Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam !

 

zastanawiam sie tak na zdrowy rozum, jezeli mam wnetrze, do ktorego swiatlo dostaje sie przez okna i jest to np. swiatlo sloneczne jako direct light, to jak zrobic zeby wnetrze bylo oswietlone mapa HDRI, z tego co mi sie wydaje, to jezeli dam ja do enviroment, to oswietli mi moj pokoj, ale n ascianach zewnetrznych, a teg obym nie chcial...

 

Wybaczcie jezeli pytanie jest glupie, ale po prostu wszedzie [pokazuje sie jak oswieetlic scene hdri, a mi chodzi o wnetrze. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A po co ty chcesz oświetlać scenę wewnątrz za pomocą hdri? To absolutnie nie ma sensu. Słoneczko i GI wystarczą.

Napisano
  • Autor

myslalem ze wtedy wnetrze bedzie bardziej realistyczne, bo w przedmioty beda odbijac swiatlo w taki sposob, jak to jest w rzeczywistosci.

Napisano

Jeśli masz wnętrze wymodelowane, to przy włączonym raytracingu przedmioty przecież będą odbijać otoczenie. Realizm jest tu kwestią oświetlenia, materiałów i tekstur, mapa HDRI dużo nie pomoże. HDRI jest sens wykorzystywać do: prezentacji modeli, testowania materiałów, oświetlania scen będących na otwartym powietrzu i do compositingu - dopasowywanie oświetlenia modelu do tego jakie jest w rzeczywistości.

Napisano

^what he said

 

Jak masz wymodelowane pomieszczenie, to jest ono jedną wielką hdr'ką.

Napisano

Użyj materiału DGS na większość ogiektów jeśli robisz w metalu i odbici będą w pożądku bo ten materiał interpretuje każde inny shader jako źrudło światła.

Napisano

Ogulne zasady fizyki są stałe.

 

Ps: pozdrowienia dla Einsteina. :)

Napisano
A jesli robi w V rayu?:P

Ja brałem pod uwage vraya, no i jeszcze mozesz zrobic render zapisac do hdri pozniej dac na reflecta i masz piękne realistyczne refleksy sceny :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.