Napisano 1 Wrzesień 200618 l witam mam pytanko. zrobilem scene i w gzymsie umiescilem 6 swiatel v ray sferycznych takich malutkich, zeby dzialaly jak waz switelny. czy ilosc swiatel mocno spowalnia rendering ? bo mam w scenie okolo 16... i troszke dlugo mi liczy :(
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor pytam sie po to , bo nie wiem czy to jest konkretnie powodem. gdybym wiedzial to bym sie nie pytal. wysnulem pewnien wniosek, ktory wydawal mi sie sluszny i chcialem go porzec.
Napisano 2 Wrzesień 200618 l zmniejsz subdivs tych swiatel jezeli nie swieca zbyt mocno. to powinno przyspieszyc rendering
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Autor mam wlaczona opcje store with IR map. ale postaralem sie zmniejszyc ich liczbe. swiatla z gzymsu do kasacji :)
Napisano 2 Wrzesień 200618 l lepiej umiesc jedno podluzne zamiast kilku mniejszych, jezeli zalezy ci na czasie :) swiatla IES czesto najbardziej wydluzaja rendering
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Autor to wlasnie wiem IES, czyli photometryczne, a szkoda bo fajne efekty mozna uzyskac. Mialem taka cala sciane przeszklona i umiescilem tam chyba z 5 swiatel v_ray, ale tak jak poradziles zamienilem je na jedno duze :) PS:wiecie moze jakie swiatlo najlepiej umiescic w basenie zeby podswietlalo wode ? cos takiego jak halogen, tylko nie IES i czy sa jakies patenty na umieszczenie go w BRYLE wody zeby fajny byl efekt ? :) pozdro
Napisano 2 Wrzesień 200618 l ja tam bym dal IES ;) ciekawe efekty uzyskasz dodajac wolumetryke jak np tu: pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto