czarodziej3D Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 Witam wszystkich ponownie, tym razem biorę się za cała postać. Na razie jest głowa (no prawe cała), ale wygląda i tak w mirę ciekawie. Concept art, na którym się wzoruje pokaże jak skończę głowę i wezmę się na ciało. [ATTACH]38214[/ATTACH] [ATTACH]38215[/ATTACH]
kubi Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 No no, bardzo ładna siatka, ucho świetne. Jedno do czego bym się przyczepił to może małe gałki oczne. Jeszcze łuki brwiowe jakieś takie za proste, jak spod linijki. Na wojownika raczej nie wygląda, tylko na pracownika biurowego, takiego miśka. Jak to się mówi, więcej agresowry, groźniejsza mina czy coś.
czarodziej3D Napisano 15 Wrzesień 2006 Autor Napisano 15 Wrzesień 2006 _kuba_ - heh ale to o to chodzi aby by wglądam na wojownika niedorajdę.
kubi Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;) to zmienia postać rzeczy. :)
KLICEK Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 ucho do poprawy calkowicie ;) a za to usteczka odwalies mistrzostwo swiata ;) no chyba ze takie jest na koncepcie :D to wtedy ok ;) no i cos z noskiem i ta krecha troche dziwnie ale pokaz ten koncept wreszcie ;d
wizz Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 klicek - hehe te usta wcale nie takie dobre ( za ostre krawedzie moim zdaniem są ) czarodziej - ucho to chyba takie przymiarkowe dałeś bo totalnie złe :P no i te oczy, chyba robisz za małe gałki oczne, od zewnetrznej strony oko powinno idealnie być dopasowane a od wewnetrznej czyli tej od nosa :) powinna być lekka szparka. ogólnie nie najgorzej :P
kubi Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 Poprawka: ucho rzeczywiście do minimalnej poprawy:/ ta górna warga za mała w stosunku do dolnej.
czarodziej3D Napisano 15 Wrzesień 2006 Autor Napisano 15 Wrzesień 2006 Dzięki za komentarze, co do oczu to się nimi zajmę jak zrobię gałki oczne, usta trochę wygładziłem a o uchu to nawet nie chce słyszeć zajmę się tym później (hmm może samo się poprawi). A teraz reszta - chyba kształ ok. [ATTACH]38218[/ATTACH] [ATTACH]38219[/ATTACH] Refki głów pochodzą z darmowego zasobnika, nie są idealne ale coś da się z tego da się wymodelować: http://www.digitalmedia.cz/3dsoftware/DownSearch.aspx?Typ=5&Page=1&Sort=0 Właściwie zdjęcia w dużej rozdzielczości są do pobrania, a te małe tylko do podglądu. Strona nie jest po angielsku ale przynajmniej przycisk "download" jest po zrozumiałym języku.
kubi Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 Szyja nie powinna mieć aż takiego wcięcia z tyłu. Koleś powinien mieć solidną, dłuższą szyje i większy drugi podbródek.
max_1989 Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 Wszystko śliczne tylko te ucho ... takie "sztywne", powyginaj je tu i ówdzie :)
czarodziej3D Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 ... znalazłem trochę czasu i w miarę dokończyłem postać. Jak na razie moje wena i chęci padły od dwóch dni patrze na ten model i sam nie wiem co z nim zrobić. [ATTACH]39273[/ATTACH] [ATTACH]39274[/ATTACH] [ATTACH]39275[/ATTACH] [ATTACH]39276[/ATTACH] [ATTACH]39277[/ATTACH]
ozzyslip Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 moim zdaniem tyl ok, tylko brakuje miesni plecow, a co do przodu to moim zdaniem do poprawy kurza klatka i wgniecenie tam gdzie pachwina powinno byc lzejsze ;)
Mortom Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 mi się wydaje że proporcje leżą.... zmniejsz głowę… niech wygląda na wojownika... min 7,5 głowy na ciało… a najlepiej 8 to nabierze bardziej antycznego wyglądu. No chyba że ma to być sumo waga kokucia..czy tam mysia :> Niestety nie widzę konceptu którym sie kierujesz...może proporcje odnośnie konceptu są ok a ja wytykam błędy których niema :) Pozdro P.S Hmmm…. okolica bioder wygląda jak by koleś miał na sobie stringi. Ale może za bardzo się czepiam. Co złego to nie ja ;)
Arxis Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 troche pupcia nie tak, moim zdaniem wygląda jak dwa arbuzy w worku, trochę za szeroko pośladki i na górze za szerokie to rozejście.
czarodziej3D Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 ... proporcje leżą bo niemal każda cześć jest robiona z innej refki, no cóż nie posiadam takiego fajnego konceptu aby mieć wszystko. Znaczy mam ale okazał się na nie wiele przydatny więc po prostu - kombinowałem :). I tak jestem zadowolony bo nie wyszło najgorzej a sporo się nauczyłem, tak wiec już myślę o następnej postaci ale tym razem znajdę refki z całą posturą aby nie wyszło znów nie proporcjonalnie.
wizz Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Myślałem ze juz przepadłeś a jednak walczysz choć nie do konca poprawnie :D dobre refki to połowa sukcesu według mnie , proporcje faktycznie momentami dziwne bardzo, tak na marginsie to taki modelik mozna sobie do mudboxa wyexportować i tam bardzo przyjemniej poptrzesuwac troszke co nie co zeby model nabrał takiej naturalnosci :D Powodzenia w dalszej pracy.
kubi Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Ręce i szyja za chude. Pupa i łydki jakieś dziwne. Muszisz nad tym jeszcze popracować bo z tego modelu możesz wyciągnąć więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się