Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zrobic takie troszku podniszczone i "ciemniejsze" (pokazane na screenie) krawedzie, czy jest na to jakis sposób czy to już wyższa technika.prosze o szybką odpowiedź.

Z góry dziękuje

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 729
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to zależy co masz na myśli, jeżeli zabrudzenia, to na teksturkach, jeżeli cienie, to powstają one w wyniku oświetlenia sceny światłem rozproszonym (dome, skylight, environment) to jak to zrobić zależy od tego jakiego silnika renderującego używasz. Jeżeli renderujesz w scanline, wrzuć na scenę światło typou skylight (obojętnie gdzie) i w menu rendering -> advenced lighting -> light tracer, upewnij się że opcja "active" jest zaznaczona.

 

Pozdrawiam

Napisano

tutaj raczej wszystko polega na dobrej texturce i dobrym zmapowaniu obiektu, pobaw sie materiałem blend uzyj jakiejs maski, uvw i powinno cos wyjsc, ewentualnie jak masz vraya 1.5 RC2 to mozesz pobawic sie dirt mapą.

Napisano

a jeśli chodzi Ci o "zniszczenie modelu drewna", to albo modeling, albo displacement map

Napisano

A ja od siebie dodam że uzyskanie efektu jak na rysunku to nie bułka z masłem. Proste na początek to to nie jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności