Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Po ostatnich niepowodzeniach z shaderami. Postanowiłem pokazać sobie, że potrafie zrobić porządny materiał. Z tej zabawy wyszła mi całkiem fajna paczka. Bierzcie i używajcie tego wszyscy. 4 free ;)

Robione pod V-Ray 1.47.02. 100% proceduralki (oprócz mapy HDRI). IOR takie jak w prawdziwych materiałach.

Nie ma tego wiele, ale jest to dobra podstawa do stworzenia swojej wersji shadera.

 

 

Zestaw zawiera:

[ATTACH]37712[/ATTACH] [ATTACH]37741[/ATTACH]

[center][b][color=Wheat]Simple_Skin[/color] | [color=Silver]Clear_Glass[/color] | [color=Silver]Scratched_Glass[/color]   ||  [color=Silver][color=Sienna]Rusted[/color]_Metal[/color] | [color=PaleTurquoise]Simple_Water[/color] | [color=DimGray]Old_Metal[/color]
 [color=Gray]Blurry_Aluminum[/color]   |   [color=PaleTurquoise]Velvet[/color]   ||  [color=White][color=LightBlue]?Frosted[/color]_Snow?[/color][/b][b]  |  [color=Pink]Wall[/color][/b][b]
[color=RoyalBlue]Clear_Blue_Steel[/color] | [color=Red]Carpaint[/color]  | [color=PaleGreen]Plastic[/color]   ||  [color=Plum]Porcelain    [/color][/b][b]|    [color=DarkRed]La[color=Black]va  [/color][/color][/b][b]|  [color=SlateGray]Inox[/color][/b][/center]

[ATTACH]37713[/ATTACH]

 

Paczka druga zawiera WSZYSTKIE poprzednie materiały (w tym POPRAWIONY Simple_Skin), tak więc można bez obaw poprzedni plik nadpisać.

 

 

Coś się złego zrobiło z materiałem Frosted_Snow. Na poprzednim renderze wyglądał dobrze, ale go sknociłem. Może się przyda w inny sposob ;P Poprawie go w ?następnej? edycji

 

 

 

[highlight]Jeśli Ci się przydało, nie zapomnij kliknąć reputation.gif

[/highlight]

 

[edit]

Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić:

-Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów

-Kliknij [standard]

-W Browse from: zaznacz Mtl. Library

-Kliknij [open]

-Otwórz moją paczkę

-Dwuklik na wybrany materiał

-Nałóż materiał

 

UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Napiszcie, czy się podoba, co porawić, co jest dobre, bo nie wiem czy robić kolejne. Wy będziecie mieć cacy materiały, a ja się poucze ich edycji.

 

Jakby się mapy nie zgadzały wielkością, to je niestety musicie poprawiać ręcznie. Proceduralki mają to do siebie, że przy zmianie rozmiaru obiektu (nie chodzi mi tutaj o Scale) mapa zostaje przy swoim rozmiarze. U mnie pasują akurat na 10-15 cm obiekty.

Napisano

Druga paczka tez fajna. Powiedz mi tylko jak zrobić żeby materiał Lava oświetlał inne rzeczy w scenie? Domyślnie to się nie renderuje :/

Napisano
  • Autor

Trzeba włączyć GI. Chyba żaden render nie oświetli sceny materiałem self illumination bez GI.

Napisano

Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić:

-Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów

-Kliknij [standard]

-W Browse from: zaznacz Mtl. Library

-Kliknij [open]

-Otwórz moją paczkę

-Dwuklik na wybrany materiał

-Nałóż materiał

 

UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a

 

Kolega voyager napisał w 1 poście co trzeba wykonać, aby działało... Dzięki naprawdę się przydadzą ^^ oby tak dalej;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności