druga zawiera WSZYSTKIE poprzednie materiały (w tym POPRAWIONY Simple_Skin), tak więc można bez obaw poprzedni plik nadpisać.

 

 

Coś się złego zrobiło z materiałem Frosted_Snow. Na poprzednim renderze wyglądał dobrze, ale go sknociłem. Może się przyda w inny sposob ;P Poprawie go w ?następnej? edycji

 

 

 

[highlight]Jeśli Ci się przydało, nie zapomnij kliknąć reputation.gif

[/highlight]

 

[edit]

Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić:

-Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów

-Kliknij [standard]

-W Browse from: zaznacz Mtl. Library

-Kliknij [open]

-Otwórz moją paczkę

-Dwuklik na wybrany materiał

-Nałóż materiał

 

UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a

  • Like 22
  • Confused 8
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Napiszcie, czy się podoba, co porawić, co jest dobre, bo nie wiem czy robić kolejne. Wy będziecie mieć cacy materiały, a ja się poucze ich edycji.

 

Jakby się mapy nie zgadzały wielkością, to je niestety musicie poprawiać ręcznie. Proceduralki mają to do siebie, że przy zmianie rozmiaru obiektu (nie chodzi mi tutaj o Scale) mapa zostaje przy swoim rozmiarze. U mnie pasują akurat na 10-15 cm obiekty.

Napisano

Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić:

-Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów

-Kliknij [standard]

-W Browse from: zaznacz Mtl. Library

-Kliknij [open]

-Otwórz moją paczkę

-Dwuklik na wybrany materiał

-Nałóż materiał

 

UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a

 

Kolega voyager napisał w 1 poście co trzeba wykonać, aby działało... Dzięki naprawdę się przydadzą ^^ oby tak dalej;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności