Skocz do zawartości

Postać 3D: Major


Obywatel

Rekomendowane odpowiedzi

Cze : ]

 

Wystartowałem z nowym projektem. Tym razem pracuję nad Majorem kawalerii II RP. Podoba mi się mundur z okresu międzywojennego.

Najprawdopodobniej zastosuję ujęcie frontalne. Połączenie włosów z głową wygląda trochę nieefektownie. Zajmę się tym w post-produkcji.

 

Wzorowałem się na fotografii, którą załączam do posta. Niestety podobieństwo zgubiło się gdzieś, ale mam nadzieję, że z upływem czasu będzie coraz lepiej.

 

Jeśli macie jakieś sugestie to zapraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

IMO, skoncentruj się na oczach , na referce mają mniejszą wysokość , łuki brwiowe, one tam gładko idą w dół ,przyjrzyj się referce , oczy trochę bliżej nosa przesuń minimalnie. Usta http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=30956 , tutaj czarodziej3d ładnie zrobił, chodzi mi głownie o kącik ust o tą fałdke idącą od końca górnej wargi. Domyślam się że uzywasz 3dsmaxa, polecam mentalowy misss_fast_skin (sss shader) . Przy dobrych texturach daje fotorealistyczną skóre , szybko się renderuje, mogę wrzucić przykładowe textury, jakie się wrzuca do specular , epidermal , subdermal , overall color, bump.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te oczy moga klamac...Hehe. Witam. Jak dla mnie oczy zdecydowanie do poprawy.Rzesy wygladaja paskudnie(lepiej domaluj w ps'ie). Usta za małe. Jesli chodzi o teksture warjacja kolorystyczna nawet ciekawa, ale bump do poprawy

podbrudek wyglada calkiem dobrze, ale juz czolo wyglada okropnie. A jesli chodzi o garnitur to zgadzam sie w 100% z poprzednikami. Wogole niema faktury.

Nie zniechecaj sie, jestes na dobrej drodze. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arxis: Uszy faktycznie jak z plasteliny. Włosy tuż przy głowie wyglądają dziwnie ze względu na brak kompatybilności między pluginem do włosów a rendererem. Wspomniałem na początku, że zajmę się tym w post-produkcji.

 

Satanicus: jak na razie nie skupiałem się na mundurze.

 

Morfeusz: true, true. Było już kilka podejść do oczu, ale to ciągle nie to. Czoło wymaga poprawy – słuszna uwaga. Właściwie chciałem przy nim trochę pokombinować, ale leniwy jestem : ]

 

No i tak projekt renderuje się już dostatecznie długo, a postępy niewielkie. Możliwe, że zacznę od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności