Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

mam pytanko. zrobilem scene i w gzymsie umiescilem 6 swiatel v ray sferycznych takich malutkich, zeby dzialaly jak waz switelny. czy ilosc swiatel mocno spowalnia rendering ? bo mam w scenie okolo 16... i troszke dlugo mi liczy :(

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 894
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

pytam sie po to , bo nie wiem czy to jest konkretnie powodem. gdybym wiedzial to bym sie nie pytal. wysnulem pewnien wniosek, ktory wydawal mi sie sluszny i chcialem go porzec.

Napisano
  • Autor

mam wlaczona opcje store with IR map. ale postaralem sie zmniejszyc ich liczbe. swiatla z gzymsu do kasacji :)

Napisano

lepiej umiesc jedno podluzne zamiast kilku mniejszych, jezeli zalezy ci na czasie :)

 

swiatla IES czesto najbardziej wydluzaja rendering

Napisano
  • Autor

to wlasnie wiem IES, czyli photometryczne, a szkoda bo fajne efekty mozna uzyskac. Mialem taka cala sciane przeszklona i umiescilem tam chyba z 5 swiatel v_ray, ale tak jak poradziles zamienilem je na jedno duze :)

 

PS:wiecie moze jakie swiatlo najlepiej umiescic w basenie zeby podswietlalo wode ? cos takiego jak halogen, tylko nie IES i czy sa jakies patenty na umieszczenie go w BRYLE wody zeby fajny byl efekt ? :)

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności