Napisano 17 Wrzesień 200618 l Cze : ] Wystartowałem z nowym projektem. Tym razem pracuję nad Majorem kawalerii II RP. Podoba mi się mundur z okresu międzywojennego. Najprawdopodobniej zastosuję ujęcie frontalne. Połączenie włosów z głową wygląda trochę nieefektownie. Zajmę się tym w post-produkcji. Wzorowałem się na fotografii, którą załączam do posta. Niestety podobieństwo zgubiło się gdzieś, ale mam nadzieję, że z upływem czasu będzie coraz lepiej. Jeśli macie jakieś sugestie to zapraszam.
Napisano 17 Wrzesień 200618 l Mundur, zmarszki i kolor skóry są okey. Ale głowa jakos leży, jest w nim dużo sztuczności. Rzęcy ma jak kobieta, za czerwone usta. Popraw je. Wydaje mi się, że ucho jest troszkę za płaski.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor True, true : ] Thx za info. Staram się konsekwentnie wprowadzać poprawki.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l IMO, skoncentruj się na oczach , na referce mają mniejszą wysokość , łuki brwiowe, one tam gładko idą w dół ,przyjrzyj się referce , oczy trochę bliżej nosa przesuń minimalnie. Usta http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=30956 , tutaj czarodziej3d ładnie zrobił, chodzi mi głownie o kącik ust o tą fałdke idącą od końca górnej wargi. Domyślam się że uzywasz 3dsmaxa, polecam mentalowy misss_fast_skin (sss shader) . Przy dobrych texturach daje fotorealistyczną skóre , szybko się renderuje, mogę wrzucić przykładowe textury, jakie się wrzuca do specular , epidermal , subdermal , overall color, bump.
Napisano 21 Wrzesień 200618 l jest troszke niczym Gruber z Alo Alo strasznie kobiecy...mysle ze zmiana ust[kolor] brwi i rzes na bardziej meskie bedzie lepsiejsze:)
Napisano 22 Wrzesień 200618 l Nie no usta to musisz poprawić, nie ma bata bo zniewieściały jest na maxa. Ogólnie jakoś za czysty on jest, za gładki itp, tacy ludzie istnieją?
Napisano 23 Wrzesień 200618 l polazenie wlosow z glowa niezbyt ci wyszlo, klimat ma byc taki bajkowy? pozdr
Napisano 28 Listopad 200618 l uszy ma jak z zestawu "Mały Szpieg", wyglądają jak doklejone. Włosy tuż przy głowie jakieś dziwne.
Napisano 28 Listopad 200618 l Ja się przyczepię do włosów (jakby żelu dużo...) i do materiału garnituru. Powinien być taki bardziej "fuzzy". Jak to jest po polskiemu? XD Miękki? Kosmaty? Tak, to chyba to...
Napisano 28 Listopad 200618 l Sztuczny taki wyszedł :] I wcale nie majorowaty :] (jesli istnieje taki przymiotnik) :D
Napisano 29 Listopad 200618 l Czy te oczy moga klamac...Hehe. Witam. Jak dla mnie oczy zdecydowanie do poprawy.Rzesy wygladaja paskudnie(lepiej domaluj w ps'ie). Usta za małe. Jesli chodzi o teksture warjacja kolorystyczna nawet ciekawa, ale bump do poprawy podbrudek wyglada calkiem dobrze, ale juz czolo wyglada okropnie. A jesli chodzi o garnitur to zgadzam sie w 100% z poprzednikami. Wogole niema faktury. Nie zniechecaj sie, jestes na dobrej drodze. Pozdrawiam.
Napisano 30 Listopad 200618 l Autor Arxis: Uszy faktycznie jak z plasteliny. Włosy tuż przy głowie wyglądają dziwnie ze względu na brak kompatybilności między pluginem do włosów a rendererem. Wspomniałem na początku, że zajmę się tym w post-produkcji. Satanicus: jak na razie nie skupiałem się na mundurze. Morfeusz: true, true. Było już kilka podejść do oczu, ale to ciągle nie to. Czoło wymaga poprawy – słuszna uwaga. Właściwie chciałem przy nim trochę pokombinować, ale leniwy jestem : ] No i tak projekt renderuje się już dostatecznie długo, a postępy niewielkie. Możliwe, że zacznę od nowa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto