Jump to content

Płomień świeczki... HOW? [REAL]


Guest BiX

Recommended Posts

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

czesc, o ile dobrze kojarze to na EVERMOTION.ORG lub na 3DM3.com jest tutek na temat robienia plomienia swieczki. Powiedz czy to ma byc statyczne czy animka tomoze cos doradze. Najlepiej to chyba czasteczkami bedzie to zrobic , nada sie i do animki i do statycznego rendera. Mozesz tozrobic tez tekstura. Albo wymodelowac obiekt w ksztalcie plomienia i jakis fajny material ognia na niego walnac :p. zeby byl realistyczny topotraktuj model modyfikatorem noise. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Sorka zapomniałem, że to ma być właśnie animka.. Zrobiłem kulę, wydłużyłem i zwężyłem u góry za pomocą modyfikacji 3x3x3 FFD, mapowanie cylindryczne i modyfikacje Material. Ale nie wygląda to za pieknie :)....

Link to comment
Share on other sites

masz jakiegoś linka do renderów w których użyto pyroclustera?

 

A prosze Cie bardzo moj drogi kolego :

 

http://www.cebas.de/gallery/v/cebas+Software/pyrocluster/

To tylko przykladowy link na stronie naszego kochanego CEBASA ktory jest odpowiedzialny za tego pluga. Jak co topogoogluj troszke z pierwszym lepszym haslem PYROCLUSTER. Jest do niego full galerii i tutków

 

Bardzo fajne narzadko, byly w nim robione efekty m.in do BLADE 3.

Link to comment
Share on other sites

kannu - Niestety nie posiadam tego pluginu.. :( Jak masz to wiesz możesz przerobić na demo i mi dac ;p

 

spinal - pyrocluster?? nie słuszałem ale renery wyglądają obiecująca..

 

Dzieki za rady.. a więc co tu wybrać.. :D

Link to comment
Share on other sites

ech chlopy,chlopy.

Pyrocluster nie sluzy dorobienia (tylko) eksplozji. Dotychczas zrobilemjuz nim: chmury, pare, dym, ogien, plynaca wode, lawe. I naprawde sie swietnie spisuje. To dziala na kilka sposobow. Jedna ja to rovbie w nim tak ze najpierw sobie wstawiam jakis emiter czasteczek iustawiam jak ma sie zachowywac i potem naklada sie na nie pyrocluster. Pyrocluster robi z czastek okreslona mase zbudowana np ze sphere i ta masa porusza sie wedlug rucu czasteczek. Pozniej otwiera sie mikser materialow Pyrclusterowy ktory w super sposob odwzorowujenaturalne materialy. Pyrwspolpracuje takze z Particle Flow. Niestety nie dam wam linka bo ja to mialem z Emule (tak wiem ze tozakazane i blagam o wybaczenie:p). Plugin ma naprawde wielkie mozliwosci i oplaca sie nim pobawic i goposzukac.O ile dobrze mi sie kojarzy jegodemo jestdo sciagniecia z TURBOSQUIDa.

 

Mimo to jednak jesli nie chcesz sie kolego bawic w pluginy namawiam na zrobienie tego ognia w particle flow. PomocCi moze videotutorial Allana McKaya na temat robienia ognia. Kiedys byl na jego stronce i byc moze jest caly czas. Nie wiem bo dawno tam nie bylem.

 

Kurcze, blagam jak mozecie to pomozcie miw moim problemie Link doniego jest w podpisie (ten na temat VRaya) :(

Link to comment
Share on other sites

czesc, o ile dobrze kojarze to na EVERMOTION.ORG lub na 3DM3.com jest tutek na temat robienia plomienia swieczki. Powiedz czy to ma byc statyczne czy animka tomoze cos doradze. Najlepiej to chyba czasteczkami bedzie to zrobic , nada sie i do animki i do statycznego rendera. Mozesz tozrobic tez tekstura. Albo wymodelowac obiekt w ksztalcie plomienia i jakis fajny material ognia na niego walnac :p. zeby byl realistyczny topotraktuj model modyfikatorem noise. Pozdrawiam

 

Jakoś nie moge znaleśc tych tutów do płomienia świeczki..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy