Napisano 6 Wrzesień 200618 l Jak zrobic takie troszku podniszczone i "ciemniejsze" (pokazane na screenie) krawedzie, czy jest na to jakis sposób czy to już wyższa technika.prosze o szybką odpowiedź. Z góry dziękuje
Napisano 6 Wrzesień 200618 l to zależy co masz na myśli, jeżeli zabrudzenia, to na teksturkach, jeżeli cienie, to powstają one w wyniku oświetlenia sceny światłem rozproszonym (dome, skylight, environment) to jak to zrobić zależy od tego jakiego silnika renderującego używasz. Jeżeli renderujesz w scanline, wrzuć na scenę światło typou skylight (obojętnie gdzie) i w menu rendering -> advenced lighting -> light tracer, upewnij się że opcja "active" jest zaznaczona. Pozdrawiam
Napisano 6 Wrzesień 200618 l tutaj raczej wszystko polega na dobrej texturce i dobrym zmapowaniu obiektu, pobaw sie materiałem blend uzyj jakiejs maski, uvw i powinno cos wyjsc, ewentualnie jak masz vraya 1.5 RC2 to mozesz pobawic sie dirt mapą.
Napisano 6 Wrzesień 200618 l a jeśli chodzi Ci o "zniszczenie modelu drewna", to albo modeling, albo displacement map
Napisano 6 Wrzesień 200618 l A ja od siebie dodam że uzyskanie efektu jak na rysunku to nie bułka z masłem. Proste na początek to to nie jest.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto