Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To znowu ja :)

Chyba tym razem pomecze was troche wczesniej bo jak sie okazalo praca bez tutoriala juz nie jest taka latwa i ehhh... zreszta sami wiecie. Generalnie mam duzy problem przy modelowaniu tylnich czesci ciala. Rece zle zaczelem, ale na szczescie jakis ksztalt udalo mi sie z nich wydobyc, natomiast nogo to swego rodzaju porazka, nie mam pojecia jakie dac tam ciecia aby bylo dobrze... mam nadzieje ze pomozecie mi z tym :)

 

No nic daje dwie siatki z przodu i z tylu i licze na pomoc i krytyke :) oraz wytykanie wszelakich bledow, gdyz ja patrzac sie w to juz tyle czasu zaczynam ich nie dostrzegac :)

 

siatka1vj5.th.jpg siatka2si8.th.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hihi noi wiem ze posladki sa za "geste" ale nie nie mialem jak inacej porozmieszczac ciec a bez tych dwuch dodatkowych w pionie co widac ze sie tak glupio koncza z tylu uda to bylo bardzo kanciato ^^' ahh no i wlasnie nie wiem jak wymodelowac te uda i lydki grr.

Andy_a dzieki wielkie za stopki, na pewno sie przydadza jak do nich dojde :)

Napisano

Ugh... mecze sie powolutku z raczka... nie ma w sumie ksztaltu takiego jakbym chcial ale lepiej nie potrafie. Brakuje kciuka ciagle ale musze sie dobrze zastanowic jak go tam "wciac" :p

 

reka1qx7.th.jpg reka2jl8.th.jpg reka3cm9.th.jpg reka4gg7.th.jpg siatka3av0.th.jpg

 

Czekam na komentarze, takrze te wredne i wytykajace najtrudniejsze do unikniecia bledy XDD

Pozdrawiam :)

Napisano

roobootem jeeesteem.... hehe - a na serio - sztywnosc jakby go do pradu wpieli... 'rozluznij' calosc troche - a szczegolnie dlon - ugnij palce (zagnij do srodka) i rozszerz w wachlarz (bedzie lepiej wygladaj i sie rigowac i texturowac tez przy okazji :)

 

ja zawsze staram sie modelowac postac w jakiejs tam 'naturalnej' postawie - wtedy latwo zlapac proporcje (moze trudno rigowac ale chyba mniejsze poozniej odksztalcenia na siatce wychodza przy animacji) - to jest moja tylko teoria i w sumie mozna sie z tym nie zgadzac :)

 

poapoa

Napisano

Skonczylem wlasnie lapki, troszke poprawilem ramionka. Jestem na 2654 tri.... w sumie nie iem po co to podaje ale duzo sie ludzi tym interesuje to niech bedzie. :) Mozecie mowic co wyglada nie tak, jakby co to pokaze siatke jakbyscie chcieli :) Prace szly by na pewno o wiele szybciej ale napadlo mnie ostatnio na diablo ^^'

smooth1gz5.th.jpg smooth2ti8.th.jpg

Napisano

Eh chyba jestem chory na kciukofils niepospolitus :( Czyli wszędzie widzę „niefajnie” wymodelowane kciuki (nawet u siebie) :] Może to wina perspektywy albo mojej ułomności ale ja tak wygiąć kciuka nie potrafię – dodatkowo przydało by się zaznaczyć bardziej płynne połączenie z dłonią. Nie pasuje mi też długość środkowego segmentu palców (za długi). Pokarz też siatkę żeby można sprawdzić czy nie dałoby się z tego wycisnąć więcej :) (bo patrząc na wewnętrzną stronę dłoni to myślę, że tak :) )

Napisano

Prosze o to siatki. Troszke jeszcze poprawilem proporcje a przynajmniej tak mi sie wydaje :)

rekasiatka1rk6.th.jpg rekasiatka2ie4.th.jpg

Teraz zabieram sie za reszte ciala, pasuje poprawic nogi, zrobic stopy no i glowe razem z szyja iumocowac to w ciele, czego mowiac prawie nawiasem boje sie najbardziej :) Potem coz to juz tylko wloski i mam nadzieje ze tym razem jakos go fajnie uzbroje... :)

Napisano

Hmmm no nic, poprawilem siatke tu i tam, troche tez proporcje, dodalem glowe i uszka :p

Teraz mam zamiar zrobic mu zbroje.... tylko nie wiem jak .... czy to ma byc oddzielny "model" czy tez po prostu odpowiednio wytloczony juz istniejacy. Nie wiem jak te dwa przypadki zachowywalyby sie w rigu i animacji. Jakby ktos byl tak mily to moglby mi doradzic co z tym fantem zrobic :)

finev5.th.jpg

Napisano

z tego co ja wiem a nic niewiem :) to jest tak po pierwsze albo zbyt pobierznie przejzalem watek albo nie ma tego: do czego robisz model konkretnie. Po drugie jesli jest to gra i istnieje zmiana ekwipuknu to raczej jako osobny model rob uzbrojenie zreszta jest to o tyle lepsze nawet jesli nie robisz to do gry ze mozesz sobie puzniej podmieniac zbroje i innfe fanty a tak masz maly problem jesli jest to extrudowane. Dodatkowo przy animacji zbroja moze miec osobny system animacji a tak raczej jest to wszystko podpiete pod jedno. Extrudowanie raczej jak juz uzylbym do malo zanczacych elementu ubioru badz uzbrojenia a wieksze elementy dal osobno. Niech ktos poprawi mnie bo niewiem co pisze :)

Napisano

Co do zbroi to zastanów się co dla niego planujesz – czy będzie stał w miejscy czy będzie robił niewiadomo jakie wygibasy. Jeżeli będzie mało mobilny to obojętnie czy będzie zbroja dodatkowym obiektem czy nie (różnica będzie polegała tylko na bezproblemowym dodawaniu kolejnych elementów zbroi lub tez nie). Natomiast jeśli ma to być elf bardzo ruchliwy to jest gorzej – wtedy radziłbym nie robić mu żadnej ciężkiej zbroi itp. Musisz pamiętać że zbroja jako kolejny element to masa nowych problemów np. wagi muszą się zgadzać żeby ciało nie przechodziło przez zbroję, naramienniki nie mogą wchodzić w szyję jak podniesie ręce, napierśnik będzie musiał podążać za ciałem co w przypadku kręgosłupa nie jest zbyt łatwe.

Najlepiej zastanów się jeszcze raz jaki chcesz efekt osiągnąć i w jakim czasie (bo każdy kolejny element to ustawianie wag itp.)

Co do proporcji to ja bardziej bym widział go takiego (ale co kto lubi :) ):

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Warcraft_NightElfs.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności