mrozik26 Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 Jak zrobic takie troszku podniszczone i "ciemniejsze" (pokazane na screenie) krawedzie, czy jest na to jakis sposób czy to już wyższa technika.prosze o szybką odpowiedź. Z góry dziękuje
Vorek Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 to zależy co masz na myśli, jeżeli zabrudzenia, to na teksturkach, jeżeli cienie, to powstają one w wyniku oświetlenia sceny światłem rozproszonym (dome, skylight, environment) to jak to zrobić zależy od tego jakiego silnika renderującego używasz. Jeżeli renderujesz w scanline, wrzuć na scenę światło typou skylight (obojętnie gdzie) i w menu rendering -> advenced lighting -> light tracer, upewnij się że opcja "active" jest zaznaczona. Pozdrawiam
hcpiter Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 tutaj raczej wszystko polega na dobrej texturce i dobrym zmapowaniu obiektu, pobaw sie materiałem blend uzyj jakiejs maski, uvw i powinno cos wyjsc, ewentualnie jak masz vraya 1.5 RC2 to mozesz pobawic sie dirt mapą.
dariusz Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 a jeśli chodzi Ci o "zniszczenie modelu drewna", to albo modeling, albo displacement map
Hynol Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 A ja od siebie dodam że uzyskanie efektu jak na rysunku to nie bułka z masłem. Proste na początek to to nie jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się