Skocz do zawartości

jeden taki Trik Bagginsa :)


Eldar

Rekomendowane odpowiedzi

Witojcie :)

gdzieś znalazłem podobny wątek, ale niestety tylko raz i nie do końca chyba był o tym o co mi chodzi a mianowicie :

 

na Katedrze w dodatkach Tomek pokazuje jak zrobić taką badylastą konstrukcje zaczynając od boxa, a potem coś przyiska i jedzie dalej, smooth ijest ładnie, moje pytanie dotyczy tego, co on naciska?

bo mogę tego boxa jakoś pozmieniać ale tam, jakby tworzy się następne

no.. kto oglądał wie o co chodzi

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mhm, tam on robi boxa i później wyciąga z tego boxa jakby drugiego, jego modyfikuje żeby był jakiś nie równoległy, tak go zniekształca i potem następnego boxa, one są połączone ze sobą, potem smooth i są badyle, takie jakie są w filarach katedry, jakie trzymają rzeźby w katedrze

 

nie wiem czy to jest plugin, czy po prostu jakieś narzędzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekonwertuj sobie boxa do editable poly. Później zaznacz facea i polecenie extrude.

Możesz też zaznaczonego face'a przesuwać z wciśniętym klawiszem Shift.

 

ee... jest problem, bo popróbowałem i nie za bałdzo to wygląda...

e - obrót fragmentu

 

a co do zaznaczasz face, masz na myśli opcje ( którą btw nie mam pojęcia gdzie ;p ) czy fragment obiektu ?

 

pozdrówka ( nie jestem taki master więc proszę po polsku ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on ta galazke robil korzystajac ze skrotow klawiszowych. a extrude jest pod "e" jesli przytrzymasz alt :) heh jezeli nie wiesz ze istnieje w maxie cos takiego jak panel modify to polecam F1 nacisnac i poczytac. korzystajac z panelu modify zrobisz taka samiutka a nawet lepsza i bardziej rozwinieta galazke:) i nie tyko galazke. poszukaj na sieci sobie tutkow uczacych podstaw, jest tego masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zio_mal, bez przesady ;) wiem co to jest modify ;p i znalazłem faceka i all.. ja jade tutki narazie z helpa :D kurna.. do bani z siatką... trzeba zaznaczyć jakiegoś vertexa z spline'a a potem dopiero dokładać pozostałem connect refine ? ... ale spoko to nie ma problemu ;) jade z gałązką :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokombinuje z loftem.. jeszcze nie wiem co to jest ;p

 

meshsmootha ? ale to jeszcze na smootha czy osobno bez smootha ? :D zresztą sprawdzę ;) fenk ju :)

 

Edit:

kurna nie mam lofta ;p google :D:D:D

ło katedry człowieku odrazu nie zrobisz ! zapoznaj sie z podstawowymi podstawiami maxa`a takimi jak modyfikatory itp, poprzeglądaj jakies tutki o modelowaniu, o funkcjach editable poly i wtedy bedziesz wiedzial jak Pan B. Robił takie drzewka. A no i jeszcze Help maxa to podstawa ! F1 i wszystko wiesz !

A loft znajdziesz w comound object, ale znajac zycie nie bedziesz wiedział jak tego uzyć wiec znow do helpa !

Powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orejt dzięks ;) wystarczyło compound obj ;) fenks :D

 

Edit :

co do helpa i tutków, robie tutki z helpa cały czas ;) najgorsze jest to, że ok.. robie robie.. ale i tak nie wiem w jakim momencie tego użyć po raz drugi :D.. no ale robie ;) dzięki wam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności