Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

=O Leleń, aż tak ci się nie podoba? :P

Nie, myślę, że najpierw dokończe tą scenkę, a potem, ewentualnie wezmę wózeczek i drzwiczki (oczywiści uprzednio je stuninguje), i zrobię kolejną scenkę. Nie znoszę porzuconych projektów, nie ważne czy moich, czy czyichś. Więc dokończę najpierw tą scenę.

  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no niestety, jestem uczulony na silenta, nie przejmuj sie, sam zrobilem gorszego crapa - nie skonczonego. no ale powiedz co twoja pracka ma wspolnego z silentem? bo jako scenka sama w sobie jest niezla, ale porownujac do cichegowzgorza, wypada duzo gorzej.. pzdr

Napisano

No to pare uwag które może weźmiesz pod uwage ;)

 

Tekstura ściany - do wymiany.

jarzeniówki - za wielkie. I świecą tylko w dół? Po to są oprawki żeby dodatkowo rozproszyć światło

Transition między ścianą a siatką: nie po gradiencie tylko po noisie by było lepiej

kafelki na podłodze: warto by było popracować nad nimi jeszcze. Tekstura niepotrzebnie taka mocna. podziały między kafelkami za duże i za mocne.

Napisano

dobry, jak dla mnie men, to krwi masz zdecydowanie za dużo

te gluty jak dla mnie wywalenia w cholerę, nie wiadomo co to jest, płaskie toto i w ogóle jakieś dziwne, jeśli robisz takie gluty to spróbuj możę pare fragmentów żeby przez siatkę "wyciekało"; ale i tak bym wywalił cholerstwo

większe wrażenie i klimat by miało jakby kolorystykę przyjąć i klimat jak te drzwi mają, a nie tak na chama wrzucić wszystko, taki krwawy klimat nie robi wrażenia w ogóle chyba

jakieś podświetlenia po bokach u góry

z detali i rad, to polecam spalenie jakiegoś miecza świetlnego przy suficie , dyndanko tegoż byłoby też mile widziane ;-)

wózek prosty, ale spoko

łańcuch lipny, w sensie pod względem fizyki

kafelki ok, ale fugi bym mniejsze dał

 

ogólnie: kip gouin

Napisano

załatw sobie jakiś program do malowania tekstury bezpośrednio na obiekcie w widoku 3d i nim namaluj krew, wyjdzie duuuuuuużo lepiej niż clouds w photoshopie. I jak załatwisz taki program to daj znać, też się nim pobawie :D

Napisano

Jak masz proste ściany i musisz się bawić z projekcją w Zbr to najlepszym wyjściem jest photoshop. Zbrush to ciężka artyleria. Za ciężka na tego typu zadania i wcale nie dużo efektywniejsza w bardziej skomplikowanych scenach jeżeli chodzi o difuse. W photoshopie można do woli nakładać warstwy, blendować je, dziubać pikselki itd.

Napisano
Jak masz proste ściany i musisz się bawić z projekcją w Zbr to najlepszym wyjściem jest photoshop. Zbrush to ciężka artyleria. Za ciężka na tego typu zadania(...)

dla mnie photoshop to ciężka artyleria, ma strasznie dużo opcji. a zbrush jest taki intuicyjny! ;)

 

zbrush? wątpie, bo nie wyeksportujesz z niego bezpośrednio samej tekstury (chyba że się myle)

 

cóż, w zbrushu jakimś tam masterem nie jestem, ale myślę, że to jak najbardziej da się zrobić:

dowodhm5.jpg

 

i tu następuje export do wybranego formatu ;]

jej, offtopów się narobiło, a ja żadnych updatów jeszcze nie dałem. trzeba to naprawić ;]

 

[EDIT]

Wyśmiejecie mnie; właśnie znalazłem taką opcję jak "Fresnel Reflections" i udało mi się zrobić "obślizgłe" ściany ;) Tak. Bawię się kadrem, nie wiem, ni mam pomysłów. Położyłem kamerkę na ziemi:

silentfristajlbf6.jpg

Bez GI, bez AA i bez łańcuchów, aby przyśpieszyć rendering (sorki że tak ciemno). Zmieniłem teksturkę krwi na ziemi, dałem mgiełkę, dodałem butelki i pentagram na ścianie. Trochę mi nie wyszedł, jeszcze go dopracuję. Proszę o pomoc w:

-jak zrobić jakieś śmieci; kartki papieru, gazety? mam to wszystko w meshu robić, czy znacie jakieś bardziej efektywne sposoby?

...jak mi coś jeszcze wpadnie do głowy to dopiszę ;]

Napisano

oh... ta mgła mogła być lepsza... i byłoby fajnie jakby była tylko na "ciemnej" stronie. Wywal te flaki, psują efekt. Jeszcze tylko "przejścia" się przyczepię, zamiast samego gradient w opacity daj mix z amount na 50 do 70, w pierwszej mapie gradient, w drugiej smoke albo noise (turbulence). Powinno wyjść ładniej.

Napisano

jeju, dzięki! cały czas się zastanawiałem jak takie "pocięte" przejście zrobić ;] :* a co to mgły, to chyba da się załatwić. ale flaków się nie pozbędę, przynajmniej jeszcze nie teraz.

Napisano

Dostaw tego ZBrusha w spokoju. Myślę, że dużo lepszy efekt uzyskasz malując texturki w psie. Zresztą jak Hynol mówił. I ma dużo racji w tym co mówi. Słuchaj się go i nas, a będzie dobrze. ;)

Napisano

silenthillfinishkf6.th.jpg

Trochę duży render, prawie 1,5mb. 1600x1200 XD i pięć h renderu i dalej jest ziarno na lampach ;D

 

 

Więc to by było na tyle :D Nie mam już cierpliwości, może kiedyś.

A i dziękuje Wam wszystkim za rady i zainteresowanie tematem.

Pozdrowienia dla wszystkich, w szczególności dla fanów Silenta ;)

Napisano

Zdecydowanie za szybko skończyłeś ;)

Przyczepię się, a jak ;P

1: za dużo tych smug krwi. wyszło kiepsko

2: ściany "po jasnej stronie" za czyste. powinieneś je upaćkać, odbarwić itp.

3: ściany "po mrocznej stronie" wyglądają płasko, a flaki jakby narysowane

4: śmieci mało

5: i dlaczego śmieci są takie czyste???

 

Nie poddawaj się, pracuj dalej.

Peace

Napisano

tam jest butelka wina? tak jak mowilem, silenta nie przypomina to wcale, zadna rzecz, nic nic...

a pomijajac silenta to, widac pixele w bumpie (?) podlogi, textura kafelek jest zle zmapowana (rozciaga sie na bocznych sciankach), przednie kola wozka dziwne w sumie, lancuch nieciekawy, ta "mgle" zrob wieksza, z wieksza przezroczystoscia, sciany boczne sa calkowicie do poprawy (zaczynajac od flakow konczac na texturze sciany), krew owszem - za duzo jej, wyglada jakby jakas armia ciagnela 20zwlok. drzwi, lampy (poswiata pierwszej lampy troche dziwna), wozek (oprocz kolka i lancuchow) bym zostawil. rob jak chcesz.. pzdr fanie silenta (?!)

Napisano

Satanicus nie wymiękaj! Pokaż że jesteś fanem Silenta i zrób prackę na miarę tej gry (no może bez przesady). Posłuchaj cennych rad poprzedników i bierz się do roboty stary! :)-> Mi to teraz przypomina bardzo masakryczną izbę wytrzeźwień :>. Pozdro

Napisano

O łańcuchu już było, teraz nie lewituje ale nadal jest do d*** poszczególne ogniwa powinny się ułożyć pod własnym ciężarem na posadzce jednw w jedną drugi w drugą, a one jak szalone sterczą pionowo i poziomo...

render dosyć dobry nie jestm znawcą, scena to wybitnie nie mój gatunek twórczośći...

pozdrawiam

Napisano

Hehe ,po pierwsze za mało krwi:D najlepiej basenik zrobić od razu:P

Chociaż w sumie kto wie ,może ktoś był ciągnięty po podłodze w kilka miejsc..hehehe..

nie jest źle,podpisuje sie pod porzednikami

yo

Napisano

Dobra, odpocząłem sobie. Wracam do pracy, chociaż nie będzie to już żadna rewolucja, a jedynie poprawienie błędów które mi wytknęliście. A więc zbiorę to do kupy:

-bump podłogi,

-za dużo krwi na podłodze,

-czyste "normalne" ściany,

-więcej śmieci,

-mgła- więcej jej, bardziej przezroczysta,

-ściany boczne,

-łańcuszki poddające się grawitacji :D

 

A od siebie mam takie pytanie. Jak do *(&%&*%&* pozbyć się tego ziarna lampach? Render VRay, GI: Light chacke i Irradiance map.

Napisano

ta krew na sianach troche mi przypomnina lekka smuche sprejem w paincie ja bym zrobił plamy sciakajace tak ok 20 cm do podłogi i jakies pęknięcia lub detale na scianch bo sa takie same i ta textura troche mało szczegółowa

Napisano

pewnie ze nie moze byc czlowieku, jestes bardzo szybki co chwile pokazujesz nam cos nowego np: zmiana jasnosci swiatla jutro zmienisz kolor :D, jak by sie wziol do roboty to bys sie nie pytal co trzeba zrobic bo to wtedy nei twoje pomysly i nie twoja praca tylko wspolna :D, jak bedzesz sie tak pytal to nigdy nie skonczysz :D, zamiast mu pomagac to zacznijcie go oceniac :D moze sie chlopak sam wezmie do roboty

Napisano

jak dla mnie powinienes poprawic mapowanie calej podlogi, nie tylko bump, do tego tekstura w zdecydowanie wiekszej rozdzialce. GI jest skopane cala scena strasznie nienaturalny klimat ma. Co do dziarna na lampie to zwieksz ilosc irradiance sample (jak dla mnie to powinienes oswietlic scene photonami, first bounce zostaw domyslne) keep goin :)

Napisano

żeby pozbyć sie tego ziarna na lampach spróbuj zwiększyć parametr "Global subdiv multipler" na 12 moze 16. W zakładce vray QMC sampler.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności