Napisano 22 Listopad 200618 l Autor =O Leleń, aż tak ci się nie podoba? :P Nie, myślę, że najpierw dokończe tą scenkę, a potem, ewentualnie wezmę wózeczek i drzwiczki (oczywiści uprzednio je stuninguje), i zrobię kolejną scenkę. Nie znoszę porzuconych projektów, nie ważne czy moich, czy czyichś. Więc dokończę najpierw tą scenę.
Napisano 22 Listopad 200618 l no niestety, jestem uczulony na silenta, nie przejmuj sie, sam zrobilem gorszego crapa - nie skonczonego. no ale powiedz co twoja pracka ma wspolnego z silentem? bo jako scenka sama w sobie jest niezla, ale porownujac do cichegowzgorza, wypada duzo gorzej.. pzdr
Napisano 22 Listopad 200618 l No to pare uwag które może weźmiesz pod uwage ;) Tekstura ściany - do wymiany. jarzeniówki - za wielkie. I świecą tylko w dół? Po to są oprawki żeby dodatkowo rozproszyć światło Transition między ścianą a siatką: nie po gradiencie tylko po noisie by było lepiej kafelki na podłodze: warto by było popracować nad nimi jeszcze. Tekstura niepotrzebnie taka mocna. podziały między kafelkami za duże i za mocne.
Napisano 22 Listopad 200618 l Autor Leleń -> w sumie, to chyba nie spodziewałeś się, że wrzucę tu Piramidogłowego? ;) Hynol -> nie świeci do góry, bo to był render próbny, bez GI ;] nad teksturami popracuję jeszcze
Napisano 23 Listopad 200618 l dobry, jak dla mnie men, to krwi masz zdecydowanie za dużo te gluty jak dla mnie wywalenia w cholerę, nie wiadomo co to jest, płaskie toto i w ogóle jakieś dziwne, jeśli robisz takie gluty to spróbuj możę pare fragmentów żeby przez siatkę "wyciekało"; ale i tak bym wywalił cholerstwo większe wrażenie i klimat by miało jakby kolorystykę przyjąć i klimat jak te drzwi mają, a nie tak na chama wrzucić wszystko, taki krwawy klimat nie robi wrażenia w ogóle chyba jakieś podświetlenia po bokach u góry z detali i rad, to polecam spalenie jakiegoś miecza świetlnego przy suficie , dyndanko tegoż byłoby też mile widziane ;-) wózek prosty, ale spoko łańcuch lipny, w sensie pod względem fizyki kafelki ok, ale fugi bym mniejsze dał ogólnie: kip gouin
Napisano 23 Listopad 200618 l załatw sobie jakiś program do malowania tekstury bezpośrednio na obiekcie w widoku 3d i nim namaluj krew, wyjdzie duuuuuuużo lepiej niż clouds w photoshopie. I jak załatwisz taki program to daj znać, też się nim pobawie :D
Napisano 23 Listopad 200618 l Jak masz proste ściany i musisz się bawić z projekcją w Zbr to najlepszym wyjściem jest photoshop. Zbrush to ciężka artyleria. Za ciężka na tego typu zadania i wcale nie dużo efektywniejsza w bardziej skomplikowanych scenach jeżeli chodzi o difuse. W photoshopie można do woli nakładać warstwy, blendować je, dziubać pikselki itd.
Napisano 24 Listopad 200618 l zbrush? wątpie, bo nie wyeksportujesz z niego bezpośrednio samej tekstury (chyba że się myle)
Napisano 24 Listopad 200618 l Autor Jak masz proste ściany i musisz się bawić z projekcją w Zbr to najlepszym wyjściem jest photoshop. Zbrush to ciężka artyleria. Za ciężka na tego typu zadania(...) dla mnie photoshop to ciężka artyleria, ma strasznie dużo opcji. a zbrush jest taki intuicyjny! ;) zbrush? wątpie, bo nie wyeksportujesz z niego bezpośrednio samej tekstury (chyba że się myle) cóż, w zbrushu jakimś tam masterem nie jestem, ale myślę, że to jak najbardziej da się zrobić: i tu następuje export do wybranego formatu ;] jej, offtopów się narobiło, a ja żadnych updatów jeszcze nie dałem. trzeba to naprawić ;] [EDIT] Wyśmiejecie mnie; właśnie znalazłem taką opcję jak "Fresnel Reflections" i udało mi się zrobić "obślizgłe" ściany ;) Tak. Bawię się kadrem, nie wiem, ni mam pomysłów. Położyłem kamerkę na ziemi: Bez GI, bez AA i bez łańcuchów, aby przyśpieszyć rendering (sorki że tak ciemno). Zmieniłem teksturkę krwi na ziemi, dałem mgiełkę, dodałem butelki i pentagram na ścianie. Trochę mi nie wyszedł, jeszcze go dopracuję. Proszę o pomoc w: -jak zrobić jakieś śmieci; kartki papieru, gazety? mam to wszystko w meshu robić, czy znacie jakieś bardziej efektywne sposoby? ...jak mi coś jeszcze wpadnie do głowy to dopiszę ;]
Napisano 24 Listopad 200618 l oh... ta mgła mogła być lepsza... i byłoby fajnie jakby była tylko na "ciemnej" stronie. Wywal te flaki, psują efekt. Jeszcze tylko "przejścia" się przyczepię, zamiast samego gradient w opacity daj mix z amount na 50 do 70, w pierwszej mapie gradient, w drugiej smoke albo noise (turbulence). Powinno wyjść ładniej.
Napisano 24 Listopad 200618 l Autor jeju, dzięki! cały czas się zastanawiałem jak takie "pocięte" przejście zrobić ;] :* a co to mgły, to chyba da się załatwić. ale flaków się nie pozbędę, przynajmniej jeszcze nie teraz.
Napisano 24 Listopad 200618 l Dostaw tego ZBrusha w spokoju. Myślę, że dużo lepszy efekt uzyskasz malując texturki w psie. Zresztą jak Hynol mówił. I ma dużo racji w tym co mówi. Słuchaj się go i nas, a będzie dobrze. ;)
Napisano 28 Listopad 200618 l Autor Trochę duży render, prawie 1,5mb. 1600x1200 XD i pięć h renderu i dalej jest ziarno na lampach ;D Więc to by było na tyle :D Nie mam już cierpliwości, może kiedyś. A i dziękuje Wam wszystkim za rady i zainteresowanie tematem. Pozdrowienia dla wszystkich, w szczególności dla fanów Silenta ;)
Napisano 28 Listopad 200618 l Zdecydowanie za szybko skończyłeś ;) Przyczepię się, a jak ;P 1: za dużo tych smug krwi. wyszło kiepsko 2: ściany "po jasnej stronie" za czyste. powinieneś je upaćkać, odbarwić itp. 3: ściany "po mrocznej stronie" wyglądają płasko, a flaki jakby narysowane 4: śmieci mało 5: i dlaczego śmieci są takie czyste??? Nie poddawaj się, pracuj dalej. Peace
Napisano 28 Listopad 200618 l tam jest butelka wina? tak jak mowilem, silenta nie przypomina to wcale, zadna rzecz, nic nic... a pomijajac silenta to, widac pixele w bumpie (?) podlogi, textura kafelek jest zle zmapowana (rozciaga sie na bocznych sciankach), przednie kola wozka dziwne w sumie, lancuch nieciekawy, ta "mgle" zrob wieksza, z wieksza przezroczystoscia, sciany boczne sa calkowicie do poprawy (zaczynajac od flakow konczac na texturze sciany), krew owszem - za duzo jej, wyglada jakby jakas armia ciagnela 20zwlok. drzwi, lampy (poswiata pierwszej lampy troche dziwna), wozek (oprocz kolka i lancuchow) bym zostawil. rob jak chcesz.. pzdr fanie silenta (?!)
Napisano 28 Listopad 200618 l Satanicus nie wymiękaj! Pokaż że jesteś fanem Silenta i zrób prackę na miarę tej gry (no może bez przesady). Posłuchaj cennych rad poprzedników i bierz się do roboty stary! :)-> Mi to teraz przypomina bardzo masakryczną izbę wytrzeźwień :>. Pozdro
Napisano 1 Grudzień 200618 l O łańcuchu już było, teraz nie lewituje ale nadal jest do d*** poszczególne ogniwa powinny się ułożyć pod własnym ciężarem na posadzce jednw w jedną drugi w drugą, a one jak szalone sterczą pionowo i poziomo... render dosyć dobry nie jestm znawcą, scena to wybitnie nie mój gatunek twórczośći... pozdrawiam
Napisano 2 Grudzień 200618 l Hehe ,po pierwsze za mało krwi:D najlepiej basenik zrobić od razu:P Chociaż w sumie kto wie ,może ktoś był ciągnięty po podłodze w kilka miejsc..hehehe.. nie jest źle,podpisuje sie pod porzednikami yo
Napisano 20 Grudzień 200618 l Autor Dobra, odpocząłem sobie. Wracam do pracy, chociaż nie będzie to już żadna rewolucja, a jedynie poprawienie błędów które mi wytknęliście. A więc zbiorę to do kupy: -bump podłogi, -za dużo krwi na podłodze, -czyste "normalne" ściany, -więcej śmieci, -mgła- więcej jej, bardziej przezroczysta, -ściany boczne, -łańcuszki poddające się grawitacji :D A od siebie mam takie pytanie. Jak do *(&%&*%&* pozbyć się tego ziarna lampach? Render VRay, GI: Light chacke i Irradiance map.
Napisano 20 Grudzień 200618 l ta krew na sianach troche mi przypomnina lekka smuche sprejem w paincie ja bym zrobił plamy sciakajace tak ok 20 cm do podłogi i jakies pęknięcia lub detale na scianch bo sa takie same i ta textura troche mało szczegółowa
Napisano 6 Styczeń 200718 l pewnie ze nie moze byc czlowieku, jestes bardzo szybki co chwile pokazujesz nam cos nowego np: zmiana jasnosci swiatla jutro zmienisz kolor :D, jak by sie wziol do roboty to bys sie nie pytal co trzeba zrobic bo to wtedy nei twoje pomysly i nie twoja praca tylko wspolna :D, jak bedzesz sie tak pytal to nigdy nie skonczysz :D, zamiast mu pomagac to zacznijcie go oceniac :D moze sie chlopak sam wezmie do roboty
Napisano 9 Luty 200718 l jak dla mnie powinienes poprawic mapowanie calej podlogi, nie tylko bump, do tego tekstura w zdecydowanie wiekszej rozdzialce. GI jest skopane cala scena strasznie nienaturalny klimat ma. Co do dziarna na lampie to zwieksz ilosc irradiance sample (jak dla mnie to powinienes oswietlic scene photonami, first bounce zostaw domyslne) keep goin :)
Napisano 12 Luty 200718 l żeby pozbyć sie tego ziarna na lampach spróbuj zwiększyć parametr "Global subdiv multipler" na 12 moze 16. W zakładce vray QMC sampler.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto