Skocz do zawartości

SCENA 3D: MEDIEVAL CASTLE


Kveldulv

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

powiem tak... ujęcie na którym kamera jest zwrócona do góry sprawia wrażenie, że czuje się potęge tej twierdzy :) a na reszcie ujęć to wygląda tylko jak makieta :P popracuj nad tym [spox]

P.S. fajnie ci wyszły mury, cegła jak żywa [piwo] chociaż niestety tylko z daleka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze tak powiem wybierz sobie jakies konkretne ustawienie kamery z ktorej bedzie zamek na renderze, i dopracowj wedlog niego szczegoly, a to czego nie widac, poprostu olej - strata czasu;) no chyba ze robisz zamek do ajkiejs animki to przepraszam:)

a jak narazie zbytnia powtarzalnosc sie i idealnosc budowania ;\\ same elementy ok ale wygloda jak makieta

dobre do gry;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem spoko, tylko calośc jakas taka \"czysta i nowa\" moze jakies zniszczenia? W obrazeczku nr. 2 drewniane belki fatalnie \"topią sie\" w bruku. Powodzdenia, czekam na cisg dalszy... :)

P.S. Wszystko troszke za symetryczne.

Flagi/Choragwie sa do kitu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny. Uwagi ? Frontowe wieże wyglądają trochę dziwnie- krenelaż je chyba przytłacza... no i podwórza zamków rzadko były tak równe i brukowane na głucho- dużo częściej było to klepisko. Co do rozmieszczenia wież na murach- na bokach bardzo gęsto a front jakiś odpuszczony- długaśne puste odcinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie STRONGHOLD. Początkowo moja praca opierała się na zamkach z tej gry.

 

Muszę dorobić jeszcze okna w wierzach, fakt miejsca łączenia schodów i ziemi wygląda tragicznie, ale to dopiero początki.

Mam jeszcze problemik jak wszystko rozplanować na placu w zamku. Bo chcę jeszcze wstawić tam jakieś domostwa stragany, więc będę musiał poszerzyć mury jakoś 3-4 krotnie. Ale zanim to zrobię to minie jeszcze trochę czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wiem, ale nie mam innej a z tą teksturką cegły dobrze wygląda, i bump dobrze na nich leży. A jak próbowałem jakiś map proceduralnych z Simbiota to nic nie wychodzi i nie ma tam jaki dobrych. Więc jesli znasz jakąś dobrą stronkę z texturami np. cegieł, murów będe baardzo zobowiazany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no... Nice, very nice. Bardzo lubie klimat fantazy wiec wszelkie tego typu projekty mi sie podobaja :D. Tymbardziej ze jest on zrobiony ladnie.

Co do tekstór, to jak jest az tak zle ze sam zrobic nie umie :p to wchodzem sobie na google i tam jakos zawsze cos trafie ;) Mi by sie to widziało w cegle koloru jasny brąz/pomarańcz - cos w stylu Malborku by pasowalo :] (hehe trzeba promowac Polske ;p)

jak bedziesz \"wyposarza\" wnetrze, to nie zapomnij o Szubienicy i innych rozrywkach tego typu ;)

 

Zycze powodzenia

Pozdrówka [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szubienica na pewno będzie.

Co do murów to będą musiały byc takeij barwy jak nie znajde lepszej teksturki.

Wnętrza będę jeszcze robił musze zrobic jeszcze komnate króla i jakies magazyny bronii, kuźnie itp.

 

Zamek robię na potrzeby gry, ale będe robił z tego animację.

Tylko się zastanawiam się ile zajmie mi rendering animacji w brazilu przy włączonym Direct + Indirect illiumination. Ta scenke renderwało mi 40 minut jedna klatke na której w sumie nic nie ma !! A ile zajmie mi render całej animki np 5 minut !! miesiąc, chyba będę musiał pojechac na wakację i jak wróceto dopiero skończy [lol2]:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności