Napisano 15 Wrzesień 200618 l Witam Tak jak na foto chcem zrobić przezroczystą-szklaną pół-sphere, ale wychodzi tak jak widać..co zrobić?? pozdrawiam
Napisano 16 Wrzesień 200618 l jakiego shadera używasz? i jakiego renderera mental-ray > Glass Material jest ładny scanline > raytrace a wnim: ::reflection (szare "prawie ciemne") ::transparency ("prawie jasno" szare) i bedzie w miare takie :) v-ray > ::tak samo jak w scanlinie ale zamiast transparency daj Refraction jasno szare :) pozdrawiam jezeli pomogłem to kliknij wage pod moi m avatarem i przyznaj punkt pozytywny :) pozdrawiam poraz drugi :)
Napisano 16 Wrzesień 200618 l to chyba logiczne że Ci nie wychodzi skoro nie ma się co w tej kuli odbijać, prawda ?:) Wrzuć jakieś podłoże, tło (najlepiej HDRI) dodaj jakieś konkretne światełka, ew. kaustyki i odrazu zobaczysz efekt :)
Napisano 16 Wrzesień 200618 l jezeli pomogłem to kliknij wage pod moi m avatarem i przyznaj punkt pozytywny :)buehehehehehe
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor Sorry że tak długo, ale jakoś tak wypadło że nie mogłem: Używam v-ray P.S. Zapomnialem dodać że jest to pół-spher z dziurą w środku(taka szyba) Dlaczego nie można zrobić najzwyklejszej w świecie przezroczystej szyby, bez żadnych zagięć i ugięć fizycznych? merv_-twoja odp. troszku mnie pomogła (+1pkt.reputacji:)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l pół-sfery to mi z ręki jadły. sfera jest rodzaju żeńskiego :D daj opacity zamiast refraction pewnie się szybciej policzy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto