cta Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Nie mam już ochoty kombinować przy tej pracce, w rezultacie wrzuciłem go tylko w zdjęcie. Jest troche kicha i w sumie mi sie niepodoba ale poprostu chce już wziąść sie za coś innego a to kończe: http://tiny.pl/7wd7 http://tiny.pl/7wdt nowy render: http://img526.imageshack.us/img526/7969/rendercopyfl0.jpg
KLICEK Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 nie jest zle :) samochod wydaje sie miec zryte dlugosci reszta ok
naeq Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Nawet fajnie go dopasowale, ale jeżeli chcesz realistyki w dopasowaniu to dodaj do auta nois i rozmyj go tak jak tło :P A Co do Autka to nieźle, tylko tak jak KLICEK powiedział... długości...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Fajne fajne :) oprocz tego ze na torach ;P
Diesel Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Mi bardzo sie podoba naprawde fajnie troche coś z materiałem tylnych świateł ale naprawse jest super
BizU Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 nie wiem czy wiesz, ale na torach nie wolno parkować. :P Tak rollie roz,ycie z mala delta i niewielkim promieniem sie przyda. a pozatym to bardzo ql 3maj sie
Lis Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 skala międzu obrazkami się gryzie. na drugim auto jest mniejsze.
Master Kiełbaster Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Używałeś tego smego HDRI do odbić i tła? Bo oświetlenie się chyba nie zgadza... (powinny być przepalenia w miejscach gdzie odbija się niebo)
damusTo Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Wyglada na to ze model po Xsie jest troche sciagnięty, z materiałemi trzeba by jeszcze powalczyć za to wpadowany ładnie doradzałbym pobawić sie tym jeszcze warto ma potrncjał
pecet Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 model bardzo ładny, co prawda można się jeszcze przyczepic do kilku szczegółów ale to już by było czepialstwo ;) materiały imo leżą: lakier wyszedł plastikowo, hdri nie pasuje do otoczenia, na zdjęciu jest ładna pogoda jest słonecznie, czego nie widać na lakierze i w lampach, które powinny być w środku jasniejsze
cta Napisano 30 Sierpień 2006 Autor Napisano 30 Sierpień 2006 zrobiłem jeszcze pare renderków narazie 3 później jeszcze 2 dorzuce które sie teraz renderują, wersja studyjna coby wszystko ładnie było widać :) 1600x1200 http://img168.imageshack.us/img168/9259/010001mi5.jpg http://img90.imageshack.us/img90/999/010013ew5.jpg http://img90.imageshack.us/img90/4886/010025ix5.jpg
damusTo Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 Patrze i uważam że to bardzo dobry model, tylko teraz mysle że tył jest sciagniety i nie wierze ze tak wygląda wlew paliwa wiem ze możesz mieć dosyc tego modelu ale na twoim miejscu wytrwałbym jeszcze i doinwestował go - warto ma tylko kilka niedorubek a póxniej shaderki - zdecydowanie trzebaby je podciagnać
cta Napisano 30 Sierpień 2006 Autor Napisano 30 Sierpień 2006 no faktycznie tył powinien ciutke się poszerzać a wlew paliwa jest taki sam (chyba :D) tylko, że z szaderkami większy kłopot bo ja już nie wiem jak je ulepszyć, w wipie wrzuciłem nawet ustawienia lakieru, nie wiem jak jeszcze można coś w nim zmienić żeby lepiej wyglądało :(
damusTo Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 ten vray to jakas plaga :p No to moge ci tylko ogólne uwagi zaoferować W kolorze żeby dodać glębi pokombinuj z falloffem lub gradientem odbicia sa chyba dobre - TO CO SIE ODBIJA ZŁE Przejzystość szyb zmienia sie w zalezności od konta patrzenia za tem tez falloff Podobnie odbicia ale ultra gładkie szkło odbija lepiej niż lakier Kolor szkła posinien troche uderzyć w zielrń TROCHE Chrom tez musi dostać głebi i lekkiego falloffa w odbicia ALE ZACZNIJ OD OTIOCZENIA poszperaj po hdrkach i popróbój to co sie odbija i jak układa przesądzas prawę
cta Napisano 30 Sierpień 2006 Autor Napisano 30 Sierpień 2006 obiecane wcześniej 2 renderki: http://img152.imageshack.us/img152/9913/010038qn6.jpg http://img207.imageshack.us/img207/9164/010050cx6.jpg dzięki za wskazówki, postaram się je wcielić w życie tylko najgorzej mi z tą hdr'ką bo nie wiem jaką mam dać do ładnego studyjnego czystego renderka, mam pare mapek hdri ale albo zabarwiają mi wszystko na niebiesko przez niebo albo w odbiciach mam jakieś dźwigi budynki itp. Co sie w takim studiu ma odbijać? Chyba że lepiej oświetle to porostu zwykłym vrayowskim światłem, tylko że wtedy znowu nie ma fajnych odbić w lakierze i kółko sie zamyka :(
cta Napisano 30 Sierpień 2006 Autor Napisano 30 Sierpień 2006 obiecane wcześniej 2 renderki: http://img152.imageshack.us/img152/9913/010038qn6.jpg http://img207.imageshack.us/img207/9164/010050cx6.jpg dzięki za wskazówki, postaram się je wcielić w życie tylko najgorzej mi z tą hdr'ką bo nie wiem jaką mam dać do ładnego studyjnego czystego renderka, mam pare mapek hdri ale albo zabarwiają mi wszystko na niebiesko przez niebo albo w odbiciach mam jakieś dźwigi budynki itp. Co sie w takim studiu ma odbijać? Chyba że lepiej oświetle to porostu zwykłym vrayowskim światłem, tylko że wtedy znowu nie ma fajnych odbić w lakierze i kółko sie zamyka :(
cta Napisano 30 Sierpień 2006 Autor Napisano 30 Sierpień 2006 obiecane wcześniej 2 renderki: http://img152.imageshack.us/img152/9913/010038qn6.jpg http://img207.imageshack.us/img207/9164/010050cx6.jpg dzięki za wskazówki, postaram się je wcielić w życie tylko najgorzej mi z tą hdr'ką bo nie wiem jaką mam dać do ładnego studyjnego czystego renderka, mam pare mapek hdri ale albo zabarwiają mi wszystko na niebiesko przez niebo albo w odbiciach mam jakieś dźwigi budynki itp. Co sie w takim studiu ma odbijać? Chyba że lepiej oświetle to porostu zwykłym vrayowskim światłem, tylko że wtedy znowu nie ma fajnych odbić w lakierze i kółko sie zamyka :(
pecet Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 bo widzisz prawdziwe studio to nie jest sam plane ;) i do studia nie potrzebne jest żadne hdri, pooglądaj sobie foty studyjne i zobacz co tam się odbija w lakierze
cta Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 zrobiłem to myśle i wrzuce sobie rendera, a co! :D
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Poziom furum szybciej idzie na przód niz Twoje umiejetności:D 1
zgred Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 czemu ta kratka na masce jest taka szara?? Model ma troche niezgodnosci. Poprawcuj jescze troche nad tym renderem.
cta Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 Poziom furum szybciej idzie na przód niz Twoje umiejetności:D ale ja nie siedze dzień w dzień nad 3d przez ostatnie pół roku to nawet 1 jakiejś porządnej pracki nie zrobiłem, poprostu nie chciało mi się %) a że tu siedzą zapaleńcy i w każdej wolnej chwili zapieprzają w maxie, to i sie forum ładnie rozwija :) a krata na masce szara, bo sie troche prześwietliła przez światło, normalnie ma taki sam kolor jak krata na grilu
pecet Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 uuu teraz się dziwie że ten model mi się podobał, ale mineło już trochę czasu ;) więc jak sie chce coś w CG osiągnąc to nie % tylko do roboty :D
TooL666PL Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Co do pierwszego i drugiego renderka to przyczepię się do zbyt ostrego cienia pod autem bo przecież on jest w cieniu i powinien mieć słaby i miękki cień, felgi i lampy bym rozjaśnił, dałbym bardziej czerwony lakier, szyby bardziej niebieskie lub zielone i chyba tyle. Gdybyś to zmienił to nie odróżniłbym od fotki:) Poza tym wszystko fajne:)
-hpx- Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Cienie jak poprzednik wspomniał. Ten nowy render zdecydowanie lepszy.
keraj37 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 model naprawde fajny - materiały chyba tez, ale oświetlenie jest dość nienaturalne i troche psuje moim zdaniem - wyglada to jak screen z gierki a nie render.
Rekomendowane odpowiedzi