voyager Napisano 26 Sierpień 2006 Share Napisano 26 Sierpień 2006 Po ostatnich niepowodzeniach z shaderami. Postanowiłem pokazać sobie, że potrafie zrobić porządny materiał. Z tej zabawy wyszła mi całkiem fajna paczka. Bierzcie i używajcie tego wszyscy. 4 free ;) Robione pod V-Ray 1.47.02. 100% proceduralki (oprócz mapy HDRI). IOR takie jak w prawdziwych materiałach. Nie ma tego wiele, ale jest to dobra podstawa do stworzenia swojej wersji shadera. Zestaw zawiera: [ATTACH]37712[/ATTACH] [ATTACH]37741[/ATTACH] [center][b][color=Wheat]Simple_Skin[/color] | [color=Silver]Clear_Glass[/color] | [color=Silver]Scratched_Glass[/color] || [color=Silver][color=Sienna]Rusted[/color]_Metal[/color] | [color=PaleTurquoise]Simple_Water[/color] | [color=DimGray]Old_Metal[/color] [color=Gray]Blurry_Aluminum[/color] | [color=PaleTurquoise]Velvet[/color] || [color=White][color=LightBlue]?Frosted[/color]_Snow?[/color][/b][b] | [color=Pink]Wall[/color][/b][b] [color=RoyalBlue]Clear_Blue_Steel[/color] | [color=Red]Carpaint[/color] | [color=PaleGreen]Plastic[/color] || [color=Plum]Porcelain [/color][/b][b]| [color=DarkRed]La[color=Black]va [/color][/color][/b][b]| [color=SlateGray]Inox[/color][/b][/center] [ATTACH]37713[/ATTACH] Paczka druga zawiera WSZYSTKIE poprzednie materiały (w tym POPRAWIONY Simple_Skin), tak więc można bez obaw poprzedni plik nadpisać. Coś się złego zrobiło z materiałem Frosted_Snow. Na poprzednim renderze wyglądał dobrze, ale go sknociłem. Może się przyda w inny sposob ;P Poprawie go w ?następnej? edycji [highlight]Jeśli Ci się przydało, nie zapomnij kliknąć [/highlight] [edit] Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić: -Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów -Kliknij [standard] -W Browse from: zaznacz Mtl. Library -Kliknij [open] -Otwórz moją paczkę -Dwuklik na wybrany materiał -Nałóż materiał UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a 22 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 26 Sierpień 2006 Share Napisano 26 Sierpień 2006 Mi sie na pewno przydadza! Senkju!!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 26 Sierpień 2006 Share Napisano 26 Sierpień 2006 i mi thx... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2006 Napiszcie, czy się podoba, co porawić, co jest dobre, bo nie wiem czy robić kolejne. Wy będziecie mieć cacy materiały, a ja się poucze ich edycji. Jakby się mapy nie zgadzały wielkością, to je niestety musicie poprawiać ręcznie. Proceduralki mają to do siebie, że przy zmianie rozmiaru obiektu (nie chodzi mi tutaj o Scale) mapa zostaje przy swoim rozmiarze. U mnie pasują akurat na 10-15 cm obiekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 26 Sierpień 2006 Share Napisano 26 Sierpień 2006 bardzo ładne shadery no moze velvet troche odstaje ale bardzo przyzwoity i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 Rób kolejne!!! B. fajne, woda mi się szczególnie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2006 Kolejna paczka shaderków ;D Sczegóły w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 28 Sierpień 2006 Share Napisano 28 Sierpień 2006 Druga paczka tez fajna. Powiedz mi tylko jak zrobić żeby materiał Lava oświetlał inne rzeczy w scenie? Domyślnie to się nie renderuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 28 Sierpień 2006 Trzeba włączyć GI. Chyba żaden render nie oświetli sceny materiałem self illumination bez GI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 28 Sierpień 2006 Share Napisano 28 Sierpień 2006 Jeszcze raz dzieki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur728 Napisano 7 Grudzień 2006 Share Napisano 7 Grudzień 2006 Wielka dzięka za shadery. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 7 Grudzień 2006 Share Napisano 7 Grudzień 2006 Zacne sa Twe czyny doprawdy zacne;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 23 Grudzień 2006 Share Napisano 23 Grudzień 2006 kurde klikam i jakiś plik co ma 14kb....;/ co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarlogPL Napisano 16 Maj 2007 Share Napisano 16 Maj 2007 Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić: -Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów -Kliknij [standard] -W Browse from: zaznacz Mtl. Library -Kliknij [open] -Otwórz moją paczkę -Dwuklik na wybrany materiał -Nałóż materiał UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a Kolega voyager napisał w 1 poście co trzeba wykonać, aby działało... Dzięki naprawdę się przydadzą ^^ oby tak dalej;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się