Napisano 26 Sierpień 200618 l Po ostatnich niepowodzeniach z shaderami. Postanowiłem pokazać sobie, że potrafie zrobić porządny materiał. Z tej zabawy wyszła mi całkiem fajna paczka. Bierzcie i używajcie tego wszyscy. 4 free ;) Robione pod V-Ray 1.47.02. 100% proceduralki (oprócz mapy HDRI). IOR takie jak w prawdziwych materiałach. Nie ma tego wiele, ale jest to dobra podstawa do stworzenia swojej wersji shadera. Zestaw zawiera: [ATTACH]37712[/ATTACH] [ATTACH]37741[/ATTACH] [center][b][color=Wheat]Simple_Skin[/color] | [color=Silver]Clear_Glass[/color] | [color=Silver]Scratched_Glass[/color] || [color=Silver][color=Sienna]Rusted[/color]_Metal[/color] | [color=PaleTurquoise]Simple_Water[/color] | [color=DimGray]Old_Metal[/color] [color=Gray]Blurry_Aluminum[/color] | [color=PaleTurquoise]Velvet[/color] || [color=White][color=LightBlue]?Frosted[/color]_Snow?[/color][/b][b] | [color=Pink]Wall[/color][/b][b] [color=RoyalBlue]Clear_Blue_Steel[/color] | [color=Red]Carpaint[/color] | [color=PaleGreen]Plastic[/color] || [color=Plum]Porcelain [/color][/b][b]| [color=DarkRed]La[color=Black]va [/color][/color][/b][b]| [color=SlateGray]Inox[/color][/b][/center] [ATTACH]37713[/ATTACH] Paczka druga zawiera WSZYSTKIE poprzednie materiały (w tym POPRAWIONY Simple_Skin), tak więc można bez obaw poprzedni plik nadpisać. Coś się złego zrobiło z materiałem Frosted_Snow. Na poprzednim renderze wyglądał dobrze, ale go sknociłem. Może się przyda w inny sposob ;P Poprawie go w ?następnej? edycji [highlight]Jeśli Ci się przydało, nie zapomnij kliknąć [/highlight] [edit] Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić: -Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów -Kliknij [standard] -W Browse from: zaznacz Mtl. Library -Kliknij [open] -Otwórz moją paczkę -Dwuklik na wybrany materiał -Nałóż materiał UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a
Napisano 26 Sierpień 200618 l Autor Napiszcie, czy się podoba, co porawić, co jest dobre, bo nie wiem czy robić kolejne. Wy będziecie mieć cacy materiały, a ja się poucze ich edycji. Jakby się mapy nie zgadzały wielkością, to je niestety musicie poprawiać ręcznie. Proceduralki mają to do siebie, że przy zmianie rozmiaru obiektu (nie chodzi mi tutaj o Scale) mapa zostaje przy swoim rozmiarze. U mnie pasują akurat na 10-15 cm obiekty.
Napisano 26 Sierpień 200618 l bardzo ładne shadery no moze velvet troche odstaje ale bardzo przyzwoity i tak
Napisano 28 Sierpień 200618 l Druga paczka tez fajna. Powiedz mi tylko jak zrobić żeby materiał Lava oświetlał inne rzeczy w scenie? Domyślnie to się nie renderuje :/
Napisano 28 Sierpień 200618 l Autor Trzeba włączyć GI. Chyba żaden render nie oświetli sceny materiałem self illumination bez GI.
Napisano 16 Maj 200717 l Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić: -Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów -Kliknij [standard] -W Browse from: zaznacz Mtl. Library -Kliknij [open] -Otwórz moją paczkę -Dwuklik na wybrany materiał -Nałóż materiał UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a Kolega voyager napisał w 1 poście co trzeba wykonać, aby działało... Dzięki naprawdę się przydadzą ^^ oby tak dalej;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto