Napisano 22 Wrzesień 200321 l powiem tak... ujęcie na którym kamera jest zwrócona do góry sprawia wrażenie, że czuje się potęge tej twierdzy :) a na reszcie ujęć to wygląda tylko jak makieta :P popracuj nad tym [spox] P.S. fajnie ci wyszły mury, cegła jak żywa [piwo] chociaż niestety tylko z daleka :(
Napisano 22 Wrzesień 200321 l ze tak powiem wybierz sobie jakies konkretne ustawienie kamery z ktorej bedzie zamek na renderze, i dopracowj wedlog niego szczegoly, a to czego nie widac, poprostu olej - strata czasu;) no chyba ze robisz zamek do ajkiejs animki to przepraszam:) a jak narazie zbytnia powtarzalnosc sie i idealnosc budowania ;\\ same elementy ok ale wygloda jak makieta dobre do gry;)
Napisano 22 Wrzesień 200321 l przed ostatnie ujecie jak dla mnie najlepsze, podzielam zdanie przedmowcy jesli chodzi o powtarzalnosc elementow... p.s czekam na dalszy rozwoj wydarzen
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Całkiem spoko, tylko calośc jakas taka \"czysta i nowa\" moze jakies zniszczenia? W obrazeczku nr. 2 drewniane belki fatalnie \"topią sie\" w bruku. Powodzdenia, czekam na cisg dalszy... :) P.S. Wszystko troszke za symetryczne. Flagi/Choragwie sa do kitu :)
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Bardzo fajny. Uwagi ? Frontowe wieże wyglądają trochę dziwnie- krenelaż je chyba przytłacza... no i podwórza zamków rzadko były tak równe i brukowane na głucho- dużo częściej było to klepisko. Co do rozmieszczenia wież na murach- na bokach bardzo gęsto a front jakiś odpuszczony- długaśne puste odcinki.
Napisano 23 Wrzesień 200321 l w tych miejscach gdzie zaznaczyłem te bale wyglądaja jakby nie były wbite w ziemie a chyba powinny
Napisano 23 Wrzesień 200321 l fajnie.Wyglada mi to na grod.Ja bym zamiast tych \"kafelkow\" dal jakas ziemie ,i gdize niegdize troche trawy z jakims drzewkiem.
Napisano 23 Wrzesień 200321 l przypomniało mi się :) miłośnikom takich klimatów gorąco polecam grę Stronghold (Twierdza w polskiej wersji) it\'s good to be king :]
Napisano 24 Wrzesień 200321 l Autor Dokładnie STRONGHOLD. Początkowo moja praca opierała się na zamkach z tej gry. Muszę dorobić jeszcze okna w wierzach, fakt miejsca łączenia schodów i ziemi wygląda tragicznie, ale to dopiero początki. Mam jeszcze problemik jak wszystko rozplanować na placu w zamku. Bo chcę jeszcze wstawić tam jakieś domostwa stragany, więc będę musiał poszerzyć mury jakoś 3-4 krotnie. Ale zanim to zrobię to minie jeszcze trochę czasu.
Napisano 24 Wrzesień 200321 l nieno spoko wyglada, zrob jakjas animke... P.S. Daj rendera lancuchow bo nie wiem jak je zrobic...
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Autor Oto pare przykładów ziemi jaka mogłaby byc na terenie tego grosu/zamku. Która jest najlepsza ?? 01. DRIED MUD 02. DIRT 03. MUD SHARED 04. CRACKED SOIL
Napisano 27 Wrzesień 200321 l jak dla mnie ta ostatnia jest spoko, tylko musisz cos zrobic z laczeniem muru i ziemi bo jak narazie na tych zdjeciach podloza dosc sztucznie wyglada... Pozdrawiam i czekam na nastepne rendery!!!
Napisano 17 Październik 200321 l Autor No to chłopaki mały update. Nowe podłoże jak i wejście na mury. Lepiej, gorzej oceńcie !!
Napisano 17 Październik 200321 l Autor Właśnie wiem, ale nie mam innej a z tą teksturką cegły dobrze wygląda, i bump dobrze na nich leży. A jak próbowałem jakiś map proceduralnych z Simbiota to nic nie wychodzi i nie ma tam jaki dobrych. Więc jesli znasz jakąś dobrą stronkę z texturami np. cegieł, murów będe baardzo zobowiazany :D
Napisano 17 Październik 200321 l uuuuu duzo lepiej!! znacznie lepiej !! aa bedzie masakrycznie lepiej !! oby :)
Napisano 17 Październik 200321 l no no... Nice, very nice. Bardzo lubie klimat fantazy wiec wszelkie tego typu projekty mi sie podobaja :D. Tymbardziej ze jest on zrobiony ladnie. Co do tekstór, to jak jest az tak zle ze sam zrobic nie umie :p to wchodzem sobie na google i tam jakos zawsze cos trafie ;) Mi by sie to widziało w cegle koloru jasny brąz/pomarańcz - cos w stylu Malborku by pasowalo :] (hehe trzeba promowac Polske ;p) jak bedziesz \"wyposarza\" wnetrze, to nie zapomnij o Szubienicy i innych rozrywkach tego typu ;) Zycze powodzenia Pozdrówka [piwo]
Napisano 17 Październik 200321 l Autor Szubienica na pewno będzie. Co do murów to będą musiały byc takeij barwy jak nie znajde lepszej teksturki. Wnętrza będę jeszcze robił musze zrobic jeszcze komnate króla i jakies magazyny bronii, kuźnie itp. Zamek robię na potrzeby gry, ale będe robił z tego animację. Tylko się zastanawiam się ile zajmie mi rendering animacji w brazilu przy włączonym Direct + Indirect illiumination. Ta scenke renderwało mi 40 minut jedna klatke na której w sumie nic nie ma !! A ile zajmie mi render całej animki np 5 minut !! miesiąc, chyba będę musiał pojechac na wakację i jak wróceto dopiero skończy [lol2]:P
Napisano 18 Październik 200321 l Daj jakies sensowne cienie :) Umiesc jakies pochodnie.. zrodlo swiatla z nieba.. zjednej storny np: ksiezyc. Zwieksz perspektywe. Dodaj wiecej sczegolow.. porozwalaj troche mury.. zeby nie byly takie same.. no texturki tez by wypadalo urozmaicic :D
Napisano 18 Październik 200321 l no ja nie widze problemu by znalesc tekstore ktora Ci pasuje i zmienic lekko jej kolor np. w adobie photoshopie :)
Napisano 18 Październik 200321 l No i nie tylko kolor wez pobaw sie troche tymi texturkami, porób może na każdą ścianę z osobna, pododawaj jakieś mchy, zacieki itd, zrób porządnego unwarpa... Bo model bardzo fajny
Napisano 19 Październik 200321 l Autor Problem jest taki że nie używałem jeszcze Light Tracera, a Finala też nie mam. Więc jestem skazany na Brazila i jego baaaaaaaardzo szybki render :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto