ajrisz Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 Witajcie, mam problem . Mianowicie mam scenke, ustawiam na nia kamere i jest git. renderuje sie. ale jak nakladam na kamere modyfikator : apply correction camera modifier to w czasi erenderowania mam error "material overbright.. " nie wiem dlaczego, ktos wie jak to obejsc? Pozdrawiam Ajrisz
voyager Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 Za mocne świtała, lub materiał z wartością R, G lub B równą 255 Więcej sobie nie przypomne.
Bacry Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 jak na obrazie nie widać różnicy to się nie przejmuj. Pewnie masz jedną z poprzednich wersji vraya one tak miały (polecam rc2)
voyager Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 polecam rc2 Bacry, taka mała dygresja, bo wraziłes się nie jasno. Każda oficjalna wersja przed wyjściem na rynek miała jakieś RC1, RC2 itd - oznacza to Release Candidate, czyli Kandydat do wydania, więc mogłbyć sprecyzować, że chodzi o 1.5 RC2 ;)
Karrde Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 Jeśli ta kamera to Vrayowska Physical Camera, to nie można na nią nałożyć tego modyfkatora. W jej opcjach jest spinner który odpowiada za ten efekt. Choć nie wiem czy to może generować ten błąd.
polka dot Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 Karrade - nie bo wogóle nie ma takiej możliwości. mod camera correction wogóle nie jest aktywny dla vraopwej kamery. ajrisz - sprawdź czy nie masz w scenie jakichś standardowych materiałów a szególnie typu raytrace. to najczęstrzy powód tego błedu pozdrawiam :)
ajrisz Napisano 17 Wrzesień 2006 Autor Napisano 17 Wrzesień 2006 hmm no wlansie mam materialy raytrace. tzn mam raytrace w reflection czy refraction - juz nie pamietam . ale na pewno sa;) i niestety sam blad powoduje ze wychodzi mi przeswietlony render..:(
Karrde Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 ajrisz - No i problem rozwiązany. :) Zamień wszystkie na vray mtl i bedzie dobrze. :) PS Hmm, coś mnie tknęło że między wierszami pisze tam że wsadziłeś mapke raytrayce do vrayowskiego materialu? Jeśli tak, to gratuluje pomysłowości. ;) --edit Jeszcze tak sobie przypomniałem - vray ogólnie nie lubi camera correction, a już zupełnie się gryzie, jesli w opcjach włączysz mu funkcjonowanie w world space. Inaczej - upewnij się że w rolecie "system" masz zaznaczonego ptaka przy "max-compatible-cos-tam-camera-space-yada-yada-yada". Albo na odwrót. Whatever. :D
Bacry Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 tylko, że te materiały (mapy) powodują błędy też bez camera correction więc wcześniej pewnie też pojawiał się materiał overbright a w camerze vraya to nie jest redukcja 3 zbiegu tylko wyginanie obrazu jak przy 'rybim oku'.
Karrde Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Bacry -> Eee... to jest redukcja 3 zbiegu. Za "rybie oko" inny spinner odpowiada.
Bacry Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 inny ? ja myślałem o distortion :D teraz poczytałem więcej o kamerze w Vray1.5RC2 i jest spiner vertical shift o niego pewnie ci chodziło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się