Napisano 9 Październik 200618 l powitać, ciesze sie ze bedzie mięsniaczek - ale dlaczego akurat ten. No nic nie chce kwestionowac twojego wyboru po prostu ten model uważam za nieudany. Co do pracki to na zderzaku tam gdzie zaczynają sie przetłoczenia jakoś cos cziwnie sie jak to u mnie mawiaja hachmynci. Czekam na więcej
Napisano 9 Październik 200618 l Autor Wiem wiem to jeszcze do dopracowania bedzie. Ps jakby ktos znalazl jakiekolwiek blueprinty bylbym happy. Co do wyboru to wybralem go dlatego ze jest wlasnie MUSCLE a to sie ostatnio rzadko zdarza. peace
Napisano 9 Październik 200618 l e tam nie jest to odosobniony przypadek, obecnie jest na to nawrót printy prawie na pewno widzialem na SM CARS
Napisano 9 Październik 200618 l Autor NO Tak ale tam sa tylko z boku i z przodu, zreszta jak wszedzie gdzie szukalem. Heh ja tu co przerwe miedzy lekcjami wpadam, a tu za kazdym razem nowy post :)
Napisano 9 Październik 200618 l ... Heh ja tu co przerwe miedzy lekcjami wpadam, a tu za kazdym razem nowy post :) To chyba dobrze nie ? To co byś sie nie rozczarował ;) jak nie ma na smach to mozesz poszpewrś w urzedzie patentowym w usa moze coś znajdziesz jak tam nie to zapomnij i jedziesz z referek ;)
Napisano 10 Październik 200618 l Autor OOO na ten pomysl to ja nie wpadlem. Damn chciałem wrzucic update'a , ale zapomniałem wziąć płyty :/ SZukalem i nie znalazlem chlip..
Napisano 11 Październik 200618 l Autor Chargera dzień trzeci. Jako że szkoła na karku nieduzy update. Nie patrzcie na tylne nadkole bo to dopiero zarys. W zasadzie to ten model ma takie założenia: a) ma być prosty (w znaczeniu 'nie krzywy') b) zrenderowany na tyle dobrze zeby nie popsuc efektu(czyli jak mi sie jeszcze nie zdarzyło) C) mniej więcej zgodny z oryginałem. Narazie nie spełnia żadnego :) Wytykanie wszystkich baboli,bykow,bubli itd. milo widziane. Pozdro 4 ALL.
Napisano 11 Październik 200618 l He he nie ma to jak odrobina samokrytyki, no co my ci mamy w takim wypadku odpisać ? :| Moim zdaniem nie jest tak znowu źle co nie znaczy że nie czekaja cie tu poprawki czekam na wiekszy upek i popraw to o czym pisałem na wstępie
Napisano 11 Październik 200618 l Hej SoAd! Fajny model! Podobaja mi się tego typu krowy :-) Parę rzyczy , które rzyciły mi się w oczy znajdziesz TUTAJ Poza tym praca naprawdę wporzo. Pozdrawiam. Czekam na kolejnego upka! PS. Powodzenia we wszystkich punktach a,b i c :)
Napisano 13 Październik 200618 l ładnie to narazie wygląda. Pozdrawiami czekam na wyprostowaną wersję.
Napisano 13 Październik 200618 l SoAd - jest krzywo, i to widać. mocno widoczny symetry, lun slabo widoczne wytloczenie na masce ;) Daj siatkę tego fragmentu bez ms
Napisano 17 Październik 200618 l niezle jest, ale cos jest nie tak przy tylnym nadkolu, widać szew od symmetry i szparki w paru miejscach sie rozjezdzaja. Przez to oswietlenie mniej widac jelsi chodzi o wyszukiwanie bledow.
Napisano 17 Październik 200618 l Ladny tyleczek :0 A na tylnim nadkolu chyba masz vertexy gdzies nie polaczone... Laczenie dachu z tynia czyba musisz poprawic bo sie robi szczelina w stosunku do profilu bocznego... No to z mojej strony na razie wszystko :)
Napisano 17 Październik 200618 l Autor W zasadzie to cale tylne natkole jest do wymiany, a co do dachu to dopiero go zacząłem. Tak jakos wychodzi ze zawsze na poczatku jest krzywo, a dopiero potem prostuje :)
Napisano 17 Październik 200618 l Nie do wymiany tylko do blacharza ;) pukniej no je jeszcze ze 3 razy i bedzie ok
Napisano 23 Październik 200618 l shadery to jeszcze zdecydowanie nie to choć może to w dużej mierze kwestia wysterowania odbić na chwile obecną jedna szkło jest cienkie to na pewno opony i klosze podobnie ... Popróbuj cos z yumi odbiciami czekam na więcej, lepiej, bardziej, mocniej ... A szkoła wiesz to przychodzi z wiekiem ;) większośc geniuszy jej nie pokończyło :p
Napisano 24 Październik 200618 l No to masz 8 osobę :-) Ładnie Ci idzie. Wprawdzie nie znam się na samochodach, ale podoba mi się. Możesz pokazać ustawienia shaderków opony? Bo mnie się podobają, chciałem skorzystać
Napisano 26 Październik 200618 l Kurcze shadery nie poprawione do wymiany z góry na dół. klosz zaparowany, lakier marna głebia, iajos ignoruje spora ilośc swiatła w scenie w tym brak speców nie wiem jak to jest zrobione, lustra lamp ? em ?? .... Mam wrażenie że nic nie poprawiłes tylko dałes hdri w kło, a to mało pocieszna sztuczka
Napisano 26 Październik 200618 l Autor No wiec tak, dzisiaj mam wene do pisania w punktaczh 1 Mam juz serdecznie dosyc tego samochodu i najchetniej to bym go zostawil w spokoju ale nie chce marnowac tej pracy ktora w niego wlozylem. Damusie na poczatku watku pytales sie dlaczego wybralem ta bryke. Teraz juz wiem - to bylo tylko chwilowe zauroczenie:( 2 Lakier - kurde chyba sie bede musial na vraya przezucic. strasznie trudno w mentalu zrobic ladne zblurowane odbicia. 3 klosze - Pogrubilem szyby, a przy okazji klosze, to dla tego taki dziwny efekt 4Lustra lamp- kto mi powie jak zrobic dobrze wygladające w mentalu? 5 Hdri - to na wet nie jest hdri :)
Napisano 26 Październik 200618 l ogólnie model jest ładny :) w mentalu można ładny lakier zrobić tylko trzeba posiedzieć, i trzeba mieć dobre hdri, albo zrobić odpowiednie studio, niepotrzebny jest tu dof, model wyglada jak zabawka przez to lustro lamp ja robie tak: materiał raytrace, reflection i diffuse = biały,
Napisano 26 Październik 200618 l Jest setki metod na doskonały lakier w mentalu jak i kilka na zblurowanie odbić przejrzyj materiały zawarte w kompendium naszego forum założone przez Grega a znajdziesz wszystko co potrzeba własnie zwerbowałem na Mentala Wiktora i z jego zeznań wychodzi że mental górą :] wiec po co skakać w 2 str
Napisano 29 Listopad 200618 l Autor wywalilem wszystkie materialy, zajme sie nimi pozniej. Powoli bo powoli, ale idzie . wymienielem caly dach lacznie ze slupkami bo byla masakra, zmienilem tez swiatla, ps sorry za screenszoty, ale pozno juz bylo, a raczej wczesnie
Napisano 29 Listopad 200618 l damusTo ma racje mentall to potezny renderer. A lakierow to ja sam na wstepie zrobilem pod niego 3... Na razie jednak zostaje w Vrayu ;P Model zrobiles wypasny ale naprawde materialy do wymiany. Podpisuje sie pod tym co powiedzial pecet, ze autko teraz wyglada jak mala zabawka, a nie jak amerykanska muskularna kolubryna... Wiem, ze posiedzisz nad tym i poprawisz, bo szkoda by bylo zebys zmarnowal taki ladny model! Ogolnie trzymaj sie 1 renderera bo w VRayu tez sa jajucha przy tworzeniu lakieru... I wcale nie powiedzilbym, ze jest latwiejszy czy cos, bo jak sie w niego czlowiek zaglebi to ma duzo do zaoferowania... No ogolnie zycze powodzenia przy poprawkach! Qrcze ale sie rozpisalem... ;P
Napisano 30 Listopad 200618 l Autor To juz i tak jest najdluzej robiony przeze mnie samochód :/ Ale go skoncze. chyba...
Napisano 30 Listopad 200618 l Samochodzik jest śliczny. Tak jak innym- nie podobają mi się materiały. A ten DOF to tam po co?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto