Kveldulv Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 Witam, robię ot taki zameczek z twierdzą po środku. Pliiz o krytykę.
Loozack Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 powiem tak... ujęcie na którym kamera jest zwrócona do góry sprawia wrażenie, że czuje się potęge tej twierdzy :) a na reszcie ujęć to wygląda tylko jak makieta :P popracuj nad tym [spox] P.S. fajnie ci wyszły mury, cegła jak żywa [piwo] chociaż niestety tylko z daleka :(
uncle Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 ze tak powiem wybierz sobie jakies konkretne ustawienie kamery z ktorej bedzie zamek na renderze, i dopracowj wedlog niego szczegoly, a to czego nie widac, poprostu olej - strata czasu;) no chyba ze robisz zamek do ajkiejs animki to przepraszam:) a jak narazie zbytnia powtarzalnosc sie i idealnosc budowania ;\\ same elementy ok ale wygloda jak makieta dobre do gry;)
szopa Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 przed ostatnie ujecie jak dla mnie najlepsze, podzielam zdanie przedmowcy jesli chodzi o powtarzalnosc elementow... p.s czekam na dalszy rozwoj wydarzen
Mateusz Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Całkiem spoko, tylko calośc jakas taka \"czysta i nowa\" moze jakies zniszczenia? W obrazeczku nr. 2 drewniane belki fatalnie \"topią sie\" w bruku. Powodzdenia, czekam na cisg dalszy... :) P.S. Wszystko troszke za symetryczne. Flagi/Choragwie sa do kitu :)
RK Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 Bardzo fajny. Uwagi ? Frontowe wieże wyglądają trochę dziwnie- krenelaż je chyba przytłacza... no i podwórza zamków rzadko były tak równe i brukowane na głucho- dużo częściej było to klepisko. Co do rozmieszczenia wież na murach- na bokach bardzo gęsto a front jakiś odpuszczony- długaśne puste odcinki.
inespew Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 w tych miejscach gdzie zaznaczyłem te bale wyglądaja jakby nie były wbite w ziemie a chyba powinny
Andree Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 fajnie.Wyglada mi to na grod.Ja bym zamiast tych \"kafelkow\" dal jakas ziemie ,i gdize niegdize troche trawy z jakims drzewkiem.
Loozack Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 przypomniało mi się :) miłośnikom takich klimatów gorąco polecam grę Stronghold (Twierdza w polskiej wersji) it\'s good to be king :]
Kveldulv Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 Dokładnie STRONGHOLD. Początkowo moja praca opierała się na zamkach z tej gry. Muszę dorobić jeszcze okna w wierzach, fakt miejsca łączenia schodów i ziemi wygląda tragicznie, ale to dopiero początki. Mam jeszcze problemik jak wszystko rozplanować na placu w zamku. Bo chcę jeszcze wstawić tam jakieś domostwa stragany, więc będę musiał poszerzyć mury jakoś 3-4 krotnie. Ale zanim to zrobię to minie jeszcze trochę czasu.
kulexy Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 nieno spoko wyglada, zrob jakjas animke... P.S. Daj rendera lancuchow bo nie wiem jak je zrobic...
Kveldulv Napisano 26 Wrzesień 2003 Autor Napisano 26 Wrzesień 2003 Oto pare przykładów ziemi jaka mogłaby byc na terenie tego grosu/zamku. Która jest najlepsza ?? 01. DRIED MUD 02. DIRT 03. MUD SHARED 04. CRACKED SOIL
szopa Napisano 27 Wrzesień 2003 Napisano 27 Wrzesień 2003 jak dla mnie ta ostatnia jest spoko, tylko musisz cos zrobic z laczeniem muru i ziemi bo jak narazie na tych zdjeciach podloza dosc sztucznie wyglada... Pozdrawiam i czekam na nastepne rendery!!!
Kveldulv Napisano 17 Październik 2003 Autor Napisano 17 Październik 2003 No to chłopaki mały update. Nowe podłoże jak i wejście na mury. Lepiej, gorzej oceńcie !!
Batou Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 O wiele lepiej :). Tylko ta teksturka na murze taka monotonna.
Kveldulv Napisano 17 Październik 2003 Autor Napisano 17 Październik 2003 Właśnie wiem, ale nie mam innej a z tą teksturką cegły dobrze wygląda, i bump dobrze na nich leży. A jak próbowałem jakiś map proceduralnych z Simbiota to nic nie wychodzi i nie ma tam jaki dobrych. Więc jesli znasz jakąś dobrą stronkę z texturami np. cegieł, murów będe baardzo zobowiazany :D
Pionier Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 uuuuu duzo lepiej!! znacznie lepiej !! aa bedzie masakrycznie lepiej !! oby :)
Axir Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 no no... Nice, very nice. Bardzo lubie klimat fantazy wiec wszelkie tego typu projekty mi sie podobaja :D. Tymbardziej ze jest on zrobiony ladnie. Co do tekstór, to jak jest az tak zle ze sam zrobic nie umie :p to wchodzem sobie na google i tam jakos zawsze cos trafie ;) Mi by sie to widziało w cegle koloru jasny brąz/pomarańcz - cos w stylu Malborku by pasowalo :] (hehe trzeba promowac Polske ;p) jak bedziesz \"wyposarza\" wnetrze, to nie zapomnij o Szubienicy i innych rozrywkach tego typu ;) Zycze powodzenia Pozdrówka [piwo]
Kveldulv Napisano 17 Październik 2003 Autor Napisano 17 Październik 2003 Szubienica na pewno będzie. Co do murów to będą musiały byc takeij barwy jak nie znajde lepszej teksturki. Wnętrza będę jeszcze robił musze zrobic jeszcze komnate króla i jakies magazyny bronii, kuźnie itp. Zamek robię na potrzeby gry, ale będe robił z tego animację. Tylko się zastanawiam się ile zajmie mi rendering animacji w brazilu przy włączonym Direct + Indirect illiumination. Ta scenke renderwało mi 40 minut jedna klatke na której w sumie nic nie ma !! A ile zajmie mi render całej animki np 5 minut !! miesiąc, chyba będę musiał pojechac na wakację i jak wróceto dopiero skończy [lol2]:P
MaggeM Napisano 18 Październik 2003 Napisano 18 Październik 2003 Daj jakies sensowne cienie :) Umiesc jakies pochodnie.. zrodlo swiatla z nieba.. zjednej storny np: ksiezyc. Zwieksz perspektywe. Dodaj wiecej sczegolow.. porozwalaj troche mury.. zeby nie byly takie same.. no texturki tez by wypadalo urozmaicic :D
Axir Napisano 18 Październik 2003 Napisano 18 Październik 2003 no ja nie widze problemu by znalesc tekstore ktora Ci pasuje i zmienic lekko jej kolor np. w adobie photoshopie :)
felav Napisano 18 Październik 2003 Napisano 18 Październik 2003 No i nie tylko kolor wez pobaw sie troche tymi texturkami, porób może na każdą ścianę z osobna, pododawaj jakieś mchy, zacieki itd, zrób porządnego unwarpa... Bo model bardzo fajny
Kveldulv Napisano 19 Październik 2003 Autor Napisano 19 Październik 2003 Problem jest taki że nie używałem jeszcze Light Tracera, a Finala też nie mam. Więc jestem skazany na Brazila i jego baaaaaaaardzo szybki render :(
giorgione Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 To nie przypadkiem modelik zamku do zoltharii ?? :D Pozdr Giorgione
Kveldulv Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 Dokładnie, zamek ten robię do Zoltharii :cool:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się