Napisano 22 Październik 200618 l mozesz go wlaczyc w viewporcie, dodali nowy tab, gdzie wlacza sie poly coutera i fps > w opcjach viewportu > kliknij na nazwe view i dalej juz znajdziesz...
Napisano 22 Październik 200618 l a mi jakos sie nie udalo sciagnac max9 :( Cos tam sciagnalem, ale plik nie dzialal. buuuu :(
Napisano 22 Październik 200618 l co nowego wnosi ten max? w 8 najwieksza innowacja byla chyba integracja z shagiem, w 7- nie trzeba osobno dokupywac char studio, 6- mental. a teraz? ulepszone nurbsy? i to wszystko? :/ No chyba to o czym wszyscy w tym wątku trąbią. Aplikacja napisana specjalnie pod 64 bitowe procerosy co daje ci dodatkowego kopa w działaniu. Biorąc pod uwagę że większość 64 bit procesorów są dwurdzeniowe to daje 2x szybszy edit i 4x szybszy render ( w zależności od renderera)
Napisano 22 Październik 200618 l W max'ie 8 - 12mln poly i tnie W max'ie 9 - 44mln poly i tnie Zawsze to coś. ;)
Napisano 22 Październik 200618 l Aplikacja napisana specjalnie pod 64 bitowe procerosy co daje ci dodatkowego kopa w działaniu. Biorąc pod uwagę że większość 64 bit procesorów są dwurdzeniowe to daje 2x szybszy edit i 4x szybszy render ( w zależności od renderera) Po 1 kopa 64 bitowosc daje niewielkiego, daje za to efektywne wykorzystanie duzej ilosci pamieci. Co z tego, ze sa dwurdzeniowe? Przeciez poprzedni max tez korzystal z wieloprocesorowosci, wiec 9 sie tu od 8 nie rozni, nie trzeba miec 9 i 64bitowego procesora/systemu zeby korzystac z kilku procesorow.
Napisano 22 Październik 200618 l RA co Ty masz za karte graficzna ?GeForce 7300GT od Galaxy. :) Testowałem na powielonych boxach z turbosmoothem ustawionym na 5. Pewnie nie do końca miarodajne, ale jakiś ogląd na sytuację daje. :) Render w vrayu jest szybszy o jakieś 23%.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto