Skocz do zawartości

material overbright


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie, mam problem . Mianowicie mam scenke, ustawiam na nia kamere i jest git. renderuje sie. ale jak nakladam na kamere modyfikator : apply correction camera modifier to w czasi erenderowania mam error "material overbright.. " nie wiem dlaczego, ktos wie jak to obejsc?

Pozdrawiam

Ajrisz

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
polecam rc2

Bacry, taka mała dygresja, bo wraziłes się nie jasno. Każda oficjalna wersja przed wyjściem na rynek miała jakieś RC1, RC2 itd - oznacza to Release Candidate, czyli Kandydat do wydania, więc mogłbyć sprecyzować, że chodzi o 1.5 RC2 ;)

Napisano

Jeśli ta kamera to Vrayowska Physical Camera, to nie można na nią nałożyć tego modyfkatora. W jej opcjach jest spinner który odpowiada za ten efekt.

Choć nie wiem czy to może generować ten błąd.

Napisano

Karrade - nie bo wogóle nie ma takiej możliwości. mod camera correction wogóle nie jest aktywny dla vraopwej kamery.

 

ajrisz - sprawdź czy nie masz w scenie jakichś standardowych materiałów a szególnie typu raytrace. to najczęstrzy powód tego błedu

 

pozdrawiam :)

Napisano

hmm no wlansie mam materialy raytrace. tzn mam raytrace w reflection czy refraction - juz nie pamietam . ale na pewno sa;)

i niestety sam blad powoduje ze wychodzi mi przeswietlony render..:(

Napisano

ajrisz - No i problem rozwiązany. :) Zamień wszystkie na vray mtl i bedzie dobrze. :)

 

PS Hmm, coś mnie tknęło że między wierszami pisze tam że wsadziłeś mapke raytrayce do vrayowskiego materialu? Jeśli tak, to gratuluje pomysłowości. ;)

 

--edit

 

Jeszcze tak sobie przypomniałem - vray ogólnie nie lubi camera correction, a już zupełnie się gryzie, jesli w opcjach włączysz mu funkcjonowanie w world space. Inaczej - upewnij się że w rolecie "system" masz zaznaczonego ptaka przy "max-compatible-cos-tam-camera-space-yada-yada-yada". Albo na odwrót. Whatever. :D

Napisano

tylko, że te materiały (mapy) powodują błędy też bez camera correction więc wcześniej pewnie też pojawiał się materiał overbright

a w camerze vraya to nie jest redukcja 3 zbiegu tylko wyginanie obrazu jak przy 'rybim oku'.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności