Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakiego shadera używasz? i jakiego renderera

mental-ray > Glass Material jest ładny

scanline > raytrace a wnim:

::reflection (szare "prawie ciemne")

::transparency ("prawie jasno" szare)

i bedzie w miare takie :)

v-ray >

::tak samo jak w scanlinie ale zamiast transparency daj Refraction jasno szare :)

 

pozdrawiam

 

jezeli pomogłem to kliknij wage pod moi m avatarem i przyznaj punkt pozytywny :)

 

pozdrawiam poraz drugi :)

  • Like 1
Napisano

to chyba logiczne że Ci nie wychodzi skoro nie ma się co w tej kuli odbijać, prawda ?:) Wrzuć jakieś podłoże, tło (najlepiej HDRI) dodaj jakieś konkretne światełka, ew. kaustyki i odrazu zobaczysz efekt :)

Napisano

Sorry że tak długo, ale jakoś tak wypadło że nie mogłem:

Używam v-ray

P.S. Zapomnialem dodać że jest to pół-spher z dziurą w środku(taka szyba)

Dlaczego nie można zrobić najzwyklejszej w świecie przezroczystej szyby, bez żadnych zagięć i ugięć fizycznych?

merv_-twoja odp. troszku mnie pomogła (+1pkt.reputacji:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności