Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Tak jak na foto chcem zrobić przezroczystą-szklaną pół-sphere, ale wychodzi tak jak widać..co zrobić??

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 925
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakiego shadera używasz? i jakiego renderera

mental-ray > Glass Material jest ładny

scanline > raytrace a wnim:

::reflection (szare "prawie ciemne")

::transparency ("prawie jasno" szare)

i bedzie w miare takie :)

v-ray >

::tak samo jak w scanlinie ale zamiast transparency daj Refraction jasno szare :)

 

pozdrawiam

 

jezeli pomogłem to kliknij wage pod moi m avatarem i przyznaj punkt pozytywny :)

 

pozdrawiam poraz drugi :)

Napisano

to chyba logiczne że Ci nie wychodzi skoro nie ma się co w tej kuli odbijać, prawda ?:) Wrzuć jakieś podłoże, tło (najlepiej HDRI) dodaj jakieś konkretne światełka, ew. kaustyki i odrazu zobaczysz efekt :)

Napisano
jezeli pomogłem to kliknij wage pod moi m avatarem i przyznaj punkt pozytywny :)
buehehehehehe
Napisano
  • Autor

Sorry że tak długo, ale jakoś tak wypadło że nie mogłem:

Używam v-ray

P.S. Zapomnialem dodać że jest to pół-spher z dziurą w środku(taka szyba)

Dlaczego nie można zrobić najzwyklejszej w świecie przezroczystej szyby, bez żadnych zagięć i ugięć fizycznych?

merv_-twoja odp. troszku mnie pomogła (+1pkt.reputacji:)

Napisano

pół-sfery to mi z ręki jadły.

sfera jest rodzaju żeńskiego :D

daj opacity zamiast refraction pewnie się szybciej policzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności