Napisano 17 Wrzesień 200618 l Witam! Dawno niczego nie robiłem, trochę się uczyłem, trochę obijałem. Trzy tygodnie temu postanowiłem zrobić zapommiany przez wszystkich pojazd - pierwszy niemiecki czołg (z czasów I WŚ) - Sturmpanzerwagen A7V. Oto ukończona (wg. mnie ;) wieżyczka tegoż czołgu. Następnym razem postaram się wrzucić układ jezdny. PS. Powiedzcie mi, w jaki sposób zrobić siatkę modelu? Kiedyś miałem tutka, ale gdzieś zgubiłem linka.
Napisano 17 Wrzesień 200618 l Witaj jak narazie nie jest źle. Co do siatki to chcesz ją wrzucić na forum ?? mój sposób jest taki, że wciskasz sobie f4 i wtedy robisz screena z viewportu i wrzucasz:] Najłatwiejszy sposób chyba !! POZDRAWIAM !!:] i pracuj dalej....
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Jeżeli używasz Vraya to robisz materiał VRayMtl i na difuse wrzucasz VrayEdgMtl (lub cos takiego, ale na pewno w nazwie ma egd lub edge), potem ustawiasz kolorek i grubość siatki i render. Troszkę więcej roboty niż opisał sysol, ale wydaje mi się że efekt końcowy jest lepszy, sam wybierz.
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Autor Referki: http://www.wwi-models.org/Photos/Ger/A7V/index.html http://www.panzer.punkt.pl/artykuly/panzer_A7V/a7v.htm http://www.qm.qld.gov.au/features/mephisto/index.asp http://www.tanxheaven.com/ljs/ww1/ww1.htm + trochę modeli innych ludzi, ale to tylko mały dodatek + jedo forum (chyba holenderskie), ale adresu nie pamiętam Ogólnie muszę sporo wytężać wzrok i wyobrażać sobie, jak poszczególne elementy mogły wyglądać...
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Widzę że referek masz sporo, nie narzekaj :-) Jak popatrzyłem na samą wieżyczkę to wydała mi się wielka, ale jak zobaczyłem jaka jest mała w porównaniu do reszty to... pozostaje pogratulować szczegółowości. Fajnie idzie.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor Dobra, żeby nie było, że się obijam - zamieszczam efekt mojej [właściwie] dzisiejszej pracy. Poza tym następnym razem popracuję nad GI... Trochę przesadziłem z Poly w rolce i nie wiem, czy to dobrze wygląda ale cóż... Nie uprzedzajmy faktów :)
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Heheh, jeżdżąca trumna zagłady, kształt wydaje się nieskomplikowany, najwięcej roboty będzie z gąsiennicami, chociaż nie, można po krzywej pociągnąć parę części. Narazie dobrze idzie, nie zaprzątaj sobie głowy renderami z GI, wrzucaj screeny z viewporta.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Nio zapowiada się bardzo interesująco... Czekamy na kolejne rendery! Powodzenia :)
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Autor Wrzucam wstępnie ukończony fragment kół i rolek prowadzących. EDIT: Jednak nie - przegapiłem jedno zdjęcie i.. muszę przerabiać cały środek i dół ;) Renderków nie będzie. goran -> zainstalowałem V-Raya (FREE), ustawiłem go w polu Material ditor (F10) i lipa - nie widzę żadnego materiału podanego przez ciebie typu..
Napisano 20 Wrzesień 200618 l ten "czołg" to ślepy zaułek ewolucji broni pancernej :), ale zobaczymy, jak "to to" wyjdzie :)
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Autor Ok, poracowałem i oto efekty: PolyCount: 70 tys. Mój referek: http://www.wwi-models.org/Photos/Ger/A7V/sw_a7v_13.jpg :) zaki79: nie powiedziałbym, że to ślepy zaułek. Wręcz przeciwnie - według mnie w tym czołgu zastosowano wiele rozwiązań wykorzystywanych w późniejszych czołgach (kilka par rolek, koło naciągające i jedno koło zębate, wieżyczka z kierowcą...). Już prędzej brytyjski MarkV był ślepą uliczką - czołg z dwoma działami po bokach, o romboidalnym kształcie... Dobry był tylko do pokonywania rowów i okopów. Dzięki badaniom nad A7V oraz przeróbkach brytyjskich Marków Niemcy byli w stanie stworzyć w okresie międzywojennym arsenał czołgów lekkich - Pz.Kpfw. I i Pz.Kpfw. II.
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor Temat przeżył śmierć kliniczną, ale myślę, że uda się go uratować. Przez ostatniemiesiące miałem trochę mniej czasu itp. itd. Wrzucam dwa renderki (wiem, powinno być Skyline i szare teksturki, ale nie mogłem się już dłużej hamować...) :) Oto one (zostało mi do zrobienia trochę podwozia, gąsienice i oczywiście lepsze teksturki - trochę poprawić kanały Diffuse, dodać Glosinnes, Bump etc.): Oczywiście pełne 3D (nity,zawiasy, śruby itd.) :D A do tego Wire Parameters dla klapek wizjerów, Pivoty dla drzwi itd. Muszę jeszcze tylko oczaić reaktor Hinge.
Napisano 17 Grudzień 200618 l Mi sie podoba ;) Kolejne "cudo" niemieckiej mysli konstrukcyjnej :D To cholerstwo potrzebowalo 18 chlopa do obslugi O_o Szykujesz jakas scenke dla niego?
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor Tak - krajobraz frontu zachodniego (Somma, Verdun): jałowa ziemia, wypełnione brudną wodą na dnie leje po pociskach, kikuty drzew i "pędzący" (4km/h ;) w tumanach kurzu A7V miażdżący gąsienicami zasieki z drutu kolczstego... Do tego jakieś krwistego koloru niebo. Plany mam ambitne, finalną wersję alfa planuję ukończyć na początku stycznia.
Napisano 31 Grudzień 200618 l Autor Po tygodniu pracy twórczej i modelarskiej mam wstępną wersję otoczenia. Obecnie pracuję nad materiałami, bo modeling raczej uznaję za skończony. No, chyba że ktoś ma zastrzeżenia. W przyszłości na drutach będą rozmieszczone małe kolce (jak w prawdziwych drutach). Czołg miażdżący zasieki musicie zobaczyć oczyma wyobraźni.... :) Mam pytanie do każdego odwiedziająego: jak zrobić dobre podłoże (z grudami ziemi itp.)? I jeszcze cały czołg [a raczej jego połowa], gdzie koła naciągające i jezdne to jeszcze wersja alfa...
Napisano 6 Styczeń 200718 l bardzo ciekawie i pomyslec ze od takiego wielkiego blaszanego kloca doszli do tygrysa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto