Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

heh pierwsza i jak zwykle problemy na samym początku.

 

Problem jest taki.

Ten render widoczny w załączniku renderował się ~5h prawie bez textur (jest to wersja bez jeszcze paru modeli które dodałem później.

 

Robię tą wizke poniewaz moja matka sie przeprowadza do domku i potrzebuje pomysłu na łazienkę. (pomysł ten jest jej jakbyco)

 

Moim skromnym zdaniem na P4 2,8G 1gigDDR2 i radeonie 6600 powinno się to szybciej wyrenderować...

 

Oto efekt 17h renderingu na tych dokładnie ustawieniach co są w pliku max:

http://img247.imageshack.us/img247/4627/rendse8.jpg

 

Oczywiście max8 render mental ray.

 

To jest link do pliku .max oraz jego textur:

http://www.savefile.com/files/117961

 

Please help :(

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

havoc - chciałbym pomóc w ustawieniach światła i renderera ale mam 3dsmaxa 7. Mógłbyś wyeksportować tą scenę do formatu .3ds albo .obj??

Napisano

nie jestem taki cierpliwy zeby czekac 24+ godzin na render. Materiały i textury są w tym pliku powyżej, tak jak tez plik do maxa8

 

Tu jest w formacie 3ds:

http://www.savefile.com/files/120228

 

Miałem nadzieje co by jakiś mentalowiec wyrenderował tą scene na takich średnich ustawieniach albo powiedział mi co mam tak przegięte że mi sie to tak długo renderuje.

 

Razor: Tak , przepraszam. GeForce miałem na myśli 6600gt

 

hkropinski: Wiem na starym renderze były kanciaste modele. Na tej scenie do sciągnięcia już są ładne... obłe :)

 

Chveti: Na vrayu sie nie znam, ani na maxwellu ani innych. A tak jak mówiłem poniżej, nie moge juz renderować tego 2 dni.

Mam prace, zamówienia itp...

 

Próbowałem rzucać już direct lighty na okna, próbowałem omni skończyłem na IES Sun & Sky. Wszystko renderuje się długo jak cholera. A najleprze jest to ze czytałem tutorial by SWRSC w którym pisze co by ustawiać po 2 500 000 photonów na światło i 100 samlo na FG. ZAPOMNIJCIE. komputer na 2h zacina się przy "rendering" po czym zaczyna wysyłać fotony. doszedłem do 2%.

Pragnę nadmienić również tutaj Iż komputer jest świerzo po formacie bez virusów czy adware'a

 

Help ;(

Napisano

Jutro lookne :)

Z tego co widze na renderku bez textur to masz za duże radiusy FG, shading GI poległ. Zapraszam: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31457 . Oczywiście nie opłaca się aż tak szczegółowego jak na końcu tutoriala, ale zobacz na jakiej zasadzie ocenia się test diagnostyczny FG

 

looknij jeszcze na dystrybucje Photonów tak na wszelki wypadek(diagnostyka gęstości photonów): http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412

 

Pozdrawiam

Napisano

Scena ma potencjał ciekawie wyjdzie tylk technicznie podciagnij swiatło tak jak we wskazanym tutku no i pokaz efekt

na razie tylko swiatło zostaw shadery i mapowanie na potem

Napisano

jak niepotrzebujesz to niekorzystaj z fg bo zajebiesz sprzet, uzyj do 500tys fotonow, manipuluj radiusami w opcjach renderera. Pozatym uwazaj na sampling bo on on wciaga 3/4 czasu rendringu, sugerowalbym do testor 1/4;1, a do renderingu 1 na 4. Samymi radiusami w fotonach mozesz efektownie zasymulowac efekty fg. pozdr

Napisano

zapomnialbym o bardzo waznej sprawie, sprawdz jaka masz glebie w Raytrace Acceleration jak mozesz to opusc troche, i raytrace tez zrzuc, do takiej sceny wiecej jak 3 do refrakcji raczej niepowinno byc potrzebne. Pozatym przyzwyczaj sie ze mental juz taki jest, jak myslisz ze cos wiesz to pokazuje Ci ze nic niewiesz, i tak jest na okraglo :)

Napisano

no jak uwazasz, ja tylko proponuje, ze jak uzywasz fg to tylko wtedy kiedy wiesz czego potrzebujesz, i na odwrot. nietraktowalbym fg jakgo zabawki, to powazne narzedzie przy pomocy ktorego mozna bardzo latwo zarabac sprzet (konkretnie maxa bo majka odziwo lyka fg bardzo szybko i do tego fotony :) ) a co do konsekwecji, to bym to raczej nazwal wybieraniem rozsadnej drogi do uzyskania porzadanego efektu, no chyba ze chcemy liczyc przez pare dni, a to przepraszam :) mental to sztuka kompromisu . pozdr

Napisano

O jakie duże akwarium na środku :D

 

 

Ten render widoczny w załączniku renderował się ~5h prawie bez textur (jest to wersja bez jeszcze paru modeli które dodałem później.

:O Przeciez tam za wiele nie ma na tym renderze :LOL:

Mało widać jeszcze... bardzo mało..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności