Gość BiX Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Witam! Jak zrobić realistycznie wyglądający płomień świeczki?? Chodzi mi o jak najlepszy efekt.. Bardzo proszę o pomoc!! Pozdrawiam!
spinal Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 czesc, o ile dobrze kojarze to na EVERMOTION.ORG lub na 3DM3.com jest tutek na temat robienia plomienia swieczki. Powiedz czy to ma byc statyczne czy animka tomoze cos doradze. Najlepiej to chyba czasteczkami bedzie to zrobic , nada sie i do animki i do statycznego rendera. Mozesz tozrobic tez tekstura. Albo wymodelowac obiekt w ksztalcie plomienia i jakis fajny material ognia na niego walnac :p. zeby byl realistyczny topotraktuj model modyfikatorem noise. Pozdrawiam
Gość BiX Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Sorka zapomniałem, że to ma być właśnie animka.. Zrobiłem kulę, wydłużyłem i zwężyłem u góry za pomocą modyfikacji 3x3x3 FFD, mapowanie cylindryczne i modyfikacje Material. Ale nie wygląda to za pieknie :)....
spinal Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Albo pyrocluster :D. Ja uzywam i jestem happy z niego. :p
maczuga Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Phoenix nie jest dobrym wyborem, rzekome płomienie tworzone przez niego to są pomarańczowe linie :/ A o pyroclusterze nie słyszałem, masz jakiegoś linka do renderów w których użyto pyroclustera?
SUPER_OkO Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 no wlasnie phoenix jest idelanym plugiem do robienia plomienia swieczki - wsumie ten plug sie do tego jedynie nadaje i nawet maja tutka jak zrobic taki ladny o ile pamietam w helpie.
jaras Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Aura tworzy bardzo realistyczny ogień ale z tego co wiem to jest tylko wersja dla maxa7 w wątku fire contest masz dużo nt. temat
spinal Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 masz jakiegoś linka do renderów w których użyto pyroclustera? A prosze Cie bardzo moj drogi kolego : http://www.cebas.de/gallery/v/cebas+Software/pyrocluster/ To tylko przykladowy link na stronie naszego kochanego CEBASA ktory jest odpowiedzialny za tego pluga. Jak co topogoogluj troszke z pierwszym lepszym haslem PYROCLUSTER. Jest do niego full galerii i tutków Bardzo fajne narzadko, byly w nim robione efekty m.in do BLADE 3.
Gość BiX Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 kannu - Niestety nie posiadam tego pluginu.. :( Jak masz to wiesz możesz przerobić na demo i mi dac ;p spinal - pyrocluster?? nie słuszałem ale renery wyglądają obiecująca.. Dzieki za rady.. a więc co tu wybrać.. :D
kannu Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 serwus :) maczuga : ogien z phoenixa - i to iles lat temu widialem piękny. Bix - nie mam niestety demka - ja tego uzywalem ladnych parelat temu. nawet nie pamietam na jakim maxie.
Gość BiX Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 mhm.. no szkoda :) ;p nie kupie bo za drogo... chyba ze są promocje w torrentowiach jakis.. To jak wkońcu to zrobic??
maczuga Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 ten pyrocluster to chyba kolejny plugin do robienia eksplozji, tak jak Afterburn. Ale w AB też idzie zrobić ogień, i to ładniusi, koleś z innego forum mi pokazał :)
Gość BiX Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 maczuga - mam AB.. jak wiesz jak zrobić fajny ogień taki świeczki zeby sie tak fajnie bujał i palił to helpnij mnie ;p
maczuga Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 właśnie problem w tym, że wiem że idzie zrobić ale nie wiem jak :/
Gość BiX Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 aha... no spoko.... hmm.. Co by tu.. a tuty jakies macie?
spinal Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 ech chlopy,chlopy. Pyrocluster nie sluzy dorobienia (tylko) eksplozji. Dotychczas zrobilemjuz nim: chmury, pare, dym, ogien, plynaca wode, lawe. I naprawde sie swietnie spisuje. To dziala na kilka sposobow. Jedna ja to rovbie w nim tak ze najpierw sobie wstawiam jakis emiter czasteczek iustawiam jak ma sie zachowywac i potem naklada sie na nie pyrocluster. Pyrocluster robi z czastek okreslona mase zbudowana np ze sphere i ta masa porusza sie wedlug rucu czasteczek. Pozniej otwiera sie mikser materialow Pyrclusterowy ktory w super sposob odwzorowujenaturalne materialy. Pyrwspolpracuje takze z Particle Flow. Niestety nie dam wam linka bo ja to mialem z Emule (tak wiem ze tozakazane i blagam o wybaczenie:p). Plugin ma naprawde wielkie mozliwosci i oplaca sie nim pobawic i goposzukac.O ile dobrze mi sie kojarzy jegodemo jestdo sciagniecia z TURBOSQUIDa. Mimo to jednak jesli nie chcesz sie kolego bawic w pluginy namawiam na zrobienie tego ognia w particle flow. PomocCi moze videotutorial Allana McKaya na temat robienia ognia. Kiedys byl na jego stronce i byc moze jest caly czas. Nie wiem bo dawno tam nie bylem. Kurcze, blagam jak mozecie to pomozcie miw moim problemie Link doniego jest w podpisie (ten na temat VRaya) :(
maczuga Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 hehe, a ten pyrocluster to pod maxa, maye czy c4d?
Gość BiX Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 czesc, o ile dobrze kojarze to na EVERMOTION.ORG lub na 3DM3.com jest tutek na temat robienia plomienia swieczki. Powiedz czy to ma byc statyczne czy animka tomoze cos doradze. Najlepiej to chyba czasteczkami bedzie to zrobic , nada sie i do animki i do statycznego rendera. Mozesz tozrobic tez tekstura. Albo wymodelowac obiekt w ksztalcie plomienia i jakis fajny material ognia na niego walnac :p. zeby byl realistyczny topotraktuj model modyfikatorem noise. Pozdrawiam Jakoś nie moge znaleśc tych tutów do płomienia świeczki..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się